Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986Fleur

1986Fleur Niet meer actief

en Danjo,

veel sterkte en ik hoop dat alles toch goed is!

Liefs Fleur

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Fleur kan het je helkaas niet zeggen meid
    ik had bij mn vorig mk ook wat bruin verlies echo laten maken en het was dus niet goed
    maar lees wel vaak posi verhalen over bruin verlies zoner krampen

Ons ukkie lekker rustig aan doen meid en idd mischien verstanding om te gaan melden meid

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik denk niet dat ze er erg blij mee zijn en we kunnen het geld echt gebruiken, zeg maar... maar ja, ze zullen het toch echt moeten weten!

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou meiden ging net maat weer aan de slag in ons nieuwe huisje maar ik kan het niet volhouden, voel me echt totaal niet lekker.

Ik kan het ook niet echt omschrijven wat ik voel, echt een slappe vaatdoek gevoel beter kan ik het niet verwoorden.
    Nu maar thuis spulletjes aan het inpakken op m'n eigen tempo.
    Hoe moet dit allemaal als ik volgende week weer moet werken.

Danjo groot gelijk blijf jij maar lekker een weekie of wat thuis, schijt aan je werk, heb ik ook (tegenwoordig ;) )

5. zwaantje

zwaantje Actief lid

31 jan 2007
    119
    0
    0
    Ik neem sinds gister "mama puur"van vsm bij ongemakken in de ochtend.
    Nu moet ik zeggen dat ik vandaag een heeeeeel stuk minder misselijk ben,eigenlijk bijna niet. :D
    Terwijl ik gister echt mijn dag niet had en moest spugen. :(
    Ik neem er elk uur 1.
    Misschien ook iets voor anderen om te proberen!
    En bij de DA hebben ze nu 25 % korting op de puur mama lijn.
    Dus das ook weer mooi meegenomen. ;)

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Heb ik ook gehad, je moet het eventjes in de gaten houden. Als het meer wordt of je krijgt er pijn in je buik bij dan zal ik echt even de VK waarschuwen. Sterkte Fleur.

7. will

will Niet meer actief

fleur als je ongerust bent bel dan even naar de vk.
    wij weten het ook niet en zijn geloof ik op het ogenblik allemaal een beetje onzeker. het is de beste raad die ik je in ieder geval kan geven.

danjo, tuurlijk blijf je thuis. meis neem lekker je tijd, probeer genoeg rust te krijgen. je kan wel hard voor je werk gaan lopen maar andersom lopen ze geen stap harder, dan krijg je een idiote opmerking zoals jij gisteren kreeg.

tja, lafo valt niet mee een verhuizing. moet er veel gebeuren in het nieuwe huis? verhuizen is gewoon al een hele onderneming maar als je zwanger bent is het helemaal een klus. bij Daisy gingen wij verhuizen, ik lag toen in het ziekenhuis. aan de ene kant had ik zoiets van``ik lig hier best, daar kom ik mooi onderuit`` maar toen ik na 8 weken thuis kwam begreep ik waarom Amy (toen 3) het nieuwe huis zo mooi vond. alles was in de kleuren geschilderd die ik had gezegd maar dan wel 10 tinten donkerder. het trapgat was inplaats van zachtgeel bijna oranje, de muur in de kamer was niet beige maar bruin, babykamer zou wit met l.blauwe accentjes worden deze was knalblauw met 1 wit accent. het was vreselijk, wilde bijna weer terug naar die lichte ziekenhuiskamer :p

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey Danjo,

Het gaat niet echt beter he meid? Kunnen we je ergens mee opvrolijken? Een liedje zingen, een dansje doen? Nee hoor gekheid, ik vind het echt heel erg vervelend allemaal, die onzekerheid, maar ik als we nou allemaal heeeeeel hard duimen!

Hoi Lafo, dan ga je toch lekker inpakken op je gemakkie! Had je dat trouwens nog niet gedaan dan? Ik ben echt een trut, ik ga nu al beginnen met dozen inpakken voor december (eind dec) hahahahaahah erg he!

Alle andere meiden: HOII... hahah!

Kus

9. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ben nu nog op zoek naar een huis :oops:
    Zou best nog willen verhuizen voor de beeb er is eigenlijk. Vind t ook heerlijk.
    Maar t zit in ons bloed, ben 18x verhuisd en me ouders 45 ofzo. we houden de tel niet bij!

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    18x? jezus.. en ik dacht dat 4 keer al veel was..pfff! verhuis je zo vaak voor je werk?

11. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    inderdaad! 18 x joh das veel! haha ik ben geloof ik nu 5 keer verhuisd en heb besloten dat ik er nu klaar mee ben! haha is tuurlijk nooit helemaal te zeggen, maar als het aan mij ligt wordt ik hier in dit huis heeeeeel erg oud!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Gina was wel begonnen met inpakken maar was eigenlijk nog niet helemaal klaar, sommige dingen kunnen nog niet ingepakt worden pas oip het laatste moment (en heb eigenlijk nergens zin in dus :( ) het gaat allemaal niet zo snel.

@ Will niet echt veel valt heel erg mee alleen de zorgen en het hele gedoe eromheen met zo'n verhuizing bah blegh ik heb ook zo'n slecht humeur nu, heb ook zo'n zin om te gaan slapen, maar dat kan niet.
    Jij heb ook altijd aparte verhalen Will kan me voorstellen dat je die verhuizing nooit meer vergeet.

Ik ga voorlopig ook never nooit meer verhuizen dat weet ik wel ;)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Gina misschien heb jij al nesteldrang dat je nu al aan het pakken bent ;) :)

Zwaantje bedankt voor de tip, ga zo eens kijken wat ze allemaal hebben bij de DA.

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hahahaha.. nou niet echt, maar de vorige keer dat ik ging verhuizen had ik alles op laatste moment in allemaal dozen gegooid, alles door elkaar, en dat was echt een ramp haha.. dus ik wil het deze keer anders doen, zeker omdat ik dan al op de helft van zwangerschap ben!

Maar heeeeel veel succes he met je verhuizing!

15. will

will Niet meer actief

18x verhuisd? kan je dan niet beter alles ingepakt laten ;) ben ook er ook wel klaar mee, misschien nog een keer naar een bejaardehuis,misschien.

je hebt gelijk hoor gina, alles wat je toch haast nooit gebruikt kan alvast in dozen gestopt worden. scheelt straks een hoop

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja precies.. daarom!

Het is rustig he vandaag....

17. will

will Niet meer actief

stilte voor de (woorden) storm?

wat is het weer in Nederland?

18. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hoi ik ben er weer, we zijn eindelijk verhuisd, meer dan een week geen internet gehad :( en geen tv. heb de verhuizing overleefd, best zwaar als je zwanger bent, af en toe in huilen uitgebarsten en was steeds bekaf. Nu is alles ok,veel minder moe. maandag 8 oktober ga ik naar de VK en krijg ik een echo... spannend :) Ik heb niet alles doorgelzen hierwarenmeer dan 100 pagina's die ik gemist heb :( maar hoop dat alles ok is met iedereen...

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Annetske blij voor je dat alles voorbij is, lekker hoor al verhuist, kunnen we niet ruilen ;)
    Wat jij allemaal beschrijft heb ik precies hetzelfde, morgen de grote dag :( En dan ga ik lekker heel veel slapen als ik klaar ben ;)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee fleur,

ik heb ook een dag of drie bruinverlies gehad, heb toen ook de vk gebeld en die zei dat zolang ik geen kramp had en geen helder rood bloedverlies dat het nog niet erg was, als het vaker voorkwam of meer werd moest ik weer bellen, maar gelukkig is het weer gestopt. ik had het vooral als ik snel naar de bus was gelopen (doe ik nu rustig aan) en toen er vrienden kwamen eten en ik tot huilens toe moest lachen... denk dat er toen veel spanning op mn bmm is geweest en dat er een vaatje was gesprongen ofzo. (het was bij mij trouwens in mn zesde week)
    sterkte ik hoop dat het niets slechts betekent voor je.... als het nog lang aanhoudt of erger wordt zou ik de vk ff bellen...

Deel Deze Pagina