Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wwaaaaaahh evelien SCHRIK ME DOOD wat een lekker dagje heb je gahd zo te horen heerlijk hoor
    mocht het tegen niemand zeggen van me man maar hij zei niet dat ik het hier niet mocht zeggen dus

LAFO ZIT ondertussen te snaaien volgens mij

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    hey meiden veel plezier hier nog
    ik spreek jullie morgen weer!
    m'n ogen willen niet meer naar het beeldscherm kijken
    SLAAP LEKKER

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sex wat is dat dus totzover nog geen behoefte om tot aktie te overgaan ppfffff nee dank je alleen stja al 6 maanden geen sex bijna gehad en dadelijk nog 6 weken erbij arm arm zielig aangebrand haarloos mannetje van me

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

slaap lekker katje

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, ja haha zou wel heel toevallig zijn.
    Ik zou het echt geweldig vinden als we in ieder geval op dezelfde dag bevallen!
    Hebben Jvtje en Anoesj trouwens nu ook gedaan.
    Gelukkig is je terrasje niet van je afgepikt. Heerlijk meid, ik ben blij dat je ervan hebt genoten.

Fiona, gelukkig lacht hier niemand om mijn voetjes, maar iedereen keek me zielig aan in het dorp die ik kende. Ja, en dan voel ik me natuurlijk nog zieliger. ;) :cry:

Anna, nog nergens last van voor morgen.... :rolleyes: Maar moet dat dan? Kan ik niet gewoon een hele makkelijke en fijne bevalling krijgen dan? ;)

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona yoghurt met fruit is een stuk gezonder dan wat ik voor me neus heb.....chocola :D

Neia dat indrukken doet bij mij geen pijn dus zou wel even bellen hoor!

Anna ik botvier het idd op jullie allemaal of jullie het nou leuk vinden of niet :)

Evelien dat was schrikken :)
    Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, eerste keer alleen logeren is niet niks voor die kleintjes natuurlijk.

Gina ben jaloers op jouw libido, succes meid we horen het morgen wel of het geholpen heeft ;) :)

Katje idd arme man ;)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niea ik weet het sommige kijken echt me medelij in hun ogen mij aan en dan zeg ik nog ruim 3 weken en dan zie je ze nog zieliger kijken naar me en dan vindt ik mezlef ookheeeeeel zielig
    en de jongere mensen die nog geen kind hebben die gaan lachen en ik lach mee met heeel veel kiespijn
    het is echt pijnlijk ja je huid is helemaal opgezet maar als het echt te erg is moet je gewoon bellen hoor meid

8. Buddynieuws van Katsas:
    Als alles goed is mogen zij en Jasper morgen naar huis!
    Einde Buddynieuws

Verder vandaag geen tijd voor jullie gehad.
    Met Quinn naar de speeltuin geweest (vermoeiend maar leuk), vriendin op bezoek gehad, boodschappen gedaan, bij vriendin gebbqd en daarna Quinn in bed verzorgd en zelf een uur in bad gaan liggen.
    Ben gesloopt nu dus ga zo m'n bedje opzoeken.
    Hele dag veel voorweeen gehad, ook fijn.

Net nog een leuk telefoontje van m'n moeder gehad.
    Ze was even naar het graf van m'n oma geweest en toen ze weer naar huis wilde, bleek de poort op slot. Zat ze lekker opgesloten op het kerkhof haha. Dus zij een tante van me bellen of die ergens een sleutel kon regelen. M'n tante vond het wel hilarisch en kwam ff met nichtje en andere tante m'n moeder staan uitlachen. Later kwamen de overburen van het kerkhof met een sleutel en kon mams weer naar huis.

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fijn om iets van je te horen! :D
    Ongelofelijk jouw libido :confused: . ik wou dat ik dat ook had.

Ah wat zielig voor Anoesj. Hopelijk is ze vandaag wel thuis.

Katje, slaap lekker meid!

Fiona, jouw mannetje is dus op verschillende manieren aangebrand. ;)

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Fiona: Succes morgen vbij de vk

@Neia: Hier was het een paar weken geleden erg met de voetjes. Niet zo dik als wat jij zegt maar wel dat ze me heeeeeeeel erg zeerdeden. En dan was smorgens opstaan al erg :-s Maar je aps heeft gelijk, je kan altijd even bellen toch? Worden ze vor betaald :)

Nazly: Weltrusten meid!

Evelien: Schik me rot ;) Je hebt het huis even heerlijk kindvrij zo te horen! Lekker even van genieten. 11 mei is een leuke dag! Moederdag! Wat een kado :) Mijn mannetje kan heel lekker koken en hij vin dhte nog leuk ook! Scheelt weer!

@Gina: helemaal vergeten, hier staat de champagne ook al koud! Dus dat wordt ook hier het eerste drankje :)

@Katje: Ws is je libido straks weer helemaal oppeil en lijk je op een woeste tijger ;)

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou meiden ga naar bedje toe ik ben moe aant worden en moet er morgen vroeg uit om half 10 bij de vk wezen dat zijn toch geen tijden meer! hahaha sinds me verlof kom ik er niet eerder uit dan 10 uur heerlijk hoor en dat weertje erbij heerlijk

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona jij mag nooit meer raden ;)

6 maanden geen sex meer gehad :confused: zo jij bent nog roomser dan de paus ;) :)

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Bij mij doet het zo al pijn, zonder eraan te komen. Vooral bij het lopen.
    Maar mijn moeder wilde vanmiddag mijn voeten zachtjes insmeren, maar dat kon echt niet hoor. :cry:

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

idd niea mijn man wou ze ook masseren en ik zei al na 1 sec laat maar doet pijn!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahahhaa lafo dat was voor de zwschap wel anders kim holland was er niks bij

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Lindatjuhhh jouw dag is in ieder geval hard voorbij gegaan en wat een verhaal opgesloten op het kerkhof :confused:

Thanks voor het buddynieuws, wat fiijn voor familie Katsas!

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja hier ook hoor maar er stond natuurlijk iets op het spel toen, daarna was het gelijk over hahahhahaaha

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona, ja inderdaad. Is ook helemaal strak getrokken, en heb een constant blauwe plekken pijn gevoel. Herken je dat?

Linda, oh fijn, ik hoop dat Katsas morgen naar huis mag.
    Zo dat klinkt als een enorm drukke dag :confused: , kan me voorstellen dat je kapot bent.
    Wat zielig voor je moeder zeg!

Anna, ja ik kijk gewoon hoe het morgenvroeg is.
    Ze zeggen ook vaak dat je het moet masseren, maar hoe moet dat dan als het zoveel pijn doet? :cry:

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Witte reus: Gefeliciteerd met jullie zoontje Bram!

@fiona: Moest ook lachen om jouw verhaal, maar ik vond het ook wel eng en ik ben erg blij dat er niks ernstigs gebeurd is met je mannetje.

De vragen:

eten?: Carpaccio!
    drinken?: Borreltje cola light!
    Kledingstuk?: gewone sokken of slippers (heb nu steeds steunkousen aan)
    Kraambezoek?: mijn ex-schoonmoeder!
    Uitje?: Blokkie om of richting strand.
    Bellen na de bevalling?: Ouders en schoonmoeder.
    Van mijn roze wolk gevallen?: bij stuwing.
    Libido op pijl?: na een week of 6.
    Hoe snel bellen?: na half uur tot uur, maar niet om langs te komen, alleen vertellen.

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    hahaha hier hetzelfde verhaal.......... :D
    hopen maar dat het snel weer terug is.

Deel Deze Pagina