Hannah, begrijpelijk dat je wil zoals het was. maar voor de zekerheid zou ik toch maar even een afspraak maken hoor. Straks is het weer zo erg dat je naar het zh moet. Dat wil je natuurlijk ook niet. Pff een kwartier wandelen in dit weer? Ik snap niet dat je dat uithoudt! Fiona, fijne dag! Onsukkie, ja ik denk ook dat het komt door die kont en de harde buiken. Maar het is wel vervelend hoor. Anna, oh voor hem dus ook eigenbelang. Slim van jou hoor!
Kan k me heel goed voorstellen meis. Maar dat zeg ik... Miss heeft ie nog tips of andere (miss tijdelijke ) suggesties? En je lichaam heeft ook tijd nodig om alles te verwerken... Morgen is het drie weken geleden dat je bent bevallen! Das nog nie zo lang hoor! Moet je kijken hoe je al weer met je dagelijkse ding bezig bent! heeft alleen nog wat tijd nodig........
Daar staat het verhaal wel in 1 deel, maar aan 1 lang stuk........Leest wat lastiger.... Ik zal jeroen eens aankijken vanavond, een Mcflurry gaat er ook wel in...
Fiona, morgen ben je 37 weken en dan mag je ook, weer een mijlpaal de laatste mei-mama die de 37 weken bereikt, hiep hiep hoera!
Nee dat wil ik ook niet idd...Mijn onderdruk is nog steeds 100, dus niet een beetje te hoog maar echt te hoog. Meiden ik zal naar jullie luisteren en naar mijn mannetje.... Wandelen in een slakkentempo...dus kwartier zal wel iets langer worden....
Daar houden we je aan Hannah Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om te herstellen van die topprestatie die je hebt geleverd!
Krijg net een mail van sonja bakker, hoe ik mijn moeder ga verwennen as. zondag, nou mooi niet ik ga verwend worden, toch!
jaja, alleen is hij pas om half 7 thuis ws en weet niet of ik het nog zo lang uit houdt zonder ijsjes ze zijn oppperderpop! Maar die auto trekt me ooknie en lopend ga ik zeker nie! Dus alleen nog de fiets al optie? Hmmmmz ik wacht wel
Och anna, must be hell, zonder de ijsjes! Heb je geen snackbar in de buurt of bel bij je buuf aan, je hebt een geldig excuus, je bent zwanger, hihi
Whahaha, ze zien me aankomen, kiesik ieder half uur een andere buur uit Wel jammer dat de helft van de straat op vakantie is
Als je een volgende keer weer zwanger bent bied je gewoon aan dat jij wel voor de plantjes zorgt, heb je heel wat diepvriezen om uit te kiezen, hihi
Hannah, tot later. Maar wel rustig aan doen hoor, luisteren. En inderdaad op een slakkegangetje lopen, dat hete weer zal ook niet echt goed zijn voor je bloeddruk denk ik. Evelien, goeie, ja met moederdag gaan wij verwend worden, na de bevalling dan. Anders moet ik nog 1 jaar wachten voordat ik echt moederdag heb. Anna, wat een dilemma zeg! Balen dat je geen ijsjes meer hebt. Heb je niks wat een beetje voor een vervanging kan zorgen? Pffffffffffff wat is het heet! zeur zeur zeur X Neia
hannah tot laterr.... Ohh heerlijk lekker je knuffeltje uit je wiegje halen en even lekker voeden en tuttelen, en die lekkere babygeur, kan er wel naar verlangen hoor, pff..
Neia, is niet eerlijk he, met vaderdag zijn onze ukkies er al, dus die hebben zowiezo vaderdag, maar jij moet inderdaad maar afwachten... Ik niet heb de cadeautjes die de meiden gemaakt hebben op school in de kast liggen. Gewoon met hubby afspreken mocht jou spruitje zich nog niet gemeld hebben, maar daar gaan we niet vanuit want wij hebben een date, hihi, dat jullie het dan samen vieren dit jaar.
Tessa is op 21 april en zo'n 12 dagen later kreeg ik enorm veel pijn in mijn buik en had flink koorts, men dacht dat er toch nog een stukje placenta was blijven zitten, maar konden niks vinden, moest toen nog een nachtje blijven ter observatie, Tessa mocht ook weer mee het zh in, want ik moest haar wel voeden. In iedergeval lag ik toen met moederdag in het zh, hadden de nachtdiensten voor alle moeders babysokjes gebreid, al weken van te voren natuurlijk met een kaartje eraan voor de liefste mama, knuf van Tessa, vond ik zo lief, en van de winkeliersorganisatie van het citycentrum kregen alle mama's die in het zh lagen een grote bos bloemen, was wel heel leuk. Ik werd 's middags weer ontslagen we zijn er nooit achtergekomen wat het nou was
@Evelien: Normaal passen wijook op de plantjes maar eris niemand die daar een hoogzwangere buuf mee wil lastig vallen...... Terwijl ik had gezegd dat we zo aan de kraamverzorgster hadden gevraagd of ze hun plantjes ook even mee wilde nemen Snap jij dat nou? hihi @Neia: hmmmm alternatief: Dr ligt nog 1 cornetto maar die bewaar ik tot ik het echt niet meer uithoud @Evelien en Neia: Als jullie de beebs nog niet hebben op moederdag dan maken we 1 juni tot speciale moederdag voor jullie ok? Dan heb je de kleine zeker!
Ja, het doet best zeer, en soms weet ik niet hoe ik moet zitten. Ik vind het vandaag ook trouwens VEEL te warm om ook maar iets te doen en m'n voeten doen gewoon zeer. BAH!