Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Deentje: heeeeeeeeeeeel veel plezier in de tuin bij je paps en mams! Lekker!

Enneh,ik wou dat je af en toe gewoon de buik even af kon doen en weg kon leggen ;) Handig met schoonmaken....slapen......sex...... whahaha

Zit me te bedenken: in het begin wilde je zo graag e=die buik en nu wil je er alleen maar af!

meiden ik ga dutten, tot straks!

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dat heb ik al gedaan.... :) Beetje jou blij maken met een dooie mus...
    Goed, lekker rustig aan hier. Tot half 10 in bed gelegen en toen mijn kledingkast uitgemest, gedoucht en nu net ontbeten.....

Neia: ik heb nu nog als ik bij mijn ouders ben dat ik de hond wil roepen. Verdriet slijt wel maar toch als je een beestje zo lang hebt.

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    tuk ze! Wel flauw hoor, ben ik er ga je weg... ;)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @Sassefras gefeliciteerd met Channa!
    @Deentje, wil je mijn buddy niet meer zijn ?
    @Askim, hoop dat de uitslag vd urine meevalt, inleiden is ook geen pretje als ik eerlijk ben
    @Gina, gefeliciteerd!

ego deel: ik lijk met iedereen ruzie te maken, mijn ouders en mijn schoonmoeder zijn boos... dat ik niet gezellig genoeg ben, niet vrolijk genoeg etc omdat ik me dooderger dat ze steeds zonder te bellen voor de deur staan !
    mijn ouders gisterenochtend, had 3x de telefoon gemist ivm voeden etc... dachten ze dat ik expres niet opnam en toen stonden ze voor de deur Grrrrrrrr
    mijn schoonmoeder kwam ineens gisteravond, net laura gevoed en in bed, ik wilde net gaan kolven. dus ik sta niet te juichen....Dus ze had het gevoel gekregen dat ze niet welkom was etc etc
    pfffffffff
    het is allemaal nog erger dan ik dacht met de ouders bah

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Deentje, Heerlijk meid, lekker met Arjen in het badje. Wil ik ook wel. ;) Geniet ervan.
    Jij bent het dus ook zat? Ik nu opeens, ik heb het echt gehad, zal ook wel door dat weer komen denk ik.

Anna, ja echt wel zussen! Hallo wij lopen met de buiken en al het ongemak, en wij worden moeders hoor, dus zijn we ook echt nieuwsgierig!
    Dutze!

hannah, ja ik denk ook wel dat het slijt.
    En ik denk dat die hormonen ook niet mee helpen.
    Net weer even flink wat tranen moeten laten, zo opeens. :confused:

Mijn schoonmoeder belde net ook al weer. haha ze blijven bezig zo.
    Maar ze komt hier morgenvroeg de ramen zemen, daar ben ik wel blij om. Dan ziet dat er ook weer mooi uit, en hoef ik het zelf niet te doen. ;)

X Neia

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lekker zo'n schoonmoeder wil ik ook wel !

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    egostukje:Terwijl ik zo de dagen doorkuier, kan ik me niet voorstellen dat ik straks zo'n klein wurmpje/ukkie/babietje heb die m'n aandacht vraagt. Die een grote rol in m'n leven gaat spelen. Vind het leuk om te lezen bij de "already-mums" maar zoooooooo onvoorstelbaar dat dit mij ook zal overkomen. Twijfels gieren door je hoofd als je er bij stilstaat... zal het echt alleen maar super zijn? Kan het me niet voorstellen, volgens mij heb ik af en toe echt zo'n "nu-even-niet"moment...maar goed, dan is er vast een papa in de buurt die dan even kan en anders...dan maar even een oplossing verzinnen op dat moment :D

Net weer een wasje aangezet. Etiketten voor op envelopjes zijn bijna allemaal geprint. Straks nog postzegels halen en dan alles alvast gaan opplakken, wat gedaan is, is gedaan :) Ook nog even buitenzitten lijkt me een goed plan. Parasol staat al op... of de was doen... maar dat kan ook later nog :) einde ego-stukje

@niea en anna; grappig dat jullie telkens dezelfde cybergedachtes hebben :)

@anastacia; irritant dat je oudres gelijk voor de deur stonden omdat je de telefoon niet opnam... dat is toch al een teken...ga je toch niet langs?
    Kan me voorstellen als je al niet in je hum bent, dit ook verkeerd aankomt

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anastasia, verschrikkelijk zeg! Dat zouden mijn ouders ook kunnen doen hoor.
    Maarja, dat ze dan boos zijn op jou snap ik al helemaal niet. :(:
    Je moet toch rustig je EIGEN kind kunnen voeden, zonder verplicht de telefoon op moeten te nemen of de deur open te doen.
    Echt ongelofelijk.
    Ik kan daar echt boos om worden. Maarja, ben bang dat het hier straks ook zo zal zijn. :x Maar dan doe ik echt de knip op de deur hoor.
    Is toch niet normaal dat jij je daar druk over moet maken in je kraamtijd.

Katje, ja ik vind het ook echt onwerkelijk.
    Maar toch kan ik echt niet wachten hoor.
    En dat nu even niet moment zal iedereen wel hebben denk ik, hoort er gewoon bij. Ook daar hebben we voor gekozen. Gelukkig zijn daar genoeg oplossingen voor. ;)
    Heerlijk in de tuin postzegels plakken meid! 8)

X Neia

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Anastasia, als ik jou hoor ben ik blij dat mijn ouders niet dichtbij wonen, ook vragen ze niet van en heb je al weeen, nee zij drukken me contstant op mijn hart dat het nog wel even gaat duren, grrr.

Hier begin ik het ook steeds meer zat te worden, zei ik aan het begin van de week nog van laat beebje maar even zitten, nu mag ze wel komen, maar het is dan ook bijna moederdag ;) ik heb alleen geen zin in de bevalling, maar ja daar kom ik zeker niet onderuit :cry:

Askim, hoop dat je morgen weer naar huis mag!

Anastasia, Ik was buddy met will en friendly allebei bevallen zoals je weet, en deentje was buddy met jou en daphne ook allebei bevallen. Jullie zijn alle vier toch minder op het forum aanwezig aan - geen verwijt hoor -:) ' daarom hebben wij ons aan elkaar gekoppeld, omdat we allebei nog niet bevallen zijn ;)

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    net de bevallingsverhalen van Hannah en Daphne gelezen

nu ga ik echt even naar buiten; kijken of ze bij de appie ook geboortezegels verkopen en anders ga ik ff naar het postkantoor toe.
    Daarna in de tuin zegels plakken; da's een goeie Neia :D

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hallo meiden,

hoe gaat het met jullie?
    nog lekker aant genieten van het getrappell in jullie buik?

hier gaat het opzich goed. we hebben een super kraamhulp het zou zomaar een vriendin van me kunnen worden ze is net zo oud als mij :D.

met Bram gaat het ook prima, hij is alleen te veel afgevallen dus moeten we een beetje bij voeden. gister had ie een huil nacht wilde alleen bij ons zijn, nou zoon en moeder hebben net zo hard liggen huilen. zo gek als je eigen zoon huilt dat je mee gaat huilen zullen wel hormonen zijn.

@Anastacia, grrrr ik zou gek worden. mijn schoonouder zijn 2 dagen achter een geweest en dat vind ik meer dan genoeg. ik heb hun ook duidelijk gezegd dat ze moeten bellen van te voren en als ik dan bezoek heb en hun staan voor de deur en het komt niet uit dan is het jammer dan! hoe gemeen het ook is! het is jullie kind en als jij in rust je kind doet voeden is dat je goed recht en dat moeten ze maar accepteren.

toen ik gister avond Bram wilde voeden bleven ze ook staan kijken. nou mooi niet dus...

@Gina gefeliciteerd met je jaardag... Wij lusten wel een stukje gebak hihihi

@meiden met een weekje erbij : gefeliciteerd..

@anna... als ik goed geteld heb ben je nu 40 weken of niet?.. woehoe :D.

@de rest :oops: heb niet alles bij gelezen...

liefs Witte Reus,

12. Hallo allemaal,

Pffff ik vind het maar veel te warm. Net even met Quinn in de tuin gezeten, had haar een klein badje opgezet, maar was veel te heet. Heb een oververhit hoofd nu.

Dadelijk naar de verjaardag van m'n petekindje en straks nog ff langs schoonouders. Dus zal niet veel online zijn.

Computer doet het gelukkig weer, heb nu ook een cd-rom met alles voor het geboortekaartje zodat we dat in geval van nood ook op de laptop kunnen afwikkelen.

Vannacht echt bagger geslapen, Quinn wilde weer persé bij ons in bed en tja dan kun je kiezen of helemaal niet slapen of haar bij ons leggen en een beetje slapen. Nou we hebben weer eens voor de laatste optie gekozen. Ik heb dan weinig plaats met m'n dikke buik, maar het is ook wel gezellig met zo'n ukkie.

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Hannha: Lol met tukkie was hier van kore duur. Schoonmams beldeme wakker, vertelde dat ze even weggingen haha. Wilde dus ff weten of hier alles rustig was......lol..... wel schattig, kan het vandaag goed hebben ;)

@Anastacia: Heb bah wat naar dat je ouders en schoonouders zo moeilijk doen :-s Zit je echt nu niet op te wachten! Blijf wel je eigen grenzen aangeven meid, alsje dat nu niet doet is straks het einde zoek!

@Neia: hee meid,die tranen zullen je nog wel even hoog blijven zitten. voel echt met jemee :( Het zou veel gekker zijn denk ik als het je niets zou doen!

Hoop dat mn moeder hier straksook snapt dat ik voor het eerst moeder ben geworden hihi.... hoop dat ikin mn kraambedmet alle hormonen daar tegen ben opgewassen.... ben hier eerder bang dat ik straks degene ben die moet vragen of ik mn kind wel even mag :-s hihi.....

Fijn dat ze je ramen komen doen! Ideaaaal!
    Hier had manlief laatst de raen gedaan al en de glazenwasser afgezegd.Hijwil niet meer dat ik op trapjes manouvreer :) De scheet ;)

@katje: ik denk niet dat het alleen maar super zalzijn hoor! Maar wel het mooiste dat je kan overkomen in het leven! Je eigen vlees en bloed, gemaakt uit liefde ...... wauw... Ja dat wel! Maar alleen maar leuk? Uhm....zou mijn kind het eerste kind worden dat ik alleeen maar leuk vind ;) lol

@Evelien: Ik hoor het graag als je weet hoe je beeb zonder bevalling er uit kunt krijgen :) Dat lijkt me dus ook wel wat! en het is zo 11 mei ;)nog maar drie nachtjes!

@Witte reus: Hee meid! Wat fijn om te horen dat je kraamhulp zo goed bevalt! Dat hoor je ook wel eens anders :) Denk dat je met Bram meehuildedoor de hormonen en miss doordat het allemaalnog zonieuw is en je nog niet zo goed weet wat je moet doen? Gelukkigkrijgt ienu bijvoeding, wel een geruststelling denk ik?

enneh, morgen ben ik 40 weken! Maar ik vergeef je.....;) je hebt nu belangrijkere zaken aan je hoofd :)

@Lindatjuhh: Veel plezier vanmiddag meid! Klinkt gezellig!

zo hier ff wat eten nu :)

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    jeetje wat heftig en ook nog niet zo heel oud
    heel veel sterkte hoor, ik moet er niet aan denken!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een PRACHTIG ventje zeg, wauw! Ik wil ook!
    Moeilijk te geloven dat er ook zo'n gaaf wondertje in mijn buik zit.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat gaat gelukkig nog steeds redelijk, ene nacht beter dan de andere, alleen had ik vanacht echt aan 1 stuk door harde buiken. Ze deden niet zeer, maar veel geslapen heb ik ook niet. Nou ja, laat die baarmoeder maar goed oefenen, dan poep ik uk er straks zo uit! Haha.

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Evelien, haha ja kan me voorstellen dat jij het nu ook zat begint te worden. Wij doen tenslotte alles samen, toch?! ;)
    Maar dan wil ik ook wel mijn kindje krijgen zonder die bevalling hoor, eerlijk zullen we alles delen.
    Vanmiddag moet je toch naar de vk? Vergeet je niet te vragen over dat bewegen en harde buiken?

Katje, plakze! :D

Witte reus, geweldig dat je zo'n goeie en gezellige kraamhulp hebt, dat scheelt wel.
    Jammer dat Bram zo veel is afgevallen, hopelijk helpt de bijvoeding zelf.
    Pff ik zou denk ik ook huilen hoor als de kleine zo ligt te huilen. Is verschrikkelijk lijkt me. Kan je mannetje jullie dan een beetje opvrolijken?

Linda, oja is het zo heet?
    Ik zit nog steeds binnen. :rolleyes:
    Weer een drukke middag vandaag. Niet teveel in de zon zitten hoor, dat kost ook veel energie!

Anna, onee he, je schoonmoeder heeft dus je dutje verstort. :x
    Maar wel inderdaad lief dat ze het even meldt dat ze weggaan.
    Haha moest helemaal lachen om je stukje dat je straks je eigen kind niet vast kunt houden. Dat denk ik dus ook constant.
    Dinsdag zei mijn vader dat nog; straks wil de kleine alleen maar bij mij zijn hoor, dan moet je vechten om hem/haar ook vast te houden.
    En als mijn vader dat zegt vind ik het helemaal schattig. Maar ik denk dat als de oma's dat doen, dat ik dan door het lint ga. :evil:

Onsukkie, bedankt meid! Doet me goed.

Yoehoe mijn strijkwas is af! :D
    Mooi, heb ik ook weer gedaan deze week. Hopelijk is dit de laatste keer dat ik het voorlopig zelf hoef te doen. ;)
    Mijn broer belde net, hij komt rond half 4 een kopje koffie drinken. Heb ik weer wat afleiding.

X Neia

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Van harte gefeliciteerd!

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Onsukkie, het is tijd voor een nieuwe buikavator zie ik nu :D (ben namelijk erg nieuwsgierig hoe groot je buik nu is hihihi)

Will, hier ook zo'n ukkie :D Fay woog vanochtend 2390gram. En maat 44 is dus echt wel uit de kast gehaald voor haar.

Sassefras ook nog gefeliciteerd.

Gina gefeliciteerd met je verjaardag.

Warmte en ziekenhuis, op mijn kraamkamer was het benauwd, ja er is airco, maar die zetten ze maar heel erg zwak aan. Het is niet de bedoeling dat je er ziek van gaat worden. En op de verloskamers vond ik het ook erg warm. Maar ja, tijdens het bevallen krijg je het vaak koud (ik had het gewoon best wel warm eigenlijk).

Ze gaan morgen de knoopjes van mijn hechtingen doorknippen, dan kan ik wat beter zitten.

Vandaag krijg ik al meer kraamzorg, en wij worden echt lekker verwend! Heerlijk hihihi
    Verder heb ik erg last van stuwing, dat is wat minder. Ben ook al gestopt met de borstvoeding, het deed me te veel pijn en ik werd er te onzeker van.

En nu maar wachten op nieuwtjes van hier :D

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Neia: haha ja mn brute schoonmoeder hihi ;) Daar ben ik straks ook helemaal niet bang voor! Heb hier het meeste te vrezen van mn schoonpapa en mn moeder hihi... die lijken soms ook eng veel op elkaar :)

Als ik zo de bveallen mama's moet horen is de tolerantie dan groter naar je eigen moeder of naar je schoonmoeder? Volgensmij wisselthet nogal!

@Neia: Aplaus dat je strijkwas af is meid! nu lekker relaxen en dan straks koffie leuten met je broer! Gezellie! Mijn man zit vandaag trouwens vlakbij je in Beuningen :) Heb hem net een smsje gestuurd ofie op de terugweg even een doos ijsjes me neemt hihi...... slecht ;)

@Onsukkie: ik hoop dat je die leine er straks zo uitpoept hihi! Das mooi makkelijk ;)

Deel Deze Pagina