Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je teleurgesteld kan zijn in een geslacht. Voor mij waren beide welkom, al vind ik mezelf wel iets meer een meisjetype, jongens zijn toch ook hartstikke leuk!
    Maar nu we sinds de pretecho weten dat we er nog een meid bij krijgen, ben ik daar helemaal op ingesteld. Als het toch een jongen is dan ben ik denk ik wel teleurgesteld.

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, ja ik heb natuurlijk weer hetzelfde als jou. ;)
    nee zonder gein, heb ik dat echt.
    Dat was me de afgelopen dagen ook opgevallen. Ik voel de kleine ook echt niet meer schoppen, maar meer bewegen, maar dan krijg ik gelijk een harde buik.
    Vanmorgen een aantal keer, en net achter de computer weer.
    Wanneer mag jij weer naar de vk? vanmiddag of morgen? Ikke vrijdag, misschien even vragen?

Nazli, haha goeie, moet je echt doen, is wel gezellig als je ouders even langskomen toch? ;)

Linda, gelukkig heb je het overleefd in de speeltuin. Nu wel rustig aan doen he?!

X Neia

3. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Veel plezier Evelien!

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeie vraag!
    Ik heb ze voor de zekerheid in de vluchtkoffer zitten.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heb even rust genomen en een ijsje gegeten, bedankt voor de tip Anna ;)

Ik zal beter naar jullie luisteren maar heb de laatste tijd echt last van nesteldrang, alles moet en zal spik en span zijn.
    Waarom het nu opeens komt met dat warme weer is minder, maar ik ga zo weer eens een poging wagen.

Hebben jullie ook van die kleine rode spikkeltjes op jullie benen en voeten, echt raar, in een paar dagen zijn ze echt helemaal veranderd, ik herken m'n eigen voeten niet meer :confused:

Evelien ik ga het zo weer proberen anders word de schuld alleen maar groter en het is notabene niet mijn boek maar van m'n moeder, maar die is niet lid en ik wel dus ........
    Alleen ik ga straks met de auto, bekijk het maar, ben al sportief genoeg geweest!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb zelf ook een Miele, prima ding maar wel duur.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja evelien dat heb ik ook de laatste tijd steeds meer.

Die harde buiken verschillen ook in sterktes bij mij.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Je kan wel heel eventjes teleurgesteld zijn, ik was eerst ook teleurgesteld omdat het een jongen is een meisje vind ik leuk, omdat er mooie meisjes kleertjes etc.. zijn, maar een jongen kan toch ook heel leuk zijn en ja als het maar gezond is.

Maar nu ben ik heel erg blij met me jochie, die nog moet komen

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja dat vinden ze hier geloof ik niet leuk als je een voorkeur hebt voor een geslacht maar net als Linda als ik nu opeens een zoon blijk te hebben dan ben ik wel lichtelijk teleurgesteld hoor want je stelt je daarop in.

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    als het maar ie maar goed zuigt en veel langer mee gaat, had 2 jaar geleden eentje gekocht van kruidvat zonder merk voor 50 of 60 euro, ga ik echt nooit meer doen. koop iets duurder met kwaliteit, dan een duurder zonder kwaliteit

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Nazly: Jeeeeeeeh een n ieuwe stofzuigerjoepie! Wat zal jij volgnde week met plezier stofzuigen :)

@Neia: Hier worstepootjes hha. pas idd nog net een slipper maar daar is het me gezegd, ah ja, de laatste loodjes ;) Hoe is het met jou voeten vandaag? Heb je nog gebeld?

Heb hier de was op zolder hangen, daar de wasmachine ook staan en ben niet van plan om alles mee te zeulen naar beneden. Ben al buiten adem als k boven ben hihi..... vind dat beweging genoef=g voor vandaag! Het ishier dan ook 27 graden in de schaduw :confused:

Haha die moeders van ons, die zouden er hetliefst bijblijven idd. De heeeeeeeeele bevalling :) Nah ja,ze heeft pech, en is wel een voordeel dat ze niet in de buurt woont anders had ik haar echt elke dag op de stoep! En hoe lief ze ook isik moet er niet aan denken!

@Evelien: Weer iemand die teleurgesteld is in het gslacht? Daar was van de week iemand ook weer op aangesproken die het een aantal weken geleden ook al had geprobeerd. Daar wordt inderdaad niet misselijk mee omgegaan!

@Lafo: Ik had hannah net aan de foon en vertelde haar ook dat ik van die rode plekjes op mn voeten heb! vlekjes aders weet ik het :-s isch nie mooi in elk geval! Nu had ik al wel geconstateerd dat iker niet knapper op werd maar dit hoefde toch niet ook er bij? ;) Miss zo ff in een badje doen, wel lekker! Ga mezelf ook nog maar een waterijsje gunnen denk ik, moet niet alleen de tips aan anderen geven maar kan ze ookprima zelf gebruiken ;)

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    das ook mijn theorie! Miss kan je kijken op www.kieskeurig.nl dat doet mijn man altijd :)

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zit te wachten op me nieuwe mobiele! tnt kom nou! heb geen geduld meer

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anna jij ook al, ik dacht misschien dat het aan m'n bloeddruk ligt, maar dat hoeft dus niet?

M'n man belde net op dat ik voor de zoveelste keer een boete heb voor te hard rijden..... :rolleyes:
    Solly ;)

Ik krijg alleen boetes in zijn auto ;)

Maar dan wordt hij weer pissig en dan zeg ik goed dan rij ik niet meer dan rij jij alles dus ook de terugwegen (biertje?!) etc ;)
    Toen was het stil..........

15. whaa wat is er weer veel gekletst! heb alles net ff bijgelezen.. weet alleen niks meer om op te reageren!
    pff zweet me ook een ongeluk! t is behoorlijk warm!
    net zijn mijnpyjama's gekomen met de post! dus nu is echt alles klaar!
    ga straks is even kijken of ik wat leuke zomer kleertjes voor arjen kan scoren..

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nazli ik ben echt een stofzuigermonster heb er in 1 jaar tijd 6 doorheen gemaalt!
    iedereen die me kent heeft het erover ik beuk met dat ding laat hem omrollen tijdens het zuigen ect ect ik wou altijd die hi fashion dingen je weet wel zonder zak ect nou die heb ik letterlijk kapot op de stoep hiervoor gegooid
    ik heb nu sinds 1 jaar lang! een AEG echt een super ding ! hij doet het nog steeds zoals in het begin
    als ik ergens niet tegen kan is al dat ding zijn zuigkracht verliest nou deze is super en was bij de makro tot 140 euro

oooo lafo jij weer met je spinnen! heb er gisteren 1 opgezogen en zie achter me gordijnen ook weer zon rot ding dus die gaat er ook zo weer aan
    me mannetje wordt boos elke keer wanneer die hoort dat ik een moord erbij heb op me geweten
    ze doen je toch niks zegt die ik jawelll! ze bezorgen me een hartverzaking van de schrik

lida in het hooi zitten never nooit niet! als die langpoten ieeuuww
    was het nog leuk in de speeltuin vervelend van je harde buiken

hier loop ik op me zilveren crocs die passen me meestal smiddags als amper en staan er allemaal leuke dingetjes in me voet afgedrukt maar dat is het enigste was ik momenteel kan velen

crafty hier echt een schoentic heb de leukste schoentjes ect maar past helemaal niks meer

buddy netjes hoor je bloeddruk hahahah hoog voor jouw doen ! moest wel ff lachen erom maar goed normaal heb je een belachelijke lage dus vandaar
    maar die blog van jouw is echt grappig met die beesten en je buik! niet normaal man zo gaat die uk van je heen en weer

ja ja weet dat ik het me niet moet aantrekken van me schoonma maar doe het toch een beetje ik denk o kut als ik maar niet teveel heb gevraagd van dr ect ect en in de kraamtijd zou ze hier mij komen helpen met koken ect durf daar echt niet meer op te vragen

ooo wat doet tnt er vervelend lang ove rom me nieuwe mobiel te leveren grrrr

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

iedereen heeft het zo warm echt ik vindt het heerlijk! kom weer helemaal bij kan van mij niet warm genoeg zijn okay okay nog een paar graden en dan hoor je mij ook klagen maar ik zweet niet zo als jullie ja me oksels en me voetjes maar voor de rest heb ik het heerlijk

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja neia de vk heeft mij gezegd dat er niks aan te doen is aan die olifantenpootjes gewoon veel drinken in een bak met koud water zitten met je voeten en benen omhoog dus schieten we nog niks meer op

mijn enkels zijn nu ook helemaal opgeblazen ik zal er een foto van maken 1 deze dagen kunne we eens vergelijken

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona welk mobieltje krijg je?
    Ik durf ze niet eens op te zuigen, ben veels te bang dat ze er weer uit kruipen!

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, haha niet slim nee om nu met dit hete weer nesteldrang te ontwikkelen. ;)
    Ja sinds kort hier ook een soort van rode vlekjes, adertjes, ook op mijn bovenbenen trouwens. Mega lelijk!
    Goeie reactie op je man, nu zal hij het vast niet zo erg meer vinden. ;)

Anna, nee niet meer gebeld. Ik vind het een beetje onzin. Ja, ze doen mega pijn, maarja wat kunnen hun eraan doen? Vandaag dus extra veel met de pootjes omhoog en zometeen in een koud voetenbadje. Meer kan ik niet doen. En dan vrijdag maar even vragen.
    Pfff dat is heet bij jullie zeg. :confused: Ik ben nog niet buiten geweest, alleen om de was op te hangen.

Ik heb lekker wat soesjes naar binnen gewerkt. En nu maar eens aan de watermeloen. Ik krijg het binnen nu ook warm. :(

X neia

Deel Deze Pagina