Jeetje wat ben je snel weer online! Jammer dat het persen niet wilde vlotten, maar gelukkig is het allemaal goed gekomen. Nogmaals van harte gefeliciteerd!
Geen idee, maar ik moet er over een half uurtje zijn bij de VK, dus ik zal het je laten weten na afloop.
Onsukkie, wat een leuk kamertje, alleen jammer dat ik de tekst op dat rode schilderij niet kan lezen, ben ik wel benieuwd naar! Wat staat erop?
zo heb 2 foto's in mijn album gezet, al weet ik niet wat de aanstaande papa ervan vind dat ie "naakt "op de foto staat hihihi snel online, de kraamzorg is onder alles aant stofzuigen, en mijn vriend is even boodschappen en de letters en de geboorte kaartjes halen
@ukkie, wat een leuke kamer, en volgens mij vind ik dat schilderij erg leuk... . heb je daar een duidelijke foto van? ohhh iemand was vandaag jarig GEFELICITEERD en iedereen met een weekje erbij: gefeliciteerd.
Schattig witte reus, echt een lieffie! Had al een hele voorstelling bij je naakte vriend, ik dacht nou dat zou Erwin niet op prijs stellen, maar het ging alleen om zijn boven lijf, dat kan toch....... hihihi.
Een gedichtje wat ook op ukkie's geboortekaartje komt, en het stond ook op mijn eigen geboortekaartje. Mens je bent geschapen naar het beeld van God die liefde is met handen om te geven een hart om lief te hebben en twee armen juist lang genoeg om een ander te omhelzen - Phil Bosmans -
Heel mooi, onsukkie, mooi gedicht van phill bosman! Heb je dat schilderij laten maken, of heb je het zelf gedaan of kwam je het toevallig tegen ( ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!)
Bah! Viel dat gisteren even tegen! Ze hebben nogmaals gekeken of ik al ontsluiting had, en of mijn baarmoederhals eventueel al aan het verweken was (om in te leiden dan...) Ontsluiting: 0,0 cm! Niets! Potdicht! En de baarmoederhals is ook nog hard. Inleiden zou teveel risico's inhouden nu. De bevalling zou echt verschrikkelijk lang kunnen duren (wat in het nadeel van spruitje én mij zou zijn...) en de kans op een keizersnede is dan alsnog groot. Dus... Wachten... Vrijdag weer aan de monitor.. En dinsdag weer aan de monitor en weer voelen. Er zit dus niets anders op dan wachten tot het weer gunstig is voor mij én de baby... Of tot hij zélf beslist om vroeger te komen (wat nog steeds kan natuurlijk...) Viel dat weer even tegen gisteren... Maar goed dat ze geen risico's willen nemen. Ik zou niet willen dat spruitje iets tekort komt door mijn ongeduldigheid of het te snel willen zijn van het ziekenhuis. Komt wel goed zeker?
Ik heb een jpg bestand gemaakt in paint shop pro met verschillende lettertypes en toen heb ik het op linnen laten drukken.
zowee ben er weer alles wasprima bd was 135/75 prima dus ben weer lekker met de onderdruk aant zakken volgende week mag ik weer kleintje is goed ingedaald ligt nog niet vast maar dat hoefde ook niet moet de 13de weer terug voor de 13de keer is me geluksgetal dus hoop stiekem dat ik al bevallen ben ze heeft de baby geschat als ik de zwschap uitloop op 7 pond prima !
Onsukkie mooi kamertje, heel klassiek. Evelien succes bij de vk. Neia slaapkop Vervelend dat je rot geslapen hebt, moet eerlijk zeggen dat het bij mij steeds beter gaat. Voorwerk ik weet het net hoor, ik denk eerder dat het aan m'n eetgedrag ligt. Witte reus ik ga zo ff spieken naar je ventjes!
Ja, gisteren was mijn bloeddruk wéér relatief hoog (15/9) en blijkt dat ik wéér veel vocht begin op te houden. Ben op 1 week tijd weer 3kg bekomen. Zit ondertussen al aan +25kg. Echt om ziek van te worden! Mijn voeten zijn net klompjes. Mijn kuiten doen pijn... Mijn billen doen pijn. Maar in't ziekenhuis zeggen ze dat vocht niet zo héél erg is, omdat je dat na de bevalling relatief snel kwijt bent. Dus ik probeer gewoon nu de baby nog zijn laatste dagen te gunnen om lekker sterk te worden... En ik... Ik zal wel wat afzien en puffen met dit warme weer