Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Daarom positief blijven denken meid :D

Het eerste wat ik wil eten een rood biefstukje dat heb ik al afgesproken met m'n schoonmoeder die komt koken de eerste week :D

Drinken, mag nog niet drinken vanwege de bv maar een glaasje wijn samen nuttigen buiten in de tuin 's avonds lijkt me heerlijk :D

M'n oude spijkerbroeken maar dat duurt heel erg lang nog voordat ik dat weer aan kan maar die zaten zo lekker!

Ik geef een kraamfeest dus hopelijk komt iedereen tegelijk en ben ik er in 1 klap van af maar ben bang van niet :(
    De meeste mensen van m'n werk hoeven niet te komen, sommige wel hoor maar zeker niet allemaal!

Nu jij Anna ;)

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    IK :D ;)

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja Anna je moet opschieten voor een meid ;)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :)

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik denk dat Frostieke en Dolphin hun beebjes wel in hun handen hebben, hopelijk laten ze het ons snel weten :D

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik zie nog een patroon in de bevallingslijst.......als het goed is worden er straks weer 3 meisjes geboren en dan weer 2 jongens ;) :)

Het is overduidelijk dat ik me verveel :rolleyes:

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Eten: het eerste dat ik wileten is een broodje met osseworst :) Hmmmmmmmmm

Drinken: Glaasje wijn na de voeding hihi.dan is het weer uit je bloed met de volgende voeding! of een malibu cola.......oooooook zo lekker!

Kleding: hmmmmmm alles met maat 38? ;) heb ook een spijkerbroek waar ik heeeeeeeeeel graag weer in wil. Heb hem vlak voor mn zw schap gekocht en maar een x of drie aangehad. Was een dure replay dus die moet straks weer aan ;) Verder zou ik graag mn oude sexy en verleidelijke ondergoed weer willen passen! Me weer op en top vrouw willen voelen ;)

Kraambezoek wat thuis mag blijven: Hmmm, mn districtmanager, dus ook werk haha..... hmz, knap saai! Bedenk jij de volgende 4 vragen?

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heey lafo ja lekker makkelijk he ik heb me ook weer rond gegeten aan stokbrood ... morgen ff normaal eten weer
    ooo het wordt de hele week super weer donderdag en vrijdag 26 graden! en volop zonnetjuh!

nazli hier is de uk ook zo druk aan het bewegen hele volksverhuizing daarbinnen

sam wat fijn zeg dat deze zwschap goed verloopt lekker genieten meid!

anaS. pffff zeg als je daar ook al rekening mee moet houden ze kunne het toch ook gewoon vragen van mag ik haar ff jeetje zeg altijd dat moeilijke gedoe met die van mij zal het ook wel weer iets niet goed zijn
    nou niks van aantrekken meid gewoon lekker genieten adem in adem uit

ice alweer 3 weken die kleine meid van jullie heerlijk zeg dat alles zo gaat gaat met jullie

oo anna die salade van je man klinkt heerlijk

oo crafty wat spannend ! en dat was dus dat drukkende gevoel! ik hoop alsnog dat het uit zichzelf zich aandient

katje ik heb inmiddels via www.spelpunt.nl patciencebeatlle uitgevonden en altijd mensen om mee te spelen echt super verslafend!

lafo hier ook de wij binnegehad die heb ik vanmiddag al lekker gelezen in de tuin
    oja buddy in de wij van vorige keer was toch de vraag wat veiliger was thuis bevallen of in het zh en het antwoord was allebei is even veilig ze hadden een foutje gemaakt dus je had het toch goed volgens mij
    dacht eraan toen ik de correctie las in de wij

zit nu ugly betty te kijken altijd wel grappig

WIEEEUW GEFELICITEERD!WITTE REUS MET BRAM! ja had het toch goed een zoon! lekker zeg hopelijk heb je een goede bevalling gehad en ben je snel weer online xxxx

yojo gefeliciteerd met jullie zoon!

hah alafo ik had het ook goed voor het eerst een voorspelling meestal is het het tegenovergestelde

anna hoop echt voorje dat het niet lang meer zal duren kan me goed voorstellen dat je het zat bent meid

nou ik heb echt een mega lach kick gehad vanavond tijdens de bqq echt de tranen stroomde eruit wat moeten de mensen hebben gedacht!
    luister ff in het kort mijn man is echt een kluns met 2 linkerhanden gelukkig heeft die een paar perfecte hersens echt slim is die alleen die handjes... dat is echt een probleem
    omdat die enigst kind is en zijn ouders altijd alles voor hem gedaan hebben , dacht meneer prima laat ze maar denken dat ik niks kan dan doen zij het wel voor me , nou ik ben hem een beetje aan het vermannen want ik vindt het wel lekker dat die wat kan
    dus gisteren dacht meneer een nieuwe gasfles voor de bqq nodig te hebben okay wij een nieuwe halen zegt die man hij zit nog voor bijna de helft vol
    ik denk (ik had het ook kunnen weten) okay wij weer terug naar huis maar me man vondt het ook nodig dat er een nieuwe slang aankwam omdat de oude volgens heb kapot was
    ik dacht okay... je weet niet wat je op je nek haalt want die slang is niet makkelijk te monteren
    okay... me man na vloeken de buurman gevraagd of die kon helpen die slang vast te maken na veel gestuntel (ik dacht daar gaat de bqq) zat die erop
    nou dat ding aan en gaan met die bannaan
    op de 1 of andere manier stond de bqq ipv op de bqq te branden net de bqq zelf aan de onderkant stond de branden , had die dat ding waar het gas uitkomt krom getrokken voor die nieuwe slang die erop moest dus de vlamen kwamen niet in de bqq maar eronder (snappen jullie hem nog) uit draaien was ook een gedoetje voor hem dus ik pak die gas fles en draai hem dicht en woef de vlammen waren weg

nu komt het mooiste...

vanavond ... hij bereid de bqq dus ik hoor vanuit de keuken waar ik stond hem die gaskraan openen voluit nartuurlijk maar menneer kreeg geen vlam dus hij laat de gaskraan open staan vraagt aan mij om lucifers en loopt na 2 min weer rustig naar buiten in 1x hoor ik woooeem! en het is stil........
    hij komt naar binnen ( ik ligweer dubbel) en zeg er is een klein ongelukje gebeurt ik zeg wat dan en kijk hem aan! echt zijn wenkbrouwen zijn oogharen en zijn pas gekapte kapsel hellemaal verbrand ik kon niet meer heb het uitgegilt van het lachen ooowee wat is die man van mij lomp
    heb alles eruit zitten kammen en hij heeft gedoucht net en ik moet elke keer kijken en zeggen neeeeeu schatje het valt wel mee maar je ziet het wel
    hij is al zo ijdel
    dames hebben jullie geen medelij met mij! speciaal voor me man whahwhwhahwhahwa

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Dus als ik jou patroon moet geloven krijg ik als ik morgen beval een meid ;) tenzij evelien, frostieke en dolphin nu bevallen zijn en een meid hebben gekregen. of neia in turbo snelheid :) dan krijg je weer gelijk en zou ik idd de 5e zijn en een jongen krijgen! K verveel me gewoon met je mee ;)

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat word baby's eerste uitje?

Wie bel je als eerste op na de bevalling?

Zo m'n hersenen maken overuren, ben niet zo creatief ;)

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Fiona: Wat een verhaal meid hahahahaha, ongelofelijk! dat is weer een verhaal voor in de boekjes en om later aan je dochter te vertellen ;) lol! Arme man van je ;)

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :) Fiona heb echt moeten lachen om je verhaal, hierbij is jouw man kluns van de week ;) :)

Het had mijn man kunnen zijn die is ook zo onhandig!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Juist jij begrijpt het ;) :)

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    fiona, hahaha nu zit hij zeker zonder wenkbrauwen en verbrandde haar

Anna, ga je gang, je mag morgen bevallen

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mijn man is gelukkig niet onhandig, maar ikke :(

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus en man, van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Bram

Ik ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe het allemaal is gegaan.
    Nu lekker genieten!

X Neia

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Okay daar gaan we

Eerste wat ik wil eten; geen idee......
    Drinken: water?
    Kledingstuk: iets van voor de bevalling! Het liefst 'die ene spijkerbroek' maar dat kan nog niet gelijk...die illlusie maak ik me niet...
    Kraambezoek; zowieso wil ik het de 1e dagen rustig aan doen...hopelijk gaat dat lukken ook. Mensen die niet oprecht geinteresseerd zijn mogen thuisblijven

Uitje: Ik denk naar opa&oma...maar misschien ook wel niet....
    Bellen: eerst worden de ouders gebeld en de broertjes van ons

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Eerste uitje: opa's verjaardag op 18 mei? Moet de kleine er wel zijn haha! En morgen komen anders wordt het te kort dag ;)

@bellen na de bevalling: mn moeder hihi. Af en toe kan ik er wel schieten maar ze is en blijft mn mams. dat wordt een grote emo partij! :confused:

: Nieuwe vraag:

Hoe snel lig je voor het eerst van je roze wolk na de bevalling?

Verwachting: hoe snel denk je weer dat je libido op peil is?

Hoe snel bel je na de bevalling mensen op?

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Nieuw programma: Help mijn man is klunser ;) :)

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Oh oh oh oh die dozen zijn weer bezig hoor (natuurlijk Lafo en Anna ;) ).

Kan ik weet ik veel hoeveel pagina's doorlezen voordat ik het nieuws van witte reus kan lezen. ;) :)

Anna, jij bent een mooie zeg, wat denk je wel!
    Na al die smsjes, moet je toch wel weten dat ik mijn buddy's gelijk sms als ik maar iets voel. :D

X Neia

Deel Deze Pagina