1e uitje: wandelen door de buurt! Ik ga Ice en Hannah nadoen. Bellen: ouders, schoonouders, broer en zussen en beste vriendin (zo we krijgen het nog druk )
He bah, das nie leuk zere voeten hebben! Je kan idd nmorgen zo ff de gyn bellen! Wanneer moet je eigenlijk weer heen? Veel vocht hoort ook bij het weer. Heb ook worstepootjes en geen hoge bloeddruk Heb je wel in de schaduw gezeten? Hier was het vandaag al 25 graden uit de zon! Veel drinken is dus wel goed met dit weer nazly!
Ik heb nog nooit zoveel gedronken zeg en ik heb gehoord dat het hier vrijdag nog erger wordt. pfff echt geen zin
Van de roze wolk: waar is die dan , ik heb hem nog niet gevonden, dus ik zal niet heel hard vallen denk ik. Libido: hopelijk heeeeeeeeel snel, ik wil mezelf ook weer sexy voelen, maarja dat zal wel even duren. Bellen na bevalling: als ik opgefrist ben, na een uurtje ofzo pas dus. X Neia
Ja vervelend zere voeten Neia, hier zijn ze ook pijnlijk maar jij hebt er al een tijdje last avn geloof ik.....zou ook even de gyn bellen hoor als ik jou was!
zo ben er weer moest hem ff ervan obertuigen dat die mooie wimpers echt wel weer aangroeide en anders had ik een leuk verhaal voor onze dochter dan zeg ik vroeguh! had papa net zulke mooie wimpers als jij ... nou meiden jullie zijn lekker bezig weet je wat ik nou al de hele dag heb een soort ijzersmaak in me mond.. weet niet hele tijd waterig en gewoon een vieze smaak me darmen zijn ook al 2 dagen van slag lekker op gang zeg maar... niea lekker hoor me je mams een terasje pakken dat zie ik mezelf niet doen met mijn moeder hellaas oja moet morgen om half 10 voor controle naar de vk hopelijk is ze nu goed ingedaald
Vrijdag mag ik weer. Maar ik mag van mijn vader niet meer wachten tot vrijdag. Volgens mij kunnen ze er toch niks aan doen. Maar ik leg constant mijn voeten omhoog en 's nachts ook. En ik heb al een paar weken enorm dikke voeten enzo, maar nu is het zo extreem. Het ergste/engste vind ik nog dat het zoooooooooo veel pijn doet. Ik kan ze letterlijk niet aanraken. Heb jij dat ook? Gelukkig is mijn bloeddruk wel altijd goed.
@Lafo: Ik kan me voorstellen dat je het getrappel in je buik gaat missen maar niet de onhandigheid ervan. Hij zit me nu echt in de weg! En ik hoop dat we het eerste uurtje even lekker samen zijn vol verwondering en daarna pas gaan bellen.Maar miss wil ik het ook wel dadelijk van de daken schreuwen of idd mn man,,.. we zullen zien! De antwoorden mogen de ideale wereld zijn voor ons neia hahah, en dat roseeetje lust ikhier ook wel @Libido: Nou heb ik geen schimmel maar deze temperatuur helpt ook nie echt mee haha... en heb nu een paar x geprobeerd maar tot dusver geen effect dus uhm...... ben er wel ff klaar mee pffffffffffffffff @Neia: We hebben dus een dealtje voor bevallen morgen! Heb je al ergens last van ? @Lafo: dit is voor jou de plek om je voor te bereiden op je dochter. Je kan je al helemaal botvieren op ons! Doe je goed, voel me nog niet betutteld hihi
ik ook lafo zit aan de yoghurt met fruit maar het is al 10 uur had het niet door niea hier ook pijnlijke voeten de linker meer al de rechter iedereen schrikt en begint te lachen als ze mijn arme voetjes zien is niet leuk van mij mag het heerlijk warm zijn heb er totaal geen last van alleen dat vocht ja dat is klote nazli weltruste meid
BOOEEEHHHHHH, zo ik zal jullie ook even laten schrikken Hoi Meiden, mijn beebje zit nog lekker hier binnen hoor Anoesj, gefeliciteerd met Aydin Witte reus, dat is toch redelijk snel gegaan!, gefeliciteerd met Bram, leuke hollandse naam! Meiden nu maar lekker genieten, en de mannen van anoesj en witte reus natuurlijk ook gefeliciteerd Anastasia, ik zou dat echt tegen mijn ouders zeggen, hoor dat als ze zoiets hebben ze het maar rechtstreeks zeegen en niet over mail, en ik zou er dan ook verder niet op ingaan. Misschien had je wel een heel goede reden om je kindje aan je man te geven, en ze kunnen het toch gewoon vragen, nou zit het bij jou te borrelen en geeft het alleen maar onrust! Ja, Eerlijkbeertje, daar maak ik me ook wel een beetje zorgen om, ze zei dat haar dochtertje behoorlijkziek was, vraag me ook af wat er speelt. De meiden zijn lekker aan het logeren, Kim moest heel erg huilen toen ze weg ging, wilde toch thuis blijven, ik zei, mooi niet, daar gaat mijn terrasje dacht ik, hihi. Nee ik weet zeker dat Kim er spijt van zou krijgen als ze niet mee zou gaan, ze zag op tegen het afscheid nemen. En dat klopte ook want ze was meteen weer rustig in de auto. Tessa vond het prima, maar die had bij het naar bed gaan wat gehuild om mama, oohh zielig. Het is ook haar eerste keer dat ze alleen ergens gaat logeren.... Wij hebben lekker in oisterwijk een terrasje gepakt en heerlijkgegeten, ben nu weer thuis, was heerlijk om er weer eens uit te zijn. Neia en ik zijn allebei nog niet bevallen hoor, wij hebben nog steeds 11 mei in onze hoofdjes! hihihi..... Zou wel heel grappig zijn als het uit kwam.... Wat ik het eerst wil na de bevalling is een broodje filet americain ( op wit zacht kadetje) MMMMMM ik zie hem voor me, het water loopt me in mijn mond..... Fiona, wat een verhaal zeg van die barbecue, zal het zo aan Erwin vertellen, is hij niet meer de enige met een flinke flater achter zijn naam, hihihi..... Verder weet ik het niet meer, Anna ik denk dat jou mannetje heel lekker kan koken, die salade leek me wel wat..... Nou tot morgen, welterusten, Evelien
ja ik kan mijn moeder soms wel iets doen, maar ze is gelukkig ook een lieverd hoor. Succes morgenvroeg bij de vk, ik hoop ook echt voor je dat de kleine er klaar voor ligt! X Neia
Hee meiden! Jullie hadden het al gehoord van Anoesj zag ik! Mooi.. was niet in de buurt van een computer.. sorry! Ze is gister om vijf uur in de middag bevallen, moest naar het ziekenhuis toch omdat het niet ging zoals het moest. Ze is een hoop bloed verloren maar ze mochten waarschijnlijk vandaag naar huis! Jullie zijn al helemaal bezig met na de bevalling he.. hmmmm.. ff denken eten... geen idee drinken.. ohhhhh een heerlijke ijskoude rode wodka red bull.. lekker! Maar denk dat het een glaasje champagne wordt direct na de bevalling.. fles ligt al koud Kledingstuk... nou ja geen idee, heb allemaal jurkjes gehaald hahahaha.. maat.. volgens een ieder ben ik dalijk slanker dan ervoor en dat mag ook wel want was al niet echt smal hihi... dus hoop dat ze gelijk hebben! @Witte reus, meid sterkte! Nou meiden, ga lekker met mannetje bed in kruipen (hihi mijn libido is nog steeds aanwezig) en kom morgen vroeg weer checken! Doeiii Kuss