Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei ( ?? weken)
    Helena Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei (40 weken en 4 dagen)
    Tussenstand:
    Jongens: 5
    Meisjes: 10

En meiden die nog moeten bevallen:

1 mei: Witte reus (Sjanneke) - 23 jr - thuis - 1e kindje - j/m
    1 mei: Lady Ice Shirr (Lydia) - thuis + bv - jongen

5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje

6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - 1e kindje - jongetje

7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m

10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje

19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - jongetje

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje
    26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje

27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje

Jongens: 9
    Meisjes: 8
    Onbekend of verrassing: 9

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    @Crafty: Ik heb alleen nog een neef met onze achternaam en aangezien we hem ook nog nooit met een vriendin hebben gezien (is rond de 40 geloof ik)... Mijn zus heeft ook haar eigen achternaam gehouden, maar de kinderen hebben wel weer de achternaam van papa.

Kostte het bij jou geen discussie met je man? Bij mij wel hoor!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Lis heb je er tussen gezet, spannend hoor ook voor jou zeg :rolleyes:

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Schijnbaar niet want zit nog steeds achter de computer ;)

Maar nu ga ik echt verder!

5. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    dames, ik ga weg

tot later

6. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @anna; hoe was het bij de VK?

@askim; fijn dat het weer wat beter gaat. Balen als je zo'n dipje hebt.

Ik ook niet de hele dag door hoor. Wel bewegingen, maar hele andere dan een of twee maanden terug. Tis nu meer dat Ukkie zich probeert uit te strekken omdat hij/zij zo weinig ruimte heeft, zie je een kleine uitbolling hier of daar. Soms voel je 'm draaien.

@deentje; gaat dat nog ? Schoonmaken bij een ander? Fijn dat vriend gaat helpen!

@witte reus; spannend hoor. Je bent toch al flink bezig geweest met 3/4 cm ontsluiting of viel het je tegen? Hopelijk is mannetje snel bij je.

@crafty; heb wel last van steken gehad en denk dat m'n buik lager hangt nu. Ga wel straks bij VK vragen of kindje al helemaal is ingedaald of nog bezig is...

@anoesj en man; gefeliciteerd met jullie zoon Aydin!!

Net gebeld door de drukkerij dat de proefdruk niet bij de post zat :( Nu wachten tot donderdag... jammer was wel nieuwsgierig

@crafty; wat is een akte voor naamskeuze?

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Thanks Lafo!

Ik ga nu ook maar eens achter de pc vandaan. Even eten en dan echt de tuin in!

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Katja81: akte voor naamskeuze is de keuze van de achternaam van je kindje. Als je getrouwd bent, krijgt je kind automatisch de achternaam van je man. Maar als je de achternaam van de moeder wil meegeven, moet je dat aangeven bij de gemeente.
    En als je niet getrouwd bent, krijg je kind automatisch de achternaam van de moeder. En als je dan de naam van de vader wil, moet dit ook worden aangegeven bij de gemeente.

Bij Crafty en mijzelf krijgen de beebs de achternamen van mama. Wij moesten dit dus aangeven bij de gemeente.

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hier weer vterug van de vk. Heeft niet gevoeld of er ontsluiting zat. doen ze pas in de 41 e week.... :-s wel jammer.....

Bloeddruk was goed, 120/70.... wordt weer steeds lager wauw!

Verder toen ook maar niet gevraagd of ze wat konden betekenen met het oog op donderdag en de verjaardag. Dacht als het danzomoet zijn dan zij het zo blijkbaar..... Hoop dat het niet lang meer duurt!

@Anoesj: Gefeliciteerd met je zoon Aydin!

zo nu ff broodje eten met het mannetje en daarna ff dutje doen!Meiden tot laters!

xxx

10. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Eigenlijk niet... Ik wel van af het begin af aan al geroepen dat het een punt van discussie zou worden, maar toen ik eenmaal zwanger was, was Marcel er eigenlijk heel rustig onder. Hij zei simpelweg dat omdat mijn neefje al voor voortzetting van zijn naam zorgt, onze kinderen wel mijn achternaam mogen dragen van hem. Wat een schatje, he?!
    Als mijn neefje een nichtje was geweest, was de situatie waarschijnlijk lastiger geweest ;)

@ Katje: een Akte van Naamskeuze is een officieel document dat je bij de gemeente moet aanvragen voor de geboorte van je kind als je het binnen een huwelijk niet de naam van de vader, maar van de moeder mee wil geven. :D Die akte moet vervolgens ook meegenomen worden bij de aangifte, omdat anders de kans bestaat dat de kleine alsnog met de verkeerde achternaam in het geboorteregister wordt bijgeschreven.

Ah, ik zie dat LIS je vraag ook al beantwoord had ;)

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, ah balen dat je nu nog niet weet of je ontsluiting hebt. maarja, afwachten maar.

Katje, balen dat de proefdruk er niet was. :( kan me voorstellen dat je je erop verheugd had.
    Succes bij de vk!

Crafty, succes bij de gyn vanmiddag!

Lafo, succes met stofzuigen, wel voorzichtig doen he?!
    Ik ben ook benieuwd hoe het met moedergans is.

Sjaan, hoe is het met jou?

Zo boodschapjes zijn binnen. Nu belde mijn moeder net of ik lekker mee ging lunchen op het terras.
    Dussssssssss...........ik ben ervandoor! ;)
    Fijne middag meiden!

X Neia

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anoesj: gefeliciteerd met jullie zoon Aydin !

Vandaag krijg ik ook mijn boomhut! :whistle:

Gisteren heb ik bij de thuiszorgwinkel een ondersteek en een rugsteun (voor in bed) gehaald. Dat zit erg prettig als ik tv aan het kijken ben. Al had ik gehoopt dat een dutje erop ook wel zou lukken, maar nee. :(
    Controle bij de verloskundige was wel goed, maar ik ben in een week tijd 2 kilo aangekomen. Ze vertelde dat heel veel zwangeren daar nu last van hebben door het warme weer. Ik hoop alleen dat ik niet al teveel meer opzwel!

@anna: fijn dat de controle goed was.

@askim: sinds vanmorgen voel ik mijn uk meer een beetje schuiven en draaien ipv flinke trappen uitdelen, wat ze voorheen (lees: gisteren nog) wel deed. Ze slapen ook veel in je buik hoor en als je met dingen bezig bent, merk je ook niet zoveel van de bewegingen.

@katje: Nog even geduld voor de proefdruk dus, jammer!

Ik ga de lijst nu zelf aanpassen, ben namelijk wéér 35 jaar geworden op de bevallingslijst! :confused: :)

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei ( ?? weken)
    Helena Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei (40 weken en 4 dagen)
    Tussenstand:
    Jongens: 5
    Meisjes: 10

En meiden die nog moeten bevallen:

1 mei: Witte reus (Sjanneke) - 23 jr - thuis - 1e kindje - j/m
    1 mei: Lady Ice Shirr (Lydia) - thuis + bv - jongen

5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje

6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - 1e kindje - jongetje

7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m

10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje

19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - jongetje

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje
    26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje

27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje

Jongens: 9
    Meisjes: 8
    Onbekend of verrassing: 9

14. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    :D Hier dus bijna hetzelfde, schoonouders hebben ook 8 kinderen, mijn vriend is nummer 6 en veel van z'n oudere broers hebben al 3 of zelfs 4 kinderen. Dus ons kleintje is nummer 14 en zal zeker nog niet de laatste zijn in de familie....

15. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Anoesj, GEFELICITEERD met jullie zoon Aydin!
    Hele mooie naam! Het is dat deze naam bij ons in de familie al 2 x in gebruik is anders had ie bij ons ook op het lijstje gestaan ;)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Daam sorry meid heb de lijst gewoon aangepast die er stond....maar volgens mij mag je geen 36 jaar zijn ;)

@ Anna jammer meid had gehoopt dat ze aktie gingen ondernemen bij je maar helaas dan nog maar een dikke week geduld :(
    Veel plezier vandaag :D

@ Neia jij ook veel plezier :D

Pfff heb net de hond uitgelaten maar dat valt niet mee met zo'n slakke tempo, hij zit me ook echt aan te kijken van kan je niet harder ofzo :(
    Nee, helaas niet ;) Ben ook helemaal bezweet, ben blij dat we in mei moeten bevallen en niet in juli of augustus met die meiden heb ik echt medelijden :(

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Shit heb nu een wesp in huis :-s

Was helemaal chagerijnig net. Beldemn moeder en die zegt doodleuk: Ja ik ben er ook zat van... dus ik: ja en ik loop ermee! pfffffffffff probeert zeme op te beuren daarna en ik zeg laat me nou maar ik mag toch wel gewoon ff balen? Jee mag ook al nie meer...... grrrrrrrrrrrrrrrrr zoek het uit.Ga nuslapen, heb het wel ff weer gehad hihi. Miss straks weer een beter humeur ;)

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemiddag meiden,

Jvtje gefeliciteerd met je dochter Maud! Toch een meisje terwijl je een jongen dacht

ANoejs gefeliciteerd met je zoon Aydin!

:idea: Anna weer mooi door de keuring, jammer dat ze niet willen kijken. Ik hoop gewoon dat uk nu snel komt maar donderdag even overslaat. Slaap lekker!

:idea: Neia lunch ze!

:idea: Witte reus, zet hem op meid!

Hier is vanmorgen dame van het consultatiebureau geweest voor de intake en afspraken op het cb. Ze had een weegschaal bij zich dus meteen mijn dametje maar gewogen. Nou mama heeft slagroom! :)
    Vorige week zondag woog ze 2940 gram en nu vanmorgen 3330 gram.
    Ik ben zo trots dat ze het zo goed doet!

Dadelijk nog kraamvisite en het is bijna etenstijd dus tot later...

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, heb m'n slaapkamer een grote beurt gegeven. Ik kan bevallen! (nou ja, nu de rest van het huis en de babykamer nog, maar daar is het me nu te warm voor)

20. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi meiden..,
    Fijn dat je een lijst hebt geplaatst Daam...zo is het een beetje overzichtelijk voor iemand die het toch wel te druk heeft om hier veel te kletsen.. :D Toch ook hier veel meiden. Het schijnt ook een meidenjaar te zijn volgens mijn schoonmoeder.

Hier gaat alles goed! Evan is nu 8 dagen oud en heeft zijn geboortegewicht inmiddels gehaald.. Papa is nu na de tatooshop om Evan te laten zetten op zijn borst...Ik ben benieuwd straks..

Deel Deze Pagina