Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik weet ook wel dat de kat er niets aan kan doen, maar als ze geen antistoffen heeft ( want dat weet je maar nooit)en haar man het vertikt.....
    Die man moet gewoon een schop onder zijn kont krijgen

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    eerder dr man ja hahaha
    mn vriendin heeft tijdens zwangerschap gewoon kattebak gedaan
    meen met handschoenen en mondkapje
    gewoon ff info over vragen

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey Danjo... Meid, wat een kut bericht zeg.. ben er ff een dagje niet en dan zulk klotenieuws zeg!
    Ik ga uit alle macht duimen dat je minder ver bent als dat je dacht en dat alles toch nog goed is...!
    Als je erover wilt praten kun je altijd op msn je hart luchten he!
    Ik leef met je mee!

Sorry ben de rest allemaal vergeten door Danjo's vervelende bericht.. fijne dag allemaal!

Danjo, succes he, en probeer toch beetje positief te zijn... Dikke kus en knuffel voor je!

4. will

will Niet meer actief

danjo, hoe is ie, een beetje kunnen slapen?
    ga je wel werken vandaag of neem je even een paar dagen rust? ik hoop dat je het even hebt kunnen laten rusten en dat je er nu wat anders tegen aankijkt, niet de hoop opgeven. hoe is je mannetje eronder?

mamafaye, fijne vakantie, geniet ervan. we zien je volgende week wel weer verschijnen ;)

lafo, wil het allemaal een beetje lukken met de verhuizing, doe je een beetje rustig aan. laat de kerels maar slepen met de spullen, zwangere vrouwen zijn heel goed in aanwijzingen geven. ;)

Fiona, weer aan het werk vandaag? ben je weer helemaal opgeknapt?

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    He danjo meid.. Hoe is het nu met je..... Kan me er geen voorstelling van maken. Maar ik hoop dat je postief blijft.......

Krijg er steeds meer een raar gevoel bij..... Je hoort af en toe zoveel mensen.... Dat je af en toe zelf ook wel eens denkt. Hopelijk is er iets te zien op de echo.
    Gisteravond had ik een paar keer flinke scheuten door de zijkant van mijn buik lopen. En dan denk je weer aan wat anders... Maar goed we blijven positief. Dinsdag de echo dus we wachten rustig af.... :rolleyes:

6. Niet meer actief

Hier nog een mei-mama!
    Ik ben 11 mei uitgerekend van ons eerste beebje!
    Vanavond eerste bezoekje aan de verloskundige. Het gaat op zich prima, alleen heb ik sinds een paar dagen verschrikkelijke buikgriep en hou helemaal niets binnen!
    Tips zijn welkom!

Geniet allemaal van het kleine wondertje in je buik! Kus,
    Juul

7. will

will Niet meer actief

ha yojo, ik ken dat gevoel maar al te goed. zelfs na de echo begon ik me af te vragen of die gyn wel goed gekeken had. ik kijk ook niet meer naar de echo`s van andere. loop maar te vergelijken wordt er helemaal vervelend, angstig en onzeker van.
    die pijnscheuten die heb ik ook, niet elke keer maar af en toe. schrik telkens weer, het bloed zakt naar me tenen.

hoi julia, welkom bij de mei-mama`s. misschien moet je even aan je vk vragen of zij tips heeft. op het ogenblik werkt bij mij niets dus ook hier komt alles eruit. de ene dag lijkt het erger dan de andere maar het is voor een goed doel, toch. alleen die buikgriep is heel vervelend.
    succes bij de vk vandaag

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    wat balen zeg Danjo..... k word er een beetje stil van! ik duim heel heel hard voor je dat er toch volgende week goed nieuws voor je is! DUIM DUIM DUIM DUIM

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik snap je gevoel Danjo, bij mij leek het ook niet te kloppen maar we zagen toch echt een leven wezentje op de echo..
    5 wkn is nog zo vroeg en de kleine is nog bijna niet te zien.
    Ik duim zo voor je dat het meevalt en je heerlijk hier tussen ons blijft.
    Zeur maar een eind weg hoor, daar zijn we voor..
    Sterkte meis..

10. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Vanmorgen bij het opstaan had ik buikpijn en lage rugpijn. Heb echt veel last van constipatie. We hebben het er natuurlijk voor over hé!
    Morgen weet ik meer voor mijn tweede echo! Jipie ik ben 6 weken...

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    grappig, dat lage rugpijn heb ik als ik mijn bed in stap.. dan ligt ik en dan voel ik mijn hele onderrug. Ja constipatie hoort er ook bij, veel nootjes eten.

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    allereerst voor Danjo: wat een k*tbericht zeg, je hoopte iets moois te zien en dan valt het zo ontzettend tegen... het is moeilijk om dan nog positief te blijven, maar probeer het wel, wie weet had je idd een latere innesteling ofzo... ik duim heel hard voor je!

@dionne: een tweeling, wauw, das ook wat, hadden jullie ook een verhoogde kans erop door veel tweelingen in de familie? heb ik namelijk wel denk ik, dus ben ook erg benieuwd, heb over twee weken pas de echo...

en oja die MvM flessen, gatverdamme, wat zijn die smerig, moet steeds zowat kotsen als ik weer een beetje heb bijgevuld, ik hou ze maar zo ver mogelijk van me af en 's nachts doe ik het er niet in, want dan kan mn maag het echt niet aan...

verder zit ik geloof ik tegen mn hcg piek aan, ben de hele dag door misselijk, eerst viel het erg mee, maar sinds het weekend continu misselijk en doodmoe, maar goed, hoort er bij en het is voor een heeeeeel goed doel tenslotte...

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    het positieve kan ik helaas niet vinden heb al een keer een mk meegemaakt dus is het erg moeilijk om positief te blijven

Ik ben thuis gebleven want heb ff geen zin in werk en dat soort dingen ,,ff wat rust voor mn zelf

bedankt allemaal voor jullie lieve reacties

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hi meiden

@ Marjolein kwam ff neuzen op het forum kijken hoe het met je gaat, sorry dat ik zo weinig tijd heb meid maar eerlijk gezegd voel ik me de laatste paar dagen niet heel erg goed, constant honger dan weer een soort van misselijk gevoel en dan weer doodmoe voel me echt een dweil.
    Het verhuizen valt me heel zwaar.
    Maar daar zit jij nu allemaal niet op te wachten, begrijp ik maar wil je nog ff steunen vandaag gelukkig ben je thuis gebleven. Laat ze maar lekker! Je moet voor jezelf kiezen. En we slepen je er wel doorheen zal moeilijk zijn maar hou nog een beetje hoop.

Dikke kus Juudje

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lafo lekker aan jezelf denken meid
    kan begroijpen dat het verhuizen nu erg zwaar valt meid ...Ik blijf zoiezo thuis tot volgende echo
    al gaan ze op hun kop staan

16. hope26

hope26 Lid

23 aug 2007
    39
    0
    0
    Ik krijg 10 oktober mijn eerste echo. Ben hier wel wat zenuwachtig voor.
    Maar dan word het wel wat meer werkelijkheid.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    groot gelijk, er zijn nu ff belangrijker dingen dan werken... lekker thuis een beetje tot jezelf komen. doe het lekker rustig aan en doe alleen waar je zelf zin in hebt!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    vond ik ook nogal een rare opmerking, net of ik de kat de deur uit wil :(

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben vandaag helemaal niet lekker, heb m'n werk maar afgebled, beetje balen want het was pas m'n 4de dagje dus ik ben bang dat ik het de baas binnenkort toch moe gaan vertellen...

20. 1986Fleur

1986Fleur Niet meer actief

Hoi Meiden,

Sorry dat ik hier niet zo vaak typ, heb het nogal druk.
    Sinds dinsdag avond heb ik opeens bruinverlies, nou ja als ik veel loop/beweeg zit het echt in m'n onderbroek (sorry voor het vieze praatje) maar als ik gewoon zit enz. is het alleen bij het afvegen na het plassen.
    Is dit een voorbode van een miskraam?
    M'n temp. blijft hoog en heb geen krampen.
    Bij m'n miskraam hiervoor had ik gelijk echt bloed en veel krampen. Het lijkt hier dus helemaal niet op.

Liefs Fleur

Deel Deze Pagina