Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ooooooooooooooooooeeeeeeeee! hij was dus flink gepikeerd! Heeft ie er denk je wat van geleerd of gaat ie de volgende keer weer zulke fratsen uithalen? Gevaarlijk hoor jouw mannetje! Ach geef hem maar een dikke knuffel (met je neus dicht, want verschroeid haar blijf je nog zolang ruiken )

@lafo: morgen richting strand met kids. Lekker niks doen en ijsjes laten halen!

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiiiiii

Hier de nacht ook weer overleefd :( helaas zonder kleintje in mn armen, maar ja... gingen voor vandaag of 11 mei he.. hahahah!

@Fiona, al zes maanden niet? Jeetje.. zou denk ontploffen! En mannetje ook hahah.. maar ja, als goed is komt het vanzelf terug!

Maarre.. hier heeft het geen effect hoor, de laatste twee weken aardig wat keren van elkaar genoten (onder het mom van dalijk kan het tijd niet meer) maar er komt alleen voorwerk op gang en dat had ik al.. dus helaas!

@Daam, lekker naar het strand! Ik durf niet zo goed in de zon.. ik zat van de week een kwartier en verkleurde heeeel snel.. geen idee wat voor effect het heeft dus doe het maar niet!

Ik moet om 10 voor twee naar de vk, die is hier in de stad dus ga gelijk ff met mn moeder de markt over en op terrasje lekker broodje eten.. heerlijk he dat mooie weer!

Hier ook aardige vochtpootjes, bahhh! Mijn mannetje heeft eergister mn voetjes en kuiten gescrubd met voetscrub.. op de hiel was het behoorlijk pijnlijk maar het hielp wel enigzins, misschien een idee? Ik heb in mn gezicht nu ook vochtophoping, echt charmant die onderkin ineens.. snik snik.. hihi!

Ohhhhh vandaag is mijn uitgerekende datum! Nou ik ga dus ook gewoon overtijd lopen.. had ik paar weken terug echt niet gedacht!

Morgen jarig en dan zijn er echt nog mensen die vragen of ik het vier hahahahaha.. nee natuurlijk niet! Ouders en oma komen smiddags bakkie doen en schoonouders na het eten ff... vind dat al druk zat!

Zooo heb in mn eentje wel weer lekker zitten kleppe hahahahah... kuss

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Een woeste tijger nog wel :) Grrrrrrrrrrrauw :)

Morguh trouwens :D

Tis 7 uur geweest Anna en Neia; waar blijft het buddy-nieuws :)

Lees net een krabbel van m'n mannetje bij iemand anders :
    " hier gaat alles goed het kind is goed ingedaald en cin is over de 37 weken dus het is nu wachten wachten wachten wat me veeeeeeel te lang duurt maar ja ff geduld nog" :D papa-in-spƩ kan haast niet wachten ;)

Nou ik ga weer even terug m'n bed in....kijk of het slapen of lezen wordt.
    Dat laptoppen in m'n bed, dat werkt nog niet echt. Als ik het ding op schoot zet wordt hij superwarm... hoe doen jullie dat?

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hihi leuk he dat ongeduldige van de papa's in spe! De mijne is ook zooooo ongeduldig!

probeer anders te gaan liggen en de laptop naast je neer te leggen... dat is pas echt lui laptoppen hihi!

5. Goedemorgen allemaal!

Volgens mij was het hier gisteravond nog gezellig he? Ik was echt doodop en ben in bed gelijk in slaap gevallen. Heb schijnbaar de hele nacht liggen snurken maar vriendje wilde me niet wakker maken omdat hij dat zielig vond (had vorige nacht immers bijna niet geslapen. Gevolg was dat Marc nu dus de hele nacht niet heeft kunnen slapen door m'n gesnurk en nu als een zombie op z'n werk zit.

6. Dat hier nog mensen aan sex kunnen denken. Nee daar heb ik al een tijdje geen behoefte meer aan en mannetje gelukkig ook niet. Maar na de bevalling komt dat wel weer helemaal goed. Hopelijk weer na een week of 3.

Gina: zeg tegen je ukkie dat het nu gewoon tijd is en dat hij/zij er nu uit moet.
    Zeer logisch dat je je verjaardag niet uitgebreid gaat vieren, mischien krijg je wel een beeb als verjaardagscadeau!

Katje: lief krabbeltje. Voor de pappa's is het ook allemaal spannend nu.

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

Jeeh Gina: 40 weken.... maar er kan vandaag nog van alles gebeuren :) Ik hoop voor je dat je snel je kindje in je armen hebt! Kan gelukkig noooit meer heel lang duren :)

Fijne dag in ieder geval!

@lindatjuhhh: Libido is hier door de zw schap heen wel gedaald maar gelukkig niet helemaal weg.

Zo dan zijn we weer aan het begin van een nieuwe dag en hier nog niets aan de gang haha.... dus ook hier ben ik er bang voor dt we 7 mei overslaan. Nah ja, dan ook liever morgen niet hihi. Dan lijkt de uitgerekende datum me wel wat ;)

ga in dat geval eerst maar met een stofdoek overal langs dan hoeft dat straks in de warmte niet meer! kan ik mooi met een schuin oog naar Jag kijken en een kopje koffie drinken :)

xxx

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Morning :D

Wat jammer geen baby's :(

@ Gina misschien krijg jij morgen wel een heeeeeel speciaal cadeau, zo je dat erg vinden op je eigen verjaardag?
    Niet dat je er wat over te zeggen hebt.... ;)
    Helemaal geen sex zou ik ook niet aan moeten denken, m'n man heeft een tijdje niet gewild vond dat eng met een baby in m'n buik maar je het bloed kruipt waar het niet kruipen kan ;)

@ Anna goedemorgen :D
    Hmmmm ook nog steeds niks he meid, jammer........ :(
    Zo jij bent goed bezig, ik ga de slaapkamers eens onder handen nemen voordat het straks te warm is idd!

@ Katje ook weer wakker ;) jullie zijn wel erg vroeg.
    Ik ga er meestal uit als m'n man er ook uit gaat zo rond 08.30 dus

@ Lindatjuhhh nou jij zal wel lekker geslapen hebben met al dat gesnurk ;)
    Vandaag ook weer een drukke dag?

Gisteravond had ik echt last van m'n buik en ik zag m'n man echt zo kijken van :confused:
    Ik heb nooit ergens last van dus dan heb je al snel iets van is dit nou voorwerk maar ik denk van niet volgens mij had ik gewoon te veel zitten eten of de BBQ viel een beetje verkeerd ;)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Een vriendin van me krabbelde gister op m'n hyves van spannend he ik ga je iedere dag bellen om te weten of er al iets komt.......

Dan denk ik echt nee he dat wil ik niet aub niet doen :evil:

@ Daam veel plezier vandaag met de kids en de ijsjes ;)

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorguh zo ga ff broodje verder essen en dan naar de vk op controle stelt niks voor

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Succes !

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jullie hebben hebben weer lekker zitten beppen
    gina spannend meid
    en lafo dat krijg je er nou van van al dat snaaien!
    daam het klinkt heerlijk naar het strand gaan maar dat is iets te ver weg voor ons hellaas anders hadden we dat ook zeker gedaan
    nou meiden spreek jullie
    en lafo spannend he die bedverhalen;)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja ik voel me ook hartstikke schuldig ;)

Ja die bedverhalen van jou met dat gekriebel dat was erg kinky ;) :D

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ik ga even een boterhammetje naar binnen werken, ongelooflijk maar m'n maag knort weer ;)

En dan m'n allerlaatste jeukpil en dan is het hopelijk snel over :whistle:

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hmmm... nou het was een nogal heftig geschuif en later voelde ik dat de voeten niet meer links in m'n buik zaten, maar rechts.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, dat zeg ik om me niet te verspreken. En ben ook zo'n muts die het pas echt gelooft als ie eruit is. Hahaha.

Maar die baarmoeder is echt scheef hoor.
    Hij loopt naar rechts helemaal door tot in m'n zij terwjil ie naar links zover niet komt. Heb toevallig vandaag controle bij de VK dan zal ik ook even vragen of dat inderdaad kan.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hmm, nou moet m'n man werken van het weekend. Blehhhh.. nou snap ik wel dat het leven gewoon doorgaat ook al loop ik op het eind van de zwangerschap (en kan het nog best 4 weken duren), maar had toch zoiets van: "KON JE DAT NIET FF OVERLEGGEN?"

Haha, leuk, hormonen.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Aha, veel lopen dus, dat red ik. Afgelopen nacht nog 2x de hond uitgelaten omdat ie hoge nood had. Zo gaat ie goed!

19. Goedemorgen allemaal!

Wat hebben jullie veel gekletst zeg!

heb nu geen tijd om alles bij te lezen! moet zo naar de tandarts :(:(
    dus dat komt vanmiddag wel!

toedelss

20. Ik ben zooo moe. Moet eigenlijk over 3 kwartier alweer in de speeltuin zijn, heb daar afgesproken. Maar Quinn slaapt nog en ik kom zelf ook niet op gang.

Heb ook gelijk telefoon gepakt en gezegd dat ik wat later kom.

Deel Deze Pagina