Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Spannend crafty!

Luister maar goed naar de beste man n je hebt een nieuwe hobby de komende week!

Geen idee of hier ook alles zo verweekt is maar ik weet het wel! OOk hier gaat er tsraks gewandeld worden hihi ;)

Wel fijn dat je nog een weekje de tijd hebt om het de natuur een kans te geven! Hoop voor je dat het lukt!

2. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hallo Fleur! Ik zat zelf ook met die vraag en kreeg te horen van de VK dat het een teken is dat er van alles aan het voorbereiden is, maar niet dat het zeker weten spoedig gaat beginnen. Oftewel: het kan vriezen, het kan dooien...

Dank je Anna! Fingers crossed :D

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ben de keuken uitgejaagdhihi....liep me alweer overal mee te bemoeien hihi.....

wij gaan straks een stukje lopen haha:)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    spannend crafty!

ja mijn ouders ik zou echt soms wensen dat ze eens het licht zagen, maar helaas.
    En het ellendige is dat ik zon hoofdpijn heb hier weer van.. want mijn bloeddruk is nog steeds te hoog en dit soort dingen echt ik ontplof bijna..
    Straks lig ik weer in het ziekenhuis met de baby omdat mijn bloeddruk ontregeld is etc door hun BAH

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anna ik heb al een stukje chocola op hoor, kon me niet meer bedwingen, hij is er nog steeds niet :(
    Uh vlees op de BBQ flikkeren, ik zie dat mijn taalgebruik groffer wordt als ik nijdig ben ;)

Crafty wat spannend meid!
    En veel lopen helpt, mooi zo ik denk dat veel meiden morgen beginnen met een wandeltochtje ;)

Anastacia rustig meid denk idd aan je bloeddruk!
    Het is ook veels te warm om je druk te maken!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik laat de hond 2x per dag uit en m'n man 2x per dag ik ga straks zeggen laat mij maar schat jij bent zo moe, ik ga wel ;) :)

7. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hihi :) Aan mijn katten is weinig uit te laten, ik zal dus op eigen initiatief aan de wandel moeten gaan. No problemo! 8)

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hier ook geen honden en katten om uit te laten dus ik laat mn man uit ;)

wij gaan blokkie om, tot straks! Hoop dan dat witte reus nieuws heeft! Zodra ze smnst horen jullie het!

xxx

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden wandel ze, kijken of het helpt ;)

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Rercord, 25 minuten door de buurt gezwalkt hihih, :) nu weer thuis. Ga nog even lekker in de tuin zitten!

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Dat redde ik gister niet eens :( Na 15 minuten was het vanuit mijn kant; lieverd zullen we terug naar huis, m'n buik wordt hard :( Dus binnen de 20 minuten waren we weer terug.

Tis goed dat ik al ijsjes etend aan het bijlezen was, het ging bijna alleen maar over eten de laatste blz. :)

@Crafty; ik hoop dat het goede nieuws zal winnen van het slecht nieuws. In elk geval ben je over een week dus zowieso mama!

@already-mama's; leuk dat jullie hier blijven mee lezen en posten

@ Fleur welkom!

12. hooi!

net ff snel bijgelezen! maar geen tijd om te reageren want gtst begint zo!

hier vanmiddag nog ff een blije doos opgehaald met mijn moeder! altijd leuk!
    en mijn moeder vandaag geholpen op haar werk.. wel grappig die reacties.. van huh? nu nog aan het werk haha....

maar goed ik ga ervandoor! lekker luieren op de bank! fijne avond iedereen!
    kijk vanavaond nog wel ff snel of er nog babay nieuws is..

spannend allemaal hoor!

Doeiiiiiiiiiiiiii

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Ik ga aan de slag met etiketten maken voor de kaartjes. Kom er alleen net achter dat ik ze nog niet kan uitprinten, want m'n etiketvellen zijn op.

Maar goed, alvast de adressen typen kan geen kwaad :)

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo wij zijn klaar ik zit nu achter een bak met aardbeien en slagroom :D

@ Anna en en en ;)

@ Katje typ ze :D

Helaas nog geen babynieuws......op Witte Reus na is het weer stil aan het front ;)

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha, nog nix van witte reus al ben ik er klaar voor! Zit inmiddels binnen met de laptop opmn nieuwe bank (op een handdoek :))

Maak me gek met je aardbeien! Jammie! Ik heb nog een verse meloen in de koelkast dus denk dat die er nog aan geloven moet! ook nie verkeerd! Is er bij jou nog vlees op de BBQ geflikkert? ;)

Hier belde manlief net naar mijn moeder en die dacht dat we bevallen waren omdat hij belde whahahaha, ze kreeg een rotschrik! Wel lachen.... :)

Katje : Al uitgetikt? En een week of twee geleden liep ik ook nie zo hard hoor, manlief wilde niet eens meermet me lopen omdat ie in slaap viel met mijn tempo :-s Nu gaat het iets beter en heb ik minder harde buiken dus was te doen! Ben benieuwd of het helpt, devliezen zijn nog intakt ;)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ben een keer zo misselijk geworden van meloen dat ik het helaas niet meer lust...terwijl ik het vroeger zo lekker vond, waarom heb ik dat nou nooit met ongezonde dingen ;)

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Dat niet ,maar heb geen zin meer... tis alleen zo stil op het forum en ook op MSN is er bijna niemand :rolleyes: Ik verveel me, erg he :)

@ lafo; goed dat je op hyves iets meer info erbij zetten...had al zoiets van "wie is dat?"

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

Ja helaas is dat alleeen maar met gezonde dingen... heb dat ook gehad met macaroni.... als je dat er uit gooit hoef je het ook een tijd niet. Gelukkig is het goed gekomen!

Hier verveel ik me ook katje. op 1 of andere manier boeit nix me op de tv..... nah ja, dis ook wel leuk. Mannetje lacht me uit :-s hebik dat :confused:

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Ik speel de laatste tijd vaak een spelletje via msn; patience
    Maar degene met wie ik dat speel, is/zijn niet online :(
    TV heb ik nog niet naar gekeken...manlief zit te xboxen...

Ga maar ff bakje koffie voor 'm zetten en zelf ook wat te drinken nemen...

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik vind het idd erg rustig en ik verveel me ook net als jullie..... :rolleyes:

Weet je wat het ergste is ik wil niet gaan "wachten" en toch doe ik het :(

Wij jonge ouders heb ik net binnen gekregen, maar heb vandaag ook al viva mamma gekocht en uitgelezen dus heb ff geen zin meer om te lezen.

Pfffff vermoeiend he allemaal :rolleyes:

Deel Deze Pagina