Zo even de naam aangepast van Mamain haar dochter en het gewicht van Anoesj haar baby. Zo we zijn weer up to date. Als het goed is morgen weer een baby, iedere dag toch minstens eentje!
Ja Lafo die dipmomenten zijn herkenbaar, hoort er allemaal bij. M'n opa en oma gaven Quinn wat centjes voor in de spaarpot. Toen zei Marc tegen Quinn dat ze dat geld niet aan mamma moest geven want die gaf het toch meteen weer uit. Toen voelde ik me ook opgesloten hoor, want ik kom toch nergens meer! Heb het gevoel dat ik aan een ketting lig met een lengte van 100 meter van ons huis. Dus hoe moet ik dat geld opmaken haha. Nee ik had ff zo'n moment van ik heb er genoeg van.
Lafo ik zag dat je online was op Hyves, maar volgens mij wil je niet terug kwekken haha. Heb eens in je fotoalbum gekeken, wel grappig ziet er wat anders uit dan je Simba avatar haha.
Linda ben heel de tijd bezig geweest om m'n internet verbinding te herstellen dus ben nu weer online! Tsja voor jou dus ook herkenbaar, als ik mijn man opbel en even een praatje maak dan is het gelijk ik heb het druk en dan kapt hij weer het gesprek af, heel gezellig allemaal
Lafo, omdat ik geen loslopende buddy's meer heb en deentje ook niet, zijn allemaal bevallen zijn wij elkaars buddy geworden( deentje en ik). Wil je dat nog op de lijst wijzigen? Verder zijn will en ik ook de buddy van friendly, omdat hellepelle toen een tijd niet meekletste ivm de situatie rond haar moeder, ingewikked he, snap je het nog?
Ik snap Morgen pas ik het weer even aan, iedereen die bevallen is is dus eigenlijk geen buddy meer of wel, moet ik die ook nog steeds blijven vermelden? Of is het gewoon extra!
De meiden die al bevallen zijn hebben gewoon niet zoveel tijd om op het forum te komen, dus vandaar een extra buddy die nog meekletst. Wat mij betrefd mag je deentje en mij gewoon als koppel neerzetten, weet natuurlijk niet wat de rest daar van denkt. Het wordt anders wel heel erg onoverzichtelijk. Welterusten
Evelien trouwens dat ene topic is gesloten he, zat net ff bij de juni mama's te lezen maar die kregen zelfs een berisping omdat ze nadat het topic verwijderd was er nog over aan het discuseren waren gewoon bij de juni mama's. Wist niet dat dat ook al niet mocht. Dus ik ben nu ook in overtreding
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes! Ik zal duimen dat jullie spoedig herstellen van de KS @ Lafo: de huttekase kan je gewoon weglaten of vervangen door een ander soort kaas. Hier alleen toegevoegd voor extra vulling! Ik heb zo het flauwe vermoeden dat er nu niemand online is Ik heb een paar nachten goed door kunnen slapen, maar vannacht is het weer pet. Na de derde keer naar het toilet gewoon niet meer in slaap kunnen vallen... Het helpt niet dat ik buikpijn heb *zonder* expliciete tekenen dat er iets begonnen is Enfin. Ik ga maar een beker goede-nachtrust thee maken en een stukje haken. Misschien dat ik over een uurtje de slaap wel weer kan vatten. Ik hoop het, want anders ben ik morgen echt niets waard
Goeiemorgen meiden! @Anastacia, meid daar hoef je je helemaal niet bezwaard over te voelen hoor gekkie! We lezen juist graag hoe het met jullie gaat! @Wil, hihi jij berichtjes aan het posten en er reageert helemaal niemand! Fijn dat het zo goed gaat met Lobke! Enne, spreek die kleine van mij maar aan hoor, het is tijd dat hij eruit komt @lafo, ahhhhhhh meisje toch! nog eventjes en dan heb je je kleintje in je armen! Maakt denk ik heel veel goed! Hier word ik ook bestookt met smsjes en belletjes.. neem ook niet op en reageer ook niet als mensen vragen of de weeen al begonnen zijn.. bedoel ff serieus alsof ik dat tegen iedereen ga zeggen schei eens uit! Heb hier gisteravond lekker patatjes gegeten hihi... wist het echt ff niet meer dus... en voor vandaag lekker gebakjes in huis gehaald, jammie! Nou meiden, ga jullie bevallingsverhalen lezen en dan kom ik hier dalijk weer kijken! Kuss
het topic is zelfs weg gehaald, en ook claudia haar berichtjes..alleen ik zie geen berichtje van een moderator met even een mededeling. was wel zo netjes geweest toch? Dus ben benieuwd of claudia er nu nog is, want ze kwam eigenlijk alleen bij de Juni mama's.. Als ze het niet willen dat je het er nog over hebt, dan mogen ze ook wel een mededeling achter laten dan is het duidelijk en hoeven wij er toch ook niet over door te gaan.. beetje overtrokken vind ik het hoor maar ok we wachten maar een reactie af he
goeiemorgen, hier een nachtje bijna doorgehaald. nu mag lobke doorslapen en dan wordt ze wakker om 4.45 uur het was duidelijk dat het pakje wat ze aan had iets te groot was, ik vond haar met 2 legen mouwen en twee benen in 1 broekspijp haha. wat vervelend zeg, die mensen die maar bellen of het al begonnen is. gelukkig heb ik daar niet zoveel last van gehad. en langskomen om te zien of ik niet bezig was ging hier ook niet op, ver weg wonen heeft zo zijn voordelen maar het maakt de kraamtijd nou niet echt gezellig. iemand wat van dolphin gehoord? eerlijkbeertje hoe is het nu met deborah? lafo en evelien, koppel deentje maar aan evelien. het is gewoon zo dat als de kleine er eenmaal is je minder online bent. geen baby vannacht op de wereld gekomen om met Lobke te spelen. mmm misschien wonen we gewoon te ver weg om te komen spelen nu gaan we even de boodschappen doen, nou ja, even showen met Lobke haha. meisjes tot later
Goedemorgen meiden, Ik had nog niet gezien dat claudia's berichten verwijdert waren, vind het ook wel kinderachtig, we leven in een vrij lanad ten slotte en als je er niet tegen kan je hoeft natuurlijk zo'n topic niet te lezen Het gaat soms wel eens hard tegen hard maar heb het wel erger gezien dan gisteren, ik had zelf croky ook kritiek gegeven, dus wie weet word ik nu ook gewipt, hihi Maar je moet elkaar ook wel wat kunnen zeggen, en het spreekwoord zegt wie kaatst kan de bal verwachten! Hellepelle, jij bent buddy met friendly, maar friendly heeft op dit moment geen internet , dus misschien moet jij ook op zoek naar een andere buddy of je aansluiten bij een al bestaand koppel? Hier weer slapen met hindernissen, ben zo'n 6 keer naar de wc geweest. Gistern overdag veel last van harde buiken en krampen, was vannacht weer helemaal weg. Gina, Gefeliciteerd met je 40 weken. Hoop dat je kleintje gauw komt, Lis, moedergans en dolphin zijn al over de 40 weken. Hun kleintjes mogen ook wel eens komen! Ik denk dat dolphin al wel bevallen is, die missen we al bijna een week hier op het forum! Will, is je moeder er al? Die zou toch komen als de kleine meid er was? Nou tot laterrr.....
prinses schreef: Beste meiden, Enkele berichten van de discussie die gisteren ontstaan is, zijn verwijderd door de beheerder. Alle overige berichten die nog gaan over deze discussie van gisteren, zullen ook verwijderd gaan worden. In de regels staat nu eenmaal dat er geen discussie gevoerd mag worden, over de beslissingen die genomen worden door de moderators. Deze regel wordt dan ook nageleefd. Moderators zijn vrijwilligers, die proberen dit forum gezellig en gebruiksvriendelijk te houden. Mocht je het niet eens zijn, met bepaalde beslissingen, gebruik dan de pb-knop. Wat de discussie van gisteren betreft. Dat was gisteren en vandaag is een nieuwe, vrolijke dag. Nieuwe dag, nieuw begin. Claudia heeft een pb gekregen, waarop ze ook weer via pb kan reageren. Er is niemand weggestuurd, dus je zult haar vandaag waarschijnlijk weer zien (als ze niet van de zon aan het genieten is) groetjes prinses Ik las dit nog bij de juni mama's dus claudia is niet verwijdert, had ik ook wel erg raar gevonden, dan is er geen houden aan kunnen ze iedereen wel gaan verwijderen, dat is ook niet echt een doel van het forum
Goedemorgen meiden! Hier een rotnacht met veel gedraai en gewoel en weinig slaap. Ben er om 6 uur maar uit gegaan en heb de hele bovenverdieping nu al weer schoon , gestoft en gezogen dus ben wel amused Dacht doe vanmiddag wel weer een tukkie @Neia: Wat zielig van het hondje van je ouders. Dat is altijd zo verdrietig. Helemaal als je een beestje zolang kent..... Sterkte meis, digiknuf voor jou! @Lafo: Was het hier ook helemaal zat gisteravond. bleh....... idd het dik zijn en je ongemakkelijk voelen. Bewegen wordt steeds moeilijker :-s en de warmte helpt dan ook niet. Dus mannetje kreeg ht hier ook voor zn kiezen hihi. Nah ja, die heb verder toch nix te klagen dus die moet het er maar ff mee doen! Vandaag mag beeb blijven zitten, maar morgen mag ie komen hoor! Ik heb zowiezo Hannah ook als buddy ondanks dat ze bevallen is hihi. En dus witte reus maar die is pas net bevallen dus die kan dan weg (niet naar bedoeld witte reus ) en ice en Neia. Vind het ook wel handig want er zal er altijd wel 1 in de buurt van een pc zijn toch? Gina: Hieperdepieperdepiep hoera!!!!!!! Van harte meid! Had het ook alop hyves gedaan maar wilde je ook hier ff feliciteren!!! En nee, je gaat echt nie iedereen vertellen dat je in de weeen ligt. Raar dat mensen allemaal zo bellen he? Alsof je ze zelf niet op de hoogte zou stellen als de beeb geboren is. :-s sufferds @Crafty: Wat een nacht pffffff ,ook nie fraai! Hoop dat je vandaag nog ff een dutje kan doen! @Will: Veel plezier met boodschappendoen! FF pronkenmet je dochter, en terecht zo, ga hier zo ff douchen en dan naar de intratuin om een paar plantjes op te halen. ik ben werkelijk een ramp met planten :-s Wel leuk want dan komt er nog eens wat nieuws in huis Heb deze aflevering van de vk praktijk ook al gezien ....... xxx
Hoi Anna, vervelend he dat slechte slapen, als nou eens een keertje 1 nachtje was, het gaat wel opbreken op den duur. Ik zou er heel wat voor over hebben om eens lekker van 23.00 uur tot 8.00uur door te slapen!
Hee goedemorgen Ja idd erg vervelend. Zi dat jij ook weer een wc nacht hebt gehad :-s beetje jammer..... Ben alleeen bang dat dit de komende tijd straks met uk ook niet erg anders zal wordem..... Toch voorbereiding?
O ja dan ben ik dus buddyloos! :-D hahaha Umm tja bij wie kan ik me aansluiten of wil mijn buddy zijn? Bedankt voor jullie felicitaties meiden! heb een fijne dag gehad gisteren en ben niet bevallen! Joepie! vanmorgen naar de verloskundige en ik ben benieuwd. Iemand schreef gister over harde buiken als de uk draaide, dat heb ik ook steeds. Bovendien duren de harde buiken echt heel lang (lees een uur ofzo) en doen dan kei pijn. Ben benieuwd wat dit is. Alvast voor iedereen een fijne dag gewenst...