Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja nig iets die menstuatie krampen komen van dat ze met haar hoofdje wat dieper gaat liggen in me bekken zei de vk
    maar alles wat ik eet komt er van achteren net zo hard weer uit sorie voor de details ik heb de hele tijd ook het gevoel dat ik moet ...

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik krijg de sony ericson k850i met een camera van 5.0 dus die heb ik ook gelijk

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    kan wel met de bloeddruk te maken hebben maar vraag ht me af omdat die van mij gisteren 120-70 was, bijzonder goed en laag voor mijn doen. Maar je weet het niet! Kan me voorstellen dat het met de warmte en de hormonen te maken kan heben?

Moest erg lachen omje opmerking tegen je man! haha. Wel een goeie. Nu wasie mooi uitgekletst!

@Fiona: Leuk een nieuwe foon! Welke krijg je?

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wij hebben ook weer 2 boetes van het parkeren voor de deur is zon fijne gebroken gele lijn dus alleen laden en losen maar we waren weer eens te lui en ja hoor gelijk een prent pfff die boetes worden ook stelkens meer

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Fiona:eek:w zie al een sony ericson! toppie! En 6 stofzuigersin 1 jaar? Pffffff hoe krijg je het voor elkaar....haha

@Neia:ik vid het zonde om binnen te blijven met het mooie weer en heb in de tuin de kap naar beneden dan is het wel te doen. En stop er gewoon af en toe een ijsje in dan gaat het prima ;) Heb nu weer de dubbellikkers ontdekt haha!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dubbellikkers? :confused: uhm wat moet ik me daar bij voorstellen? ;) Bij gebrek aan....... :)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

owe anna dubbellikkers en dan de framboos hmmmmm waarom zeg je dat nou?!

ja echt 6 stofzuigers in 1 jaar tijd erg he ik schaam me nog steeds ervoor me man zei je krijg er nog 1 en daar moet je je de rest van leven mee doen dus ik ben er voor mijn doen zuinig op ondanks die regelmatig door het huis heen rolt

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaha hannah toch ... volgens mij komt jouw libido weer langzaam maar zeker op gang

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou ben weer ff in de tuin ze zijn er nog niet!

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Fiona: libido wel ja.......Maar ik moet er nog echt even niet aan denken...Bovendien mag het nog geen eens, pas als je niet meer vloeit....

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

hahamuts ;) dat zijn van die waterijsjes met twee stokjes,dan ishet net of je twee ijsjes tegelijk op eet :)

@Fiona: Ja die framboos zijn lekker! Die heb ik net gehad hihi ;) :p

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Hannah: Is je dochter weer verzadigd? :)

Ik ben wel zo gelukkig en blij en dankbaar en en en en en en ..... dat wij niet hoogzwanger de zomer doormoeten! Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, dan wordt je echt gek!

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hmmm heerlijk zeg die dubbellikkers vind ik ook lekker, maar die heb je hier niet. :cry: :cry: :cry:

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hoiii

jullie hebben er gewoon ruim tien pagina's bij geluld.. pffff hahahahah dan vergeet ik alles weer!

net bij de vk geweest, bloeddruk was weer 110/70 dus perfect, kleine heeft het nog helemaal naar zn zin en alles was eigenlijk goed. ze gaf aan dat ze bij 41 weken kunnen strippen en ik moest maar nadenken of ik dat wilde als ik dan nog niet bevallen ben.... meiden, doet dat erg zeer?

Hellepelle gefeliciteerd met je verjaardag!

@Daphne, wat fijn dat je er weer bent! Vervelend dat je zo'n last van de bv hebt! Maar als jij je fijner voelt dan lekker overstappen op fles!

@Witte reus, jeetje wat ben je er snel weer bij hihi gezellig! Jammer dat het thuis niet gelukt is.. ik hoop ook nog steeds op thuisbevalling..! Mooi mannetje is hij hoor!

hihi wij hadden gister trouwens iets leuks.. in de boom tegenover ons huis zat een kat in de boom vast en de dierenarmbulance kwam (was blijkbaar gebeld) en die belde weer de brandweer. dus er kwamen twee brandweer wagens (voor 1 poes he) maar dat stond allemaal voor onze deur... (nou moet ik miss ff vertellen dat mijn ouders in de straat wonen en mn vader super zenuwachtig is) dus ik mn moeder bellen en zei: mam, laat pa zometeen eens naar buiten kijken met een smoes... hihihi gemeen he.. hij zat al in pyama dus deed het niet maar wat een grap zeg.. ik weet zeker dat ie helemaal in paniek hierheen had gerend om te kijken of ze me niet via het dakraam aan het takelen waren hihihihi...
    oh de poes sprong de boom uit toen bakkie dichtbij de boom kwam.. zat dus helemaal niet vast..

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    gina, hahahaha grappig, gemeen ben jij zeg.

16. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    mijn ukkie heeft de hik en dan moet ie met zijn kont nog duwen tegen me ribben.

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    hihi vond m wel leuk... jammer dat ie niet mee wilde werken!

Hij wil dat mijn moeder af en toe ff hier naar binnen loopt om te kijken of alles goed gaat.. nou dat wil ik echt niet! Hij is zoo lief en zoo bezorgd maar dat wil ik allemaal niet hoor... hahahahah

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ohh dat is lekker, heel de tijd dat gehops tegen je ribben hihi

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik moet maar genieten met zijn geschop en geduw, want ik ga het echt missen. Dus ik klaag niet

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ja ga je het missen? ik vind het allemaal heel bijzonder hoor maar ik zal echt heel blij zijn als ik mn lichaam weer voor mezelf heb en ik alles weer normaal kan enzo.. geloof niet dat ik het ga missen!

Deel Deze Pagina