ik zal ook blij zijn als ik me lichaam weer heb, maar aan de ene kant ga ik het wel missen, zijn geschop en geduw
mijn man zegt ook elke keer dat ie het gaat missen! miss ik ook wel als het eenmaal weg is.. weet niet hahaha geen idee, ben echt heeel fantasieloos! miss kan ik mn man overhalen patatjes te gaan eten.. want anders heb ik geeeeen idee... jullie?
Wij gaan hier heel simpel soep met een stokbroodje eten. Meer zin heb k nie! Wel in een ijsje maar heb er al weer drie gehad vandaag *schaam* @Gina: Je had je ouders bijna een rolberoerte bezorgd hihi
tja.. ik eet het ook teveel hihi.. maar ik hoef nog maar zo kort en zit pas op 12 kilo dus.... na de bevalling wil ik wel echt aan de lijn.. dus vandaar dat ik er nog ff van wil genieten
Anna, mmmm lekker dubbellikkers. Ja, ik ben ook blij dat we niet de hele zomer door moeten met die dikke buik en al dat gewicht. Straks lekker met de kleine in de tuin en onder een parasol. Heerlijk.....zwijmel zwijmel zwijmel. Hannah, hahaha jij bent me er toch ook eentje zeg! Deentje, passen de pyama's allemaal? Nazli, wij gaan soep eten en kleine kippenpootjes en stokbrood. MMm jammie, ik heb er nu al zin in. Gina, oooooooooh jij bent erg zeg! Wel een mega lachen verhaal. Geen idee of dat strippen pijn doet, volgens mij wel enorm gevoelig. Maarja, dan loop je al 1 week overtijd, dus je moet wat he?! Weet je al of je iets van ontsluiting hebt? Ik hoop gewoon voor je dat de kleine er over een week al is hoor. Fiona, is de telefoon al gearriveerd? X Neia
Hee we eten bijna het zelfde ,missmoet ik er ook nog wat van die kipdrumstickjes bij halen Die kunnen mooi op de BBQ! @Gina ow ja, strippen of het pijn doet? Ik weet het ook nie maar denk als je een week over tijd loopt dat je ze dan bijna smeekt om iets te doen hihi! Ik hoop ook voor je dat het zo ver nie zal komen!
Ja dochter weer verzadigd. Ze ligt nu lekker in de draagdoek dicht tegen me aan. Je weet wel die draagdoek waar we het een poosje geleden over hadden......Ze vind het heerlijk in ieder geval. Ben nu maar eens met bevalverhaal bezig om neer te zetten...Maar er komt steeds iets tussen...Allemaal jouw schuld Anna Hier staat macaroni op het menu. Ik ben al blij dat ik nu niet meer een dikke buik heb.Laat staan in de zomer...thank god gelukkig niet. Gina: hahah wat een verhaal. Ik vond inwendig onderzoek absoluut niet pijnlijk maar bij strippen zitten ze natuurlijk bij je baarmoedermond te klooien dus kan me zo voorstellen dat dat gevoelig zal zijn....
@ Gina gemeen wijf @ Anna dubbellikkers, die heb ik ook nog ergens liggen maar ben nu erg verzot op perenijsjes heeeeeeeeeeeeeerlijk @ Hannah wees idd maar blij dat jij geen dikke buik meer hebt met deze dagen, hoeveel kilo ben je al afgevallen? @ Neia het is ook niet slim van me om nu nesteldrang te krijgen, ligt er denk ik oom aan dat alles zo dichtbij komt en ik alles in order wil hebben en niet dat het dadelijk een pestbende is als ze geboren is en de kraamvisite komt en de kraamhulp echt zoiets heeft van wat een zwijnestal Net nog even met een vriendinnetje aan de bel gezeten, die is ook mama van een zoontje van bijna 2. Die belt iedere week op, dat is wel lief. Zij had ook totaal geen voortekenen en opeens braken haar vliezen.....dus het kan zo maar gebeuren meiden. Ik wil babynieuws........wie bied zich aan
Maakt ze me nog meer jaloers haha, Tante anna is maar wat benieuwd naar de draagdoek! Leuk hoor en zo lekker die kleinemeid zo tegen je aan! En we hebben maar een uur en kwartier gebeld,hoe kan het nou mijn schuld zijn? haha @Daphne: Ik heb net je meissie even bewonders op de hves, wat een lief mooi klein moppie! Lekker genieten en snel de bevalling vergeten!
ik had me al aangeboden maar mn beeb is het er geloof ik nog niet mee eens :-s haha Perenijsjes ookniet verkeerd maar die aardbei zijn ook heeeeeeeeeeeeeeel lekker! En cornetto's en ...... en ....... en.......