@Daphne: Wat fijn dat je knoopjes uit de hechtingen gehaald worden! Kan me zo voorstellen dat het dan idd wat beter zit! Heb je er erg veel last van? Ik weet zeker dat Fay het prima op flesvoeding doetmeid. Nu weet je in elk geval wat er naar binnen gaat en scheelt het een hoop stress en onzekerheid. Dat jij je er prettig bij voelt is het belangrijkste! Fijn dat je nu meer kraamzorg krijgt! Je hebt er recht op en daar zeker even van genieten! Doe het lekker rustig aan! Hier wil ik je wel nieuwtjes geven maar mn kleine is het er nog niet zo mee eensgeloof ik
Wittereus: jammer dat bram zoveel is afgevallen maar met bijvoeding moet het goed komen! Hier kon ik ook wel meebrullen met Nieve, idd hormonen denk ik... Anna: hmz jammer van je dutje, doe dan je foon uit..... Neia: applaus, je strijkwas af! Hier is echt zo dat ik het niet erg vindt dat mijn mams hier vaak is. Niet elke dag en ze belt altijd van tevoren. Ze vraagt ook altijd netjes of ze Nieve mag vasthouden ofzo. Denk toch omdat het je eigen moeder is. Verder is het zo en dat weet ook iedereen dat als ze slaapt dan laten we haar slapen en wordt ze niet uit haar bedje/wagen of wiegje getrokken. Spijtig voor de visite maar dan blijft het bij kijken....
Hoi mei-mama's! Ik wilde jullie even succes wensen! Ik hoop dat jullie het allemaal nog goed kunnen volhouden zo met deze warmte!
hallootjes zo ben ik ook weer ff probeer alles bij te lezen maar weet niet of het lukt ben vanaf gisteren heerlijk aant genieten van me tuintje met me bunnys oo het is echt heerlijk weer
Oh Daphne, fijn dat ze er naar kijken. Ik heb gelukkig niet zo veel last gehad van de hechtingen, eentje die trok en daar hebben ze toen ook idd een knoopje van losgehaald. Zitten was wel gevoelig maar meer door de druk op je beurse doos en niet van de hechtingen. Hmz ik heb net een dutje gedaan, last van hoofdpijn......Mijn bloeddruk is nog steeds te hoog. Toch maar eens een afspraak maken bij de huisarts om te meten. Wie weet moet ik toch weer aan de medicijnen... Maar goed wilde zeggen dat daardoor zoogkompres verschoven is en ik denk ineens wat een nattigheid voel ik toch...Een megalekplek in mijn shirtje Dat wordt iets anders aan gaan doen..... En dan zal Nieve zich dadelijk wel melden om te drinken en dan ga ik even een lekker stukje wandelen naar het dorp. Maar vooralsnog slaapt ze... Delilah: bedankt maar het geldt niet meer voor mij.....gelukkig.
Daphne, oe lekker warm dus in het zh, ik ben benieuwd. Je lekker laten verwennen hoor, dat heb je zeker verdiend. Het werd tijd! Goed van je dat je gestopt bent met de bv, dit is beter voor Fay maar ook voor jou. ik wil ook je ook wel een nieuwtje geven hoor, maar helaas.......... Anna, ik denk dat ik tegen mijn eigen moeder eerder durf te zeggen dat ze MIJN kind moet terug geven, haha ik zie het al helemaal voor me. Goeie dat je je man ijsjes laat meenemen, vindt hij vast zelf ook niet erg! Hannah, jouw moeder klinkt echt als de ideale mams. Kan mijn moeder niet in training ofzo? En inderdaad, ik ga mijn kind ook echt niet wakker maken voor de visite hoor. Delilah, bedankt meid! Mijn buik is nu echt ongelofelijk gevoelig. Vooral linksbovenin waar de kont ligt doet het echt pijn als ik eraan kom. Vreemd opeens.......... X Neia
Ik krijg als het goed is morgen die foto die ik bij de fotograaf heb laten maken. En ik zal weer ff zelf een nieuwe maken ook een dezer dagen.
Hee Fiona, nog niet stiekem bevallen dusss Delilah bedankt: voor mij nog wel helaas! @Hannah: heerlijk lekker een stukje lopen en genieten van het zonnetje! maar je mag eerst nog ff kletsen hier van nieve haha @Neia: hihi idd, dat zie ik me tegen mn schoonmoeder nog niet uitkramen hahaha (maar ik zou het wel denken hihi ) Hier is mannetje net zoverslaafd aan deijsjesals zijn vrouw. Heb hem dus gezegd datze bijna op waren.... en ze zijn op als ie thuiskomt lol! eigenbelang dus voor hem Raar dat je buik zeer doet!
Heb ik ook Neia, heb het maar ingesmeerd met olie, maar het blijft zo... denk dat het gewoon even beurs is bij die kont. En had de hele nacht harde buiken...
Neia: ik zal het eens aan haar vragen... De band met mijn mams is echt heel hecht, en nu alleen nog maar hechter omdat ze ook bij de bevalling was. Van mijn mams kan ik veel verdragen en ze vraagt ook steeds of ik vind dat ze er niet te vaak is of dat ze dingen wel goed doet.. Ik zeg dan ook mama als er iets is wat me niet zint dan hoor je het wel. Anna: hmz je kan ook de stekker van de foon er dan uittrekken...Dan hoor je niks meer Enne mijn bevallingsverhaal staat hier en op mijn eigen site, daar was je toch zo nieuwsgierig naar De meeste details weet je al maar toch...
Hee han, doe je wel een beetje rustig aan met je bloeddruk? Zou zowiezo een afspraak maken nu je er last van blijft houden. Miss heeft hij nog andere tips om de druk omlaag te krijgen?
Hi hi........ja mijn dochter is wel braaf.... Er komen wel wat geluidjes uit de wagen maar echt wakker worden doet ze nog niet. Is wel een teken dat het niet heel lang meer zal duren... En die ijsjes.............Hm krijg er zin van maar hier geen ijsjes in de vriezer en meenemen is ook geen optie, dorp is kwartiertje wandelen dus tegen de tijd dat ik terug ben zijn de ijsjes gesmolten...
Hihi, dat zat k me ook net te bedenken....gewoon bruut de stekker eruit! bekijk het maar gaan ze me mobiel lastig vallen zul je net zien Ik heb gisteren samen met Mannetje de bevallingsverhalen van jou en daphne gelezen. Manlief vond het niet echt iets om naar uit te kijken hihi.... Hij was wel onder de indruk en ik ook! Je hebtme er zelfs in vermeld Helemaal lief! Digikusje voor jou dacht we bellen vast nog wel van de week dan hebben we het er nog wel over!
Hmz ja ik weet dat ik rustig aan moet doen maar dat is erg moeilijk voor me. Wil zo graag weer dat het gewoon is........ Jeroen roept al dagen dat ik naar de huisarts moet, ik weet het ook wel maar om dat toe te geven...........Ik wil niet aan de medicijnen ofzo. Wil gewoon weer zoals het was.......
hihi anna moest wel ff lachen toen ik dat las het zou zomaar kunnen he meestal ben ik wel een paar keer per dag hier te vinden maar nee hoor uk zit er nog heeeerlijk ! sassefras gefeli met jullie dochter! verders moet ik er weer vandoor spreek jullie vanaaaf nog wel ff
ow Han: Op de beebiesite staat je verhaal een beetje vaag? Klopt het dat ie in twee gedeeltes daar is?
Scheelt dat je mobiel ook uit kan... Oke wist niet of je het gezien had...Enne tuurlijk vermeld ik jou erin...het was namelijk ook zo........Ook een digikusje voor jou........
Vond dat gister zo schattig om te horen die geluidjes uit je kinderwagen! Liep hier net langs de box en stelde me helemaal voor hoe mn kleine wurm hier straks in zal liggen.... zat echt ff op een wolk! Je moet ook wat om het vol te houden met dit weer Enneh, Jeroen? Liefffffffffffffffffffffffffffffffffff .... Hannah ijsje?