Ik ga even een kaartje op de post doen, de eerste baby van zwangerschaspgym is bevallen, kreeg gister het kaartje pas maar ze is al 27 april bevallen.
Nazly het klinkt of je kleine aan het indalen is! Sam thanx meid! Jij veelplezier nog met je zw schap
anna, het doet echt pijn, normaal als ik aan het lopen ben, heb ik altijd van die steken, maar nu heb ik zittend pijn.
Ik kwam ook even spieken naar nieuws over Witte reus, nog niks dus.... @ Lafo: ben de naam in een namenforum tegengekomen en verder ook nog nooit gehoord. De naam betekent in het spaans sneeuw. @ Sam thanks meid! Fijn dat je nu ook al weer op de helft bent...Veel plezier nog.
Meiden, al meer babynieuws? weet iemand overigens wat er met de beeb van eerlijk beertje aan de hand is dat ze in het UMCG ligt? Jeetje meiden, het gaat echt snel hier bij de mei mama.s we hebben echt veel bevallingen al gehad!
Hee Meiden, Allereerst voor iedereen die is bevallen, van harte gefeliciteerd! Zelf ben ik op dit moment 37 weken en 2 dagen zwanger.. Op controle vertelde de huisarts me dat mijn baarmoedermond al voor de helft was verstreken. Ook ben ik waarschijnlijk de slijmprop vorige week verloren... Ik weet zelf echter niet of dit nu betekent dat het niet lang meer op zich zal laten wachten.. Kan iemand van jullie me hier meer over vertellen? Liefs Fleur
Wel wennen nog hoor, maar het is echt de allermooiste hihihi ik kan wel naar haar blijven kijken! Zo schattig is ze! Vandaag wel ruzie gehad met mijn ouders, die mensen hebben echt ALTIJD wat te zeuren, ongelovelijk... ze hebben het zelf dan helemaal niet door ook, en het ligt altijd aan een ander. Zijn ze hier vandaag geweest, en ik was gaan voeden en daarna gaf ik de baby aan mijn man! krijg ik net een mailtje, dat ze onze website mooi vonden, maar dat ze het jammer vonden dat ik haar niet aan hun had gegeven... Heb ik gewoon niet aan gedacht, maar het is gewoon nooit goed.. Ben er echt even helemaal klaar mee. BAH grrr En dan vooral dat ze niet doorhebben dat ze gewoon zeuren, net alsof ze dr nooit zien.
@sam: fyn dat alles goed met je gaat! @hannah: Aparte betekenis buddy! @anastacia: hihi ja hier ook zo verliefd, wil de hele dag wel knuffelen met haar Nou ik ga, kreeg net visite, en nu gaan we naar opa en oma in Emmerich lekker BBQ-en. Hier is alles goed, Luna gaat nog steeds lekker snachts slaapt ze al vry goed door, zo'n 5 á 6 uur achter elkaar, en soms nog iets langer.Maar ze meld zichzelf dan als ze honger heeft. overdag wisselt haar ritme heel erg.Soms komt ze stipt na 3uur, en soms krygt je er na 3,5uur nog nix in. Drinken neemt ze ook lekker de tyd voor, zit gemiddeld zo'n 3 kwartier en dan vooral als je ergens heen moet Nou doei doei!
Anastacia ze wilde er nog niet over praten dus denk dat niemand nog wat weet...... Hannah ik vind het een mooie naam Nieve dus het is dus Spaans. Ole! Fleur geen idee dat kan de vk je misschien toch wel vertellen? Belde net m'n man op en die heeft het erg druk, hoop dat we nog kunnen BBQ anders moet ik wat anders gaan verzinnen