Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja Fiona, balen hoor! Wens haar veel sterkte en beterschap van me.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    grrrrrrrr, me stofzuiger doet het weer niet. Vandaag ga ik eens met me man praten over de stofzuiger

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Crafty, knap hoor dat je zover hebt gelopen, en dat ijsje heb je zeker verdiend. :D
    Ja sexy schoentjes :D :D :D , het lijkt nog zo ver weg............ :rolleyes:

Onsukkie, fijn dat het goed was bij de vk. En jouw eigenwijsje is dus weer eruit geschoten. ;) Afwachten dus maar.

Lafo, ja meid je moet ook niet zoveel doen met dit weer hoor. Daar is het veel te warm voor.
    Even dat boek wegbrengen en dan even met de pootjes omhoog hoor. En luisteren he?! :evil: ;)

X Neia

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hmmm, ik moet morgen gaan, effe kijken wat ie morgen gaat doen bij mij. Het zal hier wel hetzelfde zijn en hebben ze niet gekeken of je ontsluiting ofzo hebt

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Witte reus : Wat een heerlijk ventje! Lekker van genieten!

@Onsukkie: Leuk kamertje! Groot ook!

@Wishfull dreaming: Ik begrijp je ongeduld maar je bent ook nog geen 38 weken hihi. Het is wel het fijnst als de natuur zijn gang gaat! Hier ook +25 kilo en zit smiddags lekker in de schaduw/ Maak je niet meer zo druk, dan is het wel te doen ..... Las hier vanmorgen over een voetenbadje met mint? Klonk wel erg aan trekkelijk! Miss een idee?

@Fiona: Dat is een mooie controle! En miss moet je op die dag gaan bevallen? de 13e? :)

@Neia: Idd nog nix hier.... Mn moeder en schoonmoeder hebben beiden al aan de telefoon gehangen vnmorgen. En dan ook nog zeggen: we horen het wel he als het zo ver is? Hahaha, nee joh, kga pas drie dagen later bellen ;)Beiden zijn erg benieuwd en hopen op deze week. Ik ook ;)

@Lafo: Wist je dat er mensen rondlopen die liever bevallen dan naar de tandarts gaan? :confused: Moeilijk te begrjpen of niet dan!

@Deentje: Viel nog wel een beetje mee dus bij de tandarts! En die afspraak voor tandsteen, dan heb je je kindje gewoon al lekker! jeeeeeeeeeeeeeej!

@Onsukkie: OOk weer een prima controle! Fijn hoor! Kan je er weer een weekie tegen aan! En idd, heel bijz om dat gedichtje nu ook voor je eigen kleintje te doen!

@Lafo: Daarom dwing ik mezelf die beesten direct uit te moorden want ben veel te bang dat ze later ergens anders op duikelen :-s Je moet ook niet meer zo hard gaan poetsen nu! Is het echt te warm voor! Neem lekker een ijsje en ga ff uitpuffen :)

Hier zit een merel in de vijver te badderen! Ook lekker :)

@Nazly: Tijd voor een nieuwe stofzuiger?

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    anna, het is zeker tijd voor een nieuwe stofzuiger, maar ik kan me man maar niet overtuigen.

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    en nog niks bij jou

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik loop net naar de bieb, is die gesloten tot 14.00 grrrrr

Weer voor niets geweest.

Maar toch m'n loopje gehad, meiden zweten jullie ook zo erg?

Ik geloof dat ik ook beter niks meer kan gaan doen, is niet goed zo.

9. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Van mij hoeven ze niet in te leiden hoor. Ik zit gewoon met een erg grote baby, zoals ze op echo al gezien hebben. En hoe groter die wordt, hoe groter de kans op een keizersnede. Dan nog eens dat vocht en die bloeddruk, maken het helemaal niet ideaal.

Van mij mag die nog blijven tot 23 mei. Daarna is't echt wel verhuistijd ;)

En dat voetbadje klinkt inderdaad wel heerlijk. Misschien ook goed voor mijn eelt, want nu heb ik van die eelt-plekken op mijn voeten omdat ik vaak blootvoets hier rondloop. Hihi... Wat een vrouw toch moet afzien!

Ik ben eigenlijk van de kanten van Mechelen. Provincie Antwerpen hé.
    Ik werk normaal gezien wel in Antwerpen-stad. Maar voor de rest ben ik daar weinig ;)

Het ziekenhuis het meest dichtbij is AZ Imelda in Bonheiden voor mij :)

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @nazly: Laatje hem zelf eens stofzuigen ;)

@Lafo: zitten en nix meer doen jij! Luisteren naar mij en neia! denk er om ;) neem een ijsje!

ik lasin de wij dat je toch recht hebt op 4 weken van te voren met verlof gaan als je dat hebt aangegeven ondanks dat je in de ziektewet zat? Daar stondals je dat van te voren al had aangegeven, weetiemanddat?

11. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Auw... Van zo'n dingen kan ik ook ontploffen :p

En ik zweet ook bij het minste. Zelfs bij het aantrekken van mijn schoenen breekt het zweet mij uit. Ik loop echt rond als een ronde aardbei nu... Zo'n rood hoofd dat ik heb!

Weet je wat wel wat helpt bij mij? Talkpoeder gebruiken. Want nu met die hormonen die blijkbaar weer pieken heb ik weer een super-vettig gezicht. Eerst je gezicht goed wassen met een warm washandje, en dan wat talkpoeder. Wel goed uitsmeren, anders zie je er uit als een spook :)

Die talkpoeder-truuk werkt trouwens ook bij oksels en benen :p

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Wishfull dreaming: ow dan had ik je niet goed begrepen hihi Wist niet dat je beeb al zo groot was en je bloeddruk zo hoog :-s das wel minder idd! Heb je de beeb al gezegd dat ie voor 23 mei tevoorschijn moet komen? Hier gaat beeb al helemaal zijn eigen gang en trekt zich van ons aanstaande ouders nog nix aan :-s nah ja,nog maar ff geduld ;)

Hier ook zulke voetjes. Loop ook het liefste hele dagen op blote voeten omdat ook geen choen meer lekker zit! Verheug me er op om straks weer op hakken te lopen1 Ik voel me altijd een stuk lomper op platte schoenen en dat wordt met + 25 kilo niet echt beter ;)

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ja witte reus, gefeliciteerd met je zoon!

PatriciaK ook gefeliciteerd met je zoon!

En heb de rest gelezen maar weet t niet meer :(

Anna: bellen na de bevalling: Hannah ;) Ik kreeg toevallig net gisteren een brief van de uwv over verlof en daar stond gewoon 12 april in, dus idd die 4 weken van tevoren. Maar ze gaan eerst bekijken hoe of wat. Dus wie weet klopt dat in de wij wel.....Ik hou je ervan op de hoogte!

Zo hier huis opgeruimd, meisje die slaapt en mama die eens gaat proberen haar bevallingsverhaal op te schrijven, lees typen..

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wishful, sorry ik dacht dat je in antwerpen woonde

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    lafo, Er druppelt hier ook zweet,pfffff, het is echt warm

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het lijkt maar groot hoor, het is absoluut niet groot dat kamertje!

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Anna, heb hem gebeld en zaterdag gaat ie stofzuiger kopen, hehehe hem hem toch overtuigd.

Welke merk raden jullie aan? ik zelf dacht aan miele

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    yessss, Eindelijk is de zon hier weg

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Witte reus, mag jij geen trappen lopen en alleen op bed liggen?
    Ik mag "alles" doen, of te wel ze hebben niets tegen me gezegd. Ook niet vanuit het ziekenhuis, niet de kraamzorg en niet de verloskundige. En ik heb trouwens wel last van de hechtingen, helaas.
    En de stuwing heb ik ook last van.

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    missen jullie je zwangerschap al of nog niet?

Deel Deze Pagina