Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ga effe met moeite de keuken dweilen! tot zo

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, aaaaaargh nee toch. Wat een klote bieb, hihi :evil:
    Maar jij hebt je wandeling in ieder geval gehad, dat kan ik niet zeggen. :rolleyes:

Wishfulldreaming, hoe groot schatten ze je baby nu?

nazli, goeie dat je hem eindelijk hebt overtuigd!

Anna, geen idee over dat verlof. Eerst was het in ieder geval dat het dan verplicht vanaf 6 wkn in gaat. Maar misschien is dat in de tussentijd wel weer veranderd. Dat scheelt toch 2 weken!
    Hier de hele dag op blote voeten/slippers. Daarom ben ik alleen al blij met dit weer 8) , anders had ik altijd koude pootjes gehad.

hannah, sterkte met het typen. Ik ben wel benieuwd hoor! Hopelijk helpt het een beetje om het van je af te schrijven.

Het eerste wasje hangt buiten, en het tweede is bijna klaar.
    Ik heb iedere keer na het ophangen een flinke pauze nodig hoor. :D

X Neia

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    [quote="Anna28
    @Neia: Idd nog nix hier.... Mn moeder en schoonmoeder hebben beiden al aan de telefoon gehangen vnmorgen. En dan ook nog zeggen: we horen het wel he als het zo ver is? Hahaha, nee joh, kga pas drie dagen later bellen ;)Beiden zijn erg benieuwd en hopen op deze week. Ik ook ;)
    [/quote]

haha die van jou ook weer bezig.
    Mijn moeder belde net ook al; wil je niet liever hier in de tuin komen zitten?
    Haha volgens mij wil ze me zo dicht mogelijk bij haar houden voor als het begint.
    Maar ik blijf lekker thuis hoor........ :p

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Meiden die wat langer in het zh hebben gelegen, krijg je in het zh ook van die zoog-compressen, of moet je die zelf meenemen? Ik kan het me niet meer van de vorige keren herinneren.

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, ik ga ook even naar de bieb, heb bewust gewacht tot na tweeen, ga je het zo nog weer proberen Lafo? of doe je het een andere dag!

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mijn moeder die smst me als ik niet msn bent, Smst ze van ´waar ben je´? hahaha, had weer terug gesmst ben buiten.volgens mij moet ik 24 uur bereikbaar zijn voor hun.

Eigenlijk moet ik 2 dagen niet op msn komen en de tel. niet beantwoorden, dan komt ze 100% hiernaartoe, hahaha, zal wel grappig zijn

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Heb net de keuken gedweild, pfff geen kracht meer

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, krijg hier een paar pijnlijke harde buiken, wat mij steeds opvalt is dat ukkie dan ook beweegt, vraag me steeds af of zij door te bewegen die harde buken oproept. Hebben anderen dat ook dat zodra ukkie zich flink beweegt je in een pijnlijke harde buik schiet?

9. Zo ik ben weer thuis van de speeltuin. Heb het weer overleefd. Heb alleen over de heenweg een half uur gelopen (normaal 10 minuten), had elke 10 meter een harde buik. Maar terug gelukkig met de auto gebracht.

Even bijlezen:

Onsukkie: dat schilderij heb je mooi gemaakt. Jij ook al creatief met paint shop pro?
    Kamertje is mooi zo lekker rustig.

Ik moet ook eens foto's van het kamertje maken!

Fiona: fijn dat je bloeddruk weer in orde is! En 7 pond is toch prima.
    Niet fijn dat het niet zo goed gaat met je schoonmoeder, maar niet jezelf schuldig gaan voelen hoor!

Neia: doe maar lekker rustdagje houden dan.

Ukkie: mijn bloeddruk is normaal ook belachelijk laag, maar nu ook iets hoger door het warme weer, zelfde als jij dus.
    Hmm jouw beeb heeft het dus nog behoorlijk naar z'n zin daarbinnen.

Lafö: heel herkenbare spinnenfobie. Vooral als ze ineens weg zijn dat ben ik helemaal in paniek. Het enige rare is dat ik wel altijd gewoon in het stro in het stalletje van m'n paardje ga zitten. Daar zitten heel veel spinnen maar met paardje knuffen vind ik dan toch belangrijker.
    Hier in huis moet ik niks van die krengen hebben, we hebben altijd van die dikke huisspinnen hier, gelukkig vinden onze katten spinnen lekker ;)

Nazli: ik geloof dat het tijd wordt voor een nieuwe stofzuiger haha

Lafo: ik zweet ook meer dan anders

Anna: als jij binnen 6 weken voor de uitgerekende datum "ziek" bent dan valt dat altijd onder zwangerschapsverlof, ookal wilde je eigenlijk tot 4 weken vantevoren doorwerken. Kijk maar op de site van het UWV.

10. Dat heb ik vooral 's avonds wel vaker.

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nazli, als je je ouders eens heel erg mist is het misschien wel een goede taktiek om eventjes niks van je te laten horen, hihi :D :D

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    nee bij mij niet hoor, ik heb ook niet zo veel harde buiken, maar heb lichtjes buikpijn, menstruatiepijn.

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hihihi, zal wel grappig zijn, staan ze dan voor de deur, ze zullen vragen van ben jij nog niet bevallen hahahahahahahahaha.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier komt een harde buik ook wel eens door ukkie heb ik het idee, alleen tot nu toe doen ze geen zeer, al worden ze wel steeds heviger. Ik kan alleen niet op m'n rug blijven liggen als ik een harde buik blijf, want dan krijg ik niet meer genoeg lucht.

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    En wie heeft zeg maar de drang om te gaan poepen? :oops: :oops:

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nazli, je hebt toch geen persdrang? Dat voelt ook als een extreem heftige drang om te poepen, heb je het nu opeens of heb je het vaker.?
    Ik kan me ook voorstellen dat als je uukie slaapt en het ligt op je darmen dat dat wat druk creeert, ik zou het eens aan je gyn vragen!

17. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ehhh, ik nog steeds.... Volgens de gyn komt dat doordat de kleine bij mij al zo mooi diep is ingedaald. Alleen maar positief dus! :D

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Er heeft weer iemand op het forum zwangerschap de euvele moed gehad om te uitten dat ze terleurgesteld is over het geslacht van het babytje, ze weet zelf ook wel dat dat eigenlijk niet zo goed is, maar zo voelt ze het op dit moment, ze wordt door een aantal dames daar helemaal afgeslacht, haaievoer. Ik vind dat sommige mensen daar wel erg ver in gaan.......

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, ik ga er nu echt even uit, heb nu geen kids en wel de auto, dus moet ik toch even benutten!

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik heb het niet vaker, ik zal morgen wel vragen aan me gyn

Deel Deze Pagina