Anoesj wat een scheetje zeg! ik ga zo weer eens lekker op de bank liggen! gtst kijken! net ff lekker op balkon gezeten met de WIJ... en ik las dat magnesium en vit. b6 nog wel eens tegen angst e.d. kunnen helpen! dus ga daar morgen ff mooi wat van in huis halen voor na de bevalling misschien voorkomt t paniekaanvallen... zal wel mooi zijn als dat helpt
dat is ook raar, zit hier al 2 dagen te posten maar geen van mijn berichtjes staat hier op :-k . zit waarschijnlijk nu weer voor niets te typen . alle meiden die nu mama zijn geworden gefeliciteerd, even denken: jvtje, eerlijkbeertje, mamain, anousj, witte reus, geniet er van . anastasia, fijn dat de voeding nu wel goed gaat. moet ook eerlijk bekennen dat ik het niet elke keer een pretje vindt, het kan soms echt wel wat pijn doen. hier gelukkig nog geen wondjes of pijnlijke plekken maar ik vrees als dat gaat gebeuren ik de handdoek in de ring gooi en over zou gaan op fles voeding. dus petje af voor je. verder weinig te melden. met lobke gaat het erg goed. vanochtend is de verpleegkundige langs geweest om naar lobke d'r naveltje te kijken. d'r naveltje hhad nogal gebloed maar nu zag het er weer goed uit. ook was ze prima aangekomen, ze weegt nu 2420 gram, o, wat ben ik trots de nachtvoeding mag ik ook overslaan, dat gebeurde stiekem al want lobke was niet wakker te krijgen. dus nu de laatste voeding 0m 12 uur en de eerste voeding dan weer om 6 uur, dat is beter dan nog voor alle beebjes die nog veilig bij mama zijn maar de mama eigenlijk wil dat het geboren wordt. lieve babytjes, komen jullie met lobke buiten spelen? hopen dat het helpt
Anoesj, wat een verhaal, pff.... Hannah en daphne ook trouwens. Vooral bij hannah heb ik echt veel herkenning, mijn eerste bevalling liep in grote lijnen ook zo, het rakelde alles weer eventjes op en was echt er echt even ontroerd door, een stukje herbeleving! Nou meiden het goede nieuws is, jullie hebben het er lekker opzitten en kunnen genieten van jullie ukje! Neia, kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent. Eeen hond is heel lang een deel van je gezin, afhankelijk van je en ontzettend trouw! Daar mag je best even om huilen meid! Sterkte Deentje, ik zou er meteen mee beginnen want het heeft een inwerk periode nodig, heb het vanmorgen ook gelezen
@ Neia: wat rot meid.... @ Hannah: ik ga zo je verhaal lezen! De witlofsalade was hier erg lekker! Heb hem wat meer gevuld gemaakt dan normaal omdat we er verder niets naast hadden. Ingredienten salade (voor 2 a 3 personen): 3 struikjes witlof, 2 appels (granny smith), 4 eieren (hardgekookt), handje witte druiven zonder pit, 200 g huttekase Dressing: mayonaise, kwark, kerrie, peper, zout & verse bieslook. Hmmmmm!
heej will.. dat is iritant als je voor niks loopt te typen! wat fijn dat t zo goed gaat met lobke.. en heerlijk dat je snachts al door kan slapen! evelien ik denk indd. dat ik er gelijk mee ga beginnen.. ben benieuwd!
Hmmm, zijn er hier eigenlijk mensen die proberen met "seks" met het oog op de baby? En zijn er mensen bij wie dit ook gelukt is? Iedereen raadt mij dat maar aan, maar ik voel me zo rond en onsexy dat ik het maar weglach. Maar! Alles voor het goeie doel natuurlijk
Nee, niet geprobeert en ga het ook niet doen, teveel pijn aan mijn bekken! maar schijnt wel te werken mits de kleine er aan toe is, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker! We hebben niks meer gehoor van dolphin he, of heb ik wat gemist?
Veel kijkplezier met peking express! En ik zal je laten weten als het gewerkt heeft! (tenzij mijn zin sebiet helemaal over is natuurlijk)
Goeienavond! Ben ik ook weer! Neie: sterkte hoor! Das niet niks. Mijn ouders hadden vroeger 2 honden en ook alletwee in laten slapen. Als je weet dat ze pijn hebben, moet je ze uit hun lijden verlossen. Het is alleen voor jezelf zo ontzettend akelig en kost gewoon even tijd. Sterkte! Anoesj: wat een heerlijk kereltje! Jij nog even rustig aan. Laat maar goed voor je zorgen? Gaat het met je mannetje allemaal goed? Will: gelukkig: je kunt weer posten! Witte Reus: haha, dat ging opeens wel heel snel! En je dacht nog wel dat je 2 weken overtijd zou gaan lopen. Nou, ik zit er nog steeds mee hoor Nog steeds hopende dat ie er nu snel uit gaat komen! Fiona23: oh, lekker een magnum! Heb vanmiddag al 2 waterijsjes op. Maar misschien neem ik er zo nog wel 1! Crafty: wordt spannend voor jou zeg! En klinkt goed die witlofsalade. Mijn man houdt niet van witlof. Ik heb vanavond lekker pastasalade voor mezelf gemaakt (met tonijn, komkommer, paprika enzo). Houdt ie ook niet van, maar ik had er zo'n zin in! Nou, ik ben morgen al een week overtijd! Dus een week langer verlof, denk ik maar! Maar ik zou liever de baby nu een keer zien hoor! Ach, het is mooi weer, dan daar maar van genieten he!
hallo ik weet niet of t al bekend was, maar katsas en ik ( buddys) zijn beiden op 4 mei bevallen dmv een keizersnee, katsas heeft een gezonde zoon Jasper en ik een gezonde dochter Sienna Noa omdat t dus met een ks is gebeurd mochten we vandaag naar huis, ik laat even snel een berichtje achter, maar katsas verteld haar verhaal als ze online is, en ik ook de volgende keer, doei
Katsas had mij het buddynieuws gesmst, heb dus van jullie beiden het nieuws hier verteld. Had van Katsas de naam van jouw dochter gekregen en dat was Helena Noa, dat klopt dus niet! Wel van harte gefeliciteerd hoor. Neia sterkte met het verlies van jullie hond! Ik ben er ook altijd kapot van als er een beestje sterft. Of het nou bij mij thuis is of bij m'n ouders, een konijn of een hond, ik vind het allemaal even erg! Onze pc is volgens mij alweer kapot (was vorige maand ook al). Doet iig niks meer, dus zit nu met de laptop aan tafel. Heb beeb gezegd dat die nu dus even niet geboren mag worden want geboortekaartje staat op de pc en daar kom ik dus nu even niet aan. Bovendien is zoon van m'n zus, mijn petekindje morgen al jarig. We hebben heerlijk gegeten vanaaf. Kebab, frietjes, salade en zaziki. Opa en oma waren op bezoek en dan kook ik altijd voor ze. Had alleen geen zin om uren in de keuken te staan dus toen hadden we dit bedacht. Nou we hebben met z'n allen zitten smullen hoor, heb alleen nu z'n droge knoflookmond (ook een reden voor beeb om niet te komen nu want dan valt ze meteen flauw van de stank).
Heb ik tijd voor een computeravondje en nu is er bijna niemand meer online. Gezellig zijn jullie. Vriendinnetje komt me zo even haar fotocamera brengen, die maakt veel mooiere foto's dan onze. Kunnen we tenminste mooie babyfoto's maken na de bevalling (vooral in belang van kwaliteit van het geboortekaartje). Wel lief van haar!
katsas en mamain2008 van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! lekker gaan genieten en rustig aan herstellen! xx
Zo had even een dipje, ik moet me schamen ik weet het maar ik zag het allemaal even niet meer zitten Ik voel me opgesloten en opgezwollen etc. Ben het gewoon zat. Net even een wandelingetje met m'n man gemaakt, heerlijk was het buiten. Lummelen met de hond, altijd leuk Ik dacht als ik nou een beetje aktief ga doen misschien dat het helpt! @ Neia nou die harde buiken zijn altijd maar even helaas Heel herkenbaar het niet opnemen van de telefoon. Vandaag belde m'n moeder ook een aantal keren maar ik neem toch maar op, maar bij sommige vriendinnen doe ik het niet alleen dan denken ze weer dat het begonnen is en word je bestookt met smsjes. Ik heb ook heel veel slijm, ook stukjes soms, net als in je vruchtbare periode zeg maar, ik weet alleen niet of dat komt door m'n schimmel maar zo te lezen dus niet. Ach Neia wat zielig zeg zo plotseling toch nog het hondje van je ouders moeten laten inslapen, heb traantjes in m'n ogen ben al zo emo en ik als hondenmens vind dat altijd zo zielig voor de baasjes. Maar het is beter zo idd moet je maar denken maar het blijft klote. Een hele dikke knuf meis voor jou! @ Anastacia wat gaat dat hard met die kilo's ik dacht dat het zo moeilijk was om die overtollige kilo's kwijt te raken, maar dat valt best mee zo te lezen. @ Katje bedankt voor het buddynieuws. Oei vervelend al die hoge bloeddrukken, daar ben ik ook bang voor morgen bij de vk. @ Evelien ik ga het morgen ook eens vragen, m'n voetjes en die afscheiding. Kijken of we hetzelfde antwoord krijgen @ Anoesj wat een verhaal ook weer jouw bevalling. Viel dus ook niet mee. Maar knap ventje heb je hoor, heb al zitten spieken op je hyves. 1,5 liter bloed dat is een hoop zeg Nu lekker rustig aan doen en geniet ze! @ Will bedankt voor de lokroep, misschien dat het helpt! @ Crafty wat een lekker recept! Mijn man lust helaas geen huttenkase Pfff daar gaat de telefoon weer laat het lekker gaan. En nog een keer dat krijg je als je niet opneemt! Of de baby er al is , nee anders zou ik het wel melden, maar op je hyves staat wachten op de baby, ja ik wacht toch ook, oh ik dacht dat je al bezig was. NEEEEEEEEEE IK BEN NIET BEZIG. Zo dat is eruit @ LIS gaan ze nog geen aktie ondernemen bij je? @ Mamain idd een verkeerde naam dus...Sienna mooie naam ook hoor Alsnog gefeliciteerd! Gaat alles goed? @ Lindatjuhhh het is zeker rustig hier Toch niet allemaal stiekum aan het bevallen he?!
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei ( ?? weken) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Tussenstand: Jongens: 7 Meisjes: 10 En meiden die nog moeten bevallen: 1 mei: Lady Ice Shirr (Lydia) - thuis + bv - jongen 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m 11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - jongetje 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 8 Meisjes: 8 Onbekend of verrassing: 8 Buddylijst: Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 & Lafo Witte reus & Anna28 & Neia Katsas & Lindatjuhhh & Onsukkie Askim & Katje81 Neia & Katje 81