@Lis; bedankt voor de uitleg. Ik had er nog niet eerder van gehoord (of heb het niet onthouden). @Anna; ik had precies dezelfde bloeddruk...da's ook toeval Eng zo'n wesp in huis, hopelijk is hij nu verdwenen! Lekker gesapen? Alles was verder goed bij de VK. Bloeddruk had niets te maken met dat ik vocht vasthield. Komt gewoon door einde zwangerschap en het warme weer. Goed blijven drinken was het advies, dus m'n flesje water is weer gevuld Ukkie is ook goed ingedaald, ligt stevig in het bekken. Ook vroeg ze of ik het kindje nog voelde zo'n 5 keer per dag. Ik zeg "dat lukt wel " Ga ook even broodje eten nu
Anoesj gefeliciteerd met je zoontje! witte reus spannend zeg! je zal nu wel druk aan het puffen zijn! kom op meid! hannah wat goed dat nieve zo goed drinkt en aankomt! Mariska leuk wat van je te horen! fijn dat t allemaal zo goed gaat! schoonmaken lukt nog aardig.. als ik maar niet te veel buk.. want als ik dan opsta ben ik super duizelig en last van mijn rug! hier voel ik de kleine nog wel erg veel! gaat nog alle kanten op.. misschien heb ik gewoon veel ruimte daarbinnen....
@ Mariska leuk om weer wat van je te horen, zo te lezen gaat alles goed met Evan @ Anna bah die wespen, ben daar echt bang voor. Is die je huis al uit? M'n hond vindt wespen erg interessant, hij hapt er naar helaas @ Deentje tsjonge meid respect voor jou dat je nog ergens anders schoonmaakt @ Katje je hebt dan toch juist een mooie bloeddruk? @ Hannah zo hee dat gaat goed met Nieve! Waar komt de naam Nieve vandaan? Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord.
mijn opa en mijn oma die hebben ook veel kleinkinderen, maar mijn ouders die zijn nog jong en ik ben de enige die getrouwd is, voor hun is het echt spannend.
hmm ik dacht onsukkie? of heb ik het nou mis ... nou hier ff de boel gezogen en de glazenwasser heb ik lekker me ramen laten doen dus alles glimt weer me jurkje is weer uitgegaan en heb een spijkbroek met een truitje aan had het niet zo heel warm gisteren was het mooier weer de zon is de hele tijd achter een paar wolken hier toch vanavond gaat de bqq nog ff aan hmm jammie nou meiden ga een rondje waggelen met manlief spreek jullie tonight wel weer
Pfff wat een warmte he. Heb net 8 bruine broden gehaald, alle 8 de vriezer in, tot ik beavllen ben hoef ik nu ZEKER niet meer naar de bakker, haha. M'n slaapkamer is schoon, de nijnen hebben eten. Ik heb nog functie vandaag zowaar...
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei ( ?? weken) Helena Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei (40 weken en 4 dagen) Tussenstand: Jongens: 5 Meisjes: 10 En meiden die nog moeten bevallen: 1 mei: Witte reus (Sjanneke) - 23 jr - thuis - 1e kindje - j/m 1 mei: Lady Ice Shirr (Lydia) - thuis + bv - jongen 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - 1e kindje - jongetje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m 11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - jongetje 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 9 Meisjes: 8 Onbekend of verrassing: 9 Buddylijst: Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 & Lafo Witte reus & Anna28 & Neia
Kom ff heel snel checken, en wat zie ik alweer 4 baby's erby! Mamain, Daphne, JVtje en Anoesj: wat fyn dat jullie ukkies er zyn Van harte gefeliciteerd! Ook voor de pappies natuurlyk! sorry, ik moet weer gaan Luna roept me
Zo alles is weer gedaan in huis, vanavond nog even strijken, daar is het nu te warm voor Straks nog even boodschapjes doen! Ja ik word ook steeds ongeduldiger........ik vind het nog steeds een raar idee dat je elk moment kan bevallen en moeder word......
Pfff, ukkie is gisteren omgedraaid en ligt nu weer met z'n voetjes rechts. Maar daar trapt ie de hele tijd tegen m'n onderste ribben aan en ik moet zeggen dat dat nu behoorlijk pijn begint te doen. Verdorie... van mij mag ie wel weer met z'n voetjes naar links, daar komt ie niet tegen m'n ribben (volgens mij heb ik een scheve baarmoeder ofzo).
Mijn vriend komt uit een klein dorpje ten zuid-oosten van Ankara, ong. uurtje/1,5 uur vanaf Ankara. En jouw (schoon) familie?