Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona goed hoor dat je bloeddruk daalt, ik denk dat de mijne alleen maar gaat stijgen met dit weer :(

Witte reus ach wat een schatjes :D :D :D

2. hooi!

jeej was alweer ruim een half uur aan het bijlezen!

gelukkig de tandarts weer overleeft! heb er ook echt een hekel aan! maar was maar controle.. heb 1 gaatje.. dat vermoedde ik al.. dan een stukje vulling afgebrokne en tandsteen verwijderen! dat gaan ze 26 juni doen :(:( bah bah!

Hellepelle van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Witte reus wat leuk dat je alweer zo snel online bent! wel balen zeg dat t persen niet goed ging.. maar gelukkig heb je nu alles achter de rug en kun je lekker gaan genieten! ik was de bevalling ook niet gelijk evrgeten toen ik de kleine op mijn buik kreeg hoor... eigenlijk ben ik die nu nog niet vergeten ;)

Daphne wat balen dat de bv niet goed lukt..

onsukkie wat een leuk kamertje! indd. lekker rustig! mooi hoor!

ohja de vragen zla ik ook even beantwoorden :)

De vragen:
    eten?: Broodje filet american....
    drinken?: Biertje of een glaasje champagne
    Kledingstuk?: mijn spijkerbroeken.. maar zal nog wel ff gaan duren
    eerste uitje: dat word vast naar oma.
    Bellen na de bevalling?: mijn moeder.. die bel ik zsm die mag ook gelijk komen
    Van mijn roze wolk gevallen?: snachts als ik uitgeteld na de bevalling heerlijk wil slapen en dat niet kan ivm voedingen ;)
    Libido op pijl?: hoop een beetje snel ;)

zoow ik ga ff een broodje eten!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Deentje vervelend gaatjes maar ach we moeten ook bevallen dus dan valt dat allemaal wel mee toch ;)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Grappig om bij iedereen de babykamers te zien en het verschil.

De een kiest voor klassiek en licht met donker, de ander wat meer knalkleuren.

Ik vind het allemaal wel wat hebben.

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ow ow ow, foto's van de babykamer moet ik ook nog online zetten!

Ik heb eigenlijk ook best wel een felle kamer. Was ook eerst aan't twijfelen aan lichte, zachte kleuren, maar uiteindelijk toch gegaan voor het "vrolijke" :)

En last but not least:

Witte Reus:
    Gefeliciteerd met je kleine spruitje! Wat is ie mooi [​IMG]

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wisful wat balen zeg dat alles nog potdicht zit maar goed de beep en je lichaam geven het vanzelf aan wanneer het tijd is
    nog ff geduld kan nooit lang duren

witte reus wat een heerlijk mannetje jammer dat je alsnog naar het zh moest op hyves zag ik de fotos al staan en dacht huh zh? ze zou toch thuis bevallen maar nu snap ik het

daphne wat balen meid dat ze je zo aan je lot overlaten hoop toch echt dat er snel voldoende hulp bij is zodat het alsnog goed op gang komt

onsukkie wat een mooie kleuren heb je op de muur en de kinderkamer zelf heel mooi rustig en warm tegelijk

patriciaK gefeli met je zoon op de uitgerekende datum geloof ik?

nou meiden heb me schoonmoeder net aan de lijn ze was naar een arts gegaan ivm gordelroos en huisuitslag in dr gezicht ze is al dagen niet te genieten en nu zegt ze dat de dokter heeft gezegd dat ze overspannen is ze liep te huilen door de telefoon zielig he! wat moeten wij daar nou aan doen ze is normaal zo sterk qwa geest en nu is ze een stuk wrak lekker hoor zo vlak voor me bevalling heb ik teveel geeist? ik hoop het niet ze is overal mee naar toe geweest om dingen uit te zoeken ect ect
    en ze schrok de laatste keer dat ik naar het zh moest en dat me man niet praat tegen zijn vader omdat ze een menigsverschil hadden 3 maanden terug
    en allebei stonteigewijs zijn nou mannetje komt binne ik moet ervanaf

7. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Poe poe.... ben bek af van dat stukje lopen.... :(
    Maarrrr ik heb mijzelf onderweg getrakteerd op een beker softijs met kersen en kersensaus Yummie! :)

Nu maar even met de beentjes omhoog in de tuin met een grote kan ijsthee erbij. Mijn kuiten gaan regelrecht over in het breedste deel van mijn voeten. Weer kunnen lopen op mijn italiaanse hakjes is iets waar ik zooooo ontzettend naar uitkijk!

Waar kijken jullie naar uit qua schoeisel?

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Naar welke zh ga jij?

9. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Vergeet je niet je ook goed in te smeren met zonnebrand? Het gaat hard met dit weer en extra hard als je zwanger bent. Ik zat gisteren een uurtje in de tuin in de schaduw onder de luifel met mijn broekspijpen opgestroopt, en toen waren ze rood! :confused:

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus, aaaahhhhhhhhh wat een kleintje! Echt een schatje, en ook een hele mooie foto met de papa natuurlijk.
    Zwijmel zwijmel zwijmel!

Deentje, ah bah, een gaatje. :( Ik denk ik wel meerdere, maar ik durf niet naar de tandarts. Zal ik na de bevalling toch maar eens doen.

Wishfulldreaming, ah dat is zeker balen zeg. kan me voorstellen dat je er flink van baalde. Nu maar hopen dat die kleine dikzak zo snel mogelijk zelf wil komen.

Fiona, wat zielig voor je schoonmoeder zeg. Maar jij kan hier niks aan doen hoor, zij wilde zelf altijd mee, en misschien moet ze gewoon leren om grenzen aan te geven. Je moet jezelf niet de schuld geven hoor.

Onsukkie, wat mooi zeg, dat je hetzelfde gedichtje gebruikt voor jullie beeb als wat op jouw geboortekaartje stond. Echt heel speciaal!

Evelien, ik had ook nog niet ontbeten, nu wel hoor. ;)

lafo, als je nou een keer niet zoveel vreet, dan weet je ook echt of het voorwerk is, haha. ;) :)

Ik heb lekker gedoucht. Jeetje wat een klus zeg.
    Ik denk dat ik vandaag niet veel ga doen, ik ben nu al moe, en we gaan vanavond nog op visite.

X Neia

11. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Heftig zeg, Witte Reus.... Maar ik ben blij te horen dat jij en Bram er verder goed aan toe zijn. Rust maar flink uit en geniet van je kleintje! :D

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo ben weer terug van de VK. Ze gingen niet voelen hoor, enkel bloeddruk meten, hartje luisteren en even kindje controleren. Bloeddruk was voor mijn doen hoog 120/75 heb meestal 110/55 maar ja het is ook warm buiten, en het is nog een PRIMA bloeddruk. Hartje was goed, kindje ligt helemaal tot aan 'mn ribben (vertel mij wat) en is weer uit m'n bekken geschoten. Was niet iets om me druk over te maken, alleen moet ik wel meteen bellen als m'n vliezen breken in plaats van dat ik pas hoef te bellen als de weeën opschieten.

Verder had ie genoeg vruchtwater en had het wel best daaro (vertel mij wat, auw) en verwachte ze hem voorlopig nog niet op de wereld. Maar het kon zomaar opschieten natuurlijk, wel spannend wordt het nu!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, het hele huis heeft die kleuren op de muur. We hebben het huis in november 2006 gekocht en toen gelijk ALLE muren opnieuw laten stucen en geschilderd, dus had ook eigenlijk weinig zin om weer die muren te gaan schilderen, heb het maar lekker zo gelaten.

In het hele huis zijn de meubels wit met rode accenten.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He bedankt allemaal voor de complimenten over m'n kamertje. Meer foto's staan op www.troeters.nl (m'n weblog).

15. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Van schoeisel... Goh... Als het maar lekker en confortabel zit!
    Ik zie mezelf nog niet met hakjes achter een kinderwagen lopen denk ik... Dus gewoon iets confortabel.

Deze draag ik nu: http://www.brantano.be/images/products/be/2406/2406200148zoom.jpg

Enkel knellen ze aan mijn tenen nu van mijn opgezwollen voeten.
    Ik kijk er naar uit om ze weer gewoon te kunnen dragen ;)
    Nu loop ik de ganse dag door het huis met van die teen-sloefen. Je kent ze wel :)

Op medische indicatie moet ik naar UZ Gasthuisberg in Leuven ;)

16. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    @ Onsukkie

Je kamer is echt zoooo mooi. Heb net de andere foto's op je weblog ook nog eens bekeken. Zo rustig en sereen. Straalt echt kalmte uit!

En fijn dat je controle bij de VK goed gegaan is.
    De onze is ook nog niet van plan om te komen. Zullen we maar samen aftellen zeker :p

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pfffffffffffffffff wat een hitte ik kan bijna niet meer, ik er ook veel minder goed tegen dan vroeger, zweet gutst van m'n lijf af :(

Ik heb een trapkast en ik haat trapkasten,vanwege m'n spinnenfobie en daar zitten altijd spinnen.
    Dus na zag ik weer een grote zitten, schrok me weer rot maar nu durf ik dus niks meer te pakken uit die kast.
    Want ik deed de deur dicht en 5 minuten later toch weer open en weg was de spin :confused: en dat haat ik!
    Waarom ben ik nou zo bang voor die beesten, ik haat mezelf in dat soort momenten.

Ik moet zo ook een boek wegbrengen naar de bib die is al 2 weken te laat, gaat lekker.
    Ik ga dat lopend doen met de hond alleen ik zie er erg tegenop, heb het zo warm.

Crafty lekker hoor jezelf trakteren, doe ik ook, alleen soms teveel :oops:
    schoeisel nou ik moet zeggen als ik m'n instappers weer aan kan dan ben ik alweer blij, alles knelt op het moment, zelfs slippers :confused:

Neia ik zal me inhouden vandaag, morgen weer naar de vk, dus niet te veel eten ;)

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja ben zelf niet zo kalm dus moet je het ergens anderse vandaan halen he, haha. Grapje!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona wat balen van je schoonmoeder, zeker nu :confused:

Ik hoop dat het van tijdelijke aard is en dat ze snel weer op knapt!

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hmmm, omdat je in antwerpen woont, dacht ik dat je in antw. ging. Ik ga zelf naar jan palfijn.

Deel Deze Pagina