Deentje ik heb een invaller ert tussen zitten en die vind ik niet zo best, dus hoop dat ik die niet krijg, maar voor de rest zijn ze wel aardig. Je zal idd net zien dat ik dan uitgerekend die persoon krijg, maar op dat moment zal het me weinig deren denk ik.
Dank je wel allemaal! @Neia, jeetje meid wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je daar van slag van bent! Knuffel voor jou! Morgen is in de verloskundige praktijd onze praktijk in vlaardingen aan bod! Wel leuk om te kijken! @Wil, dat is jammer dat je moeder niet komt, hoop dat het wel goed met haar gaat! Ahhh zie haar al helemaal liggen in dat pakje hihi... kan me voorstellen dat je kraamtijd raar is zo zonder familie en vrienden. gelukkig heb je twee hele leuke meiden die je volgens mij wel verwennen! @Askim, spannend meid.. sterkte ermee! Ik ben volgens mij weer de helft vergeten.. vervelend zeg.. pfff volgens mij wordt die vergeetachtigheid steeds erger... sorry als ik iemand vergeten ben hoor! Kuss
lafo dat is waar als je aan het bevallen bent maakt t echt niet uit wie er naast je bed staat! ik had toen aan mijn vk gezegt dat ik er geen stagiare bij wou hebben.. en wat denk je dat ze mee neemt naar mijn bevalling... een stagair.. in eerste instantie was ik daar helemaal niet blij mee.. maar later was ik echt blij dat ze er bij was.. want zei heeft mij t beste geholpen haha
Hoi meiden! Ik ben niet vaak geweest hier maar stond wel op de lijst misschien nu inmiddels niet meer wat ik wel begrijp maar wil toch even laten weten dat ik op 22 april ben bevallen van een dochter Channa, ze is 50 cm en weegt 3450 gram, ik was 9 mei uitgerekend maar ben met 37,4 weken bevallen! Iedereen die nog moet succes en degene die ook bevallen zijn gefeliciteerd!
Sassefras, gefeliciteerd met jullie dochter Channa , byzondere naam, heb hem nog niet eerder gehoord, nu maar lekke genieten!
Gefeliciteerd met je dochter Channa! Kende de naam wel al, maar dan geschreven als Shanna. Weet niet of je het hetzelfde uitspreekt
GEFELICITEERD met jullie dochte Channa Jij dus ook al zo vroeg bevallen. Hoe gaat het nu met je? X Neia
Deentje, inderdaad dat is het gewoon, ik woon pas 4 jaar hier, maar omdat mijn vader ziek is komen we daar nog (bijna) iedere dag. Dus we zagen haar natuurlijk ook altijd. Dadelijk voor de bevalling......... wanneer komt die dan? Ik heb er genoeg van! :x Lafo, balen dat hij de spin niet heeft kunnen vinden. Nu niet meer aan denken hoor, anders word je helemaal gek. Gina, ik ben benieuwd of ik die vk praktijk ook al gezien heb dan. Heb je al cadeautjes gekregen? Danjo, bedankt meid! X Neia
Ben ik weer Nieuwe plantjes staan mooi dus ben weer blij, Net nog een wasje opgehangen en nu doe ik niets meer vandaag Lekker hoor! @katje: hihi, ik ben pas na 7 uur gaan stofzuigen hihi. Dus dat scheelt en de buren hebben kinderen dus die zijn wel wakker dan @LAfo:Je buddylijstje ziet er weer goed uit! Ben ook blij dat ik een populaire buddy heb Heb hier boven de screens dicht zitten. scheelt een hoop warmte. Benenden achter de kap naar benenden en als straks de zon voor komt dan gaan daar ook de screens naar beneden! Moet er niet aan denk;en omin die hitte te bevallen, gelukkig hoeft dan de verwarming niet meer aan Dus lekker chinees gehad OOOOOk nie verkeerd Kan je vanavond weer BBQ en hihi. Ben vandaag wat beter gehumeurd omdat mn broer jarig is en dit dus toch een dag is dat ik niet wil bevallen. Scheelt weer @Wishfulldreaming: Hier gapen mensenmij al aan terwijl ik nog gewoon kleding aan heb hahahahaha! Daar hoef ik nie voor in bikini te lopen @Lafo: Laat even weten of het klagen heeft geholpen bij de VK, voor de rest wens ik je weer een goede controle @Deentje: Hier ookmoeite met draaien. wordt ook inderdaad steeds pijnlijker. Gelukkig net wat evelien zei vanmorgen is het straks weer lekker om te slapen alleeen alomdat je je weer wat makkelijker kan bewegen in bed. Kijk daar nu al naar uit! @Neia: He meid wat balen dat je nu ook nog zo slecht hebt geslapen! *geeft digiknuf maar gaat een beetje moeilijk.....drzitten twee buiken in de weg * Miss kan je vanmiddag nog een dutje doen? @Danjo: Hee hoe gaat het met je? @Sassefras: Gefeliciteerd met jullie dochter Channa, mooie naam! @Askim: Ik hoop dat je morgen weer naar huis mag! Duimen voor je! Hier gaat er morgen iemand uit onze vk praktijk trouwen en zijn alle 4 de dames er niet maar is er een waarneemster. Ben benieuwd. Zul je net zien
Ha meiden, Gina: gefeliciteerd! Anna:al weer plantjes? Sassefras: gefeliciteerd met je dochter! Neia: hoe is het vandaag meis? En toen wist ik het niet meer...... Hier alles oké. Nieve is al vanaf 10 uur wakker, moppert niet zit gewoon om zich heen t ekijken. Ze ligt nu in wipstoel in de box naar muziekje van de mobiel te luisteren. Net heerlijk met haar gedoucht, dat vindt ze echt super lekker. Ze lag heel ontspannen tegen me aan....Genieten is dat!
Anna, bedankt voor de knuffel. Hij is toch nog door die buiken heen aangekomen. Oh dat meen je niet, zul je echt zien dat je die waarneemster krijgt. Zou goed kunnen, morgen is eindelijk die datum! Lekker niks meer doen vandaag meid, morgen een flinke dag voor de boeg. Net de eerste helft van de strijkwas gedaan. Pfff ik heb het heet. Maar straks als alles af is (hopelijk) ben ik weer helemaal blij en trots. Mijn moeder heeft alweer gebeld, hihi, 1e keer heb ik lekker niet opgenomen. Dus ik zei dat ik het zat ben. Zegt ze; dus jij bent het nu OOK zat! Hallo he, ik zit hier met dat lompe lijf hoor, hun zijn gewoon zenuwachtig en nieuwsgierig! X Neia
neia ik begin er nu ook echt geoeg van te krijgen hoor! loop de hele dag te klagen en te piepen.. ik wil mijn mannetje graag zien! ben zooow nieuwscheirig anna ja lijkt me heerlijk ineens die buik weg en weer normaal te kunnen bewegen! maarja.. nog ff gedult
zo net ff een badje voor arjen gekocht.. nu gaan we lekker de rest van de middag in mijn ouders tuin zitten! wel leuk voor arjen! fijne dag allemaal!
Bedankt meid, ik las dat jij ook hetzelfde hebt meegemaakt met je hondje. Het is verschrikkelijk, en ik moet er veel aan denken. Maar dat zal niet zomaar weg gaan denk ik. Oh, wat klinkt dat heerlijk zeg. Mannetje kijkt ook al helemaal uit naar het samen douchen. Ik zal jouw verhaal even vanavond vertellen, even lekker maken! X Neia
Ja snap er nix van, ze gaan aldoor dood? Beetje jammer dat ze niet zelf naar de kraan lopen Wat lekker met Nieve douchen! Kan me voorstellen dat dat echt genieten is! Hoe is het op de derde werkdag van papa met je? Wil je trouwens even je man op zn sodemieter geven? Heb ik met die van mij ook al gedaan, ze hebben beiden gen gelijk gekregen met 7 mei :-s Gemeen hoor!
whahaha, idd dat zei mijn moeder ook van de week. Ik ben het wachten zat uhm? hallo en ik dan?ikloop met die dikke buik! Ze zijn echt zusjes neia, kan niet meer missen Goed bezig met de strijk en blij dat deknuf is over gekomen. Hier alleen nog de droger leeghalen bedenk ik me net.... nah ja, straks eerst een tukkie doen! Doe jij ook een beetje rustig aan? Het is nu veel te warm om je zo druk te maken!