meiden lees morgen middag alles bij ben doodop alleen heb last van me darmen echt kramp en dat komt er dan gelukkig wel uit sorry hoor maar ik had zon opgezette buik vanmiddag niet normaal moest ook tot half 8 werken dat was minder maar me voetjes voel ik niet meer ik had vanmorgen me pauze snel en zat het kokhalzend op te eten ken je dat iemand begroet je en jij moet kokhalzen en zeg met 1000 traantjes in je ogen morguhhh die vent keek wel een beetje raar nou savonds niet meer zo erg misselijk heb net een warme douche genomen me buikje ingesmeerd en ga zo slapen truste morgen nog 1 dagje werken ik ben zo dankbaar voor dit wonder wat in me buik groeit me granaaltje
Hoi Meiden, Heb vandaag m'n echo gehad en ben precies 6 weekjes vandaag dus m'n gevoel en telwerk zat goed. we hebben het hartje ook zien kloppen was echt een mooi . zal de echo in m'n album zetten. groetjes Maantje
meiden nog ff snel ik weet nu dus niet meer of ik me gravitamon wel ingenomen vanmorgen weet het echt niet meer maar kan het kwaad als je hem per ongeluk 2x in neem op 1 dag? iemand voordat me oogen echt dichtvallen
Jeetje meiden het is hier heeeel erg rustig, ligt iedereen al op een oor Ik kom me ff afmelden hier voor een weekje maar hoor dames, ga morgen verhuizen en dan heb ik een week lang geen internet. Iedereen die nog een echo krijgt in de tussentijd veel succes! Danjo mis je nu al een beetje meid, zie dat je niet veel online bent of in ieder geval weinig zin om iets te typen, begrijpelijk in jouw situatie. Wil je in ieder geval veel succes wensen, ik probeer anders woensdag op een andere manier ff op internet te komen. Toedeloe en tot volgende week xxx
hallo meide, even snel een berichtje van mij! ik wil even vragen of jullie ook buikpijn krijgen als je niet op tijd eet. ik moet zowat ieder uur iets eten, anders krijg ik een vreemd gevoel in me buik. en als ik dan eet is het weer weg ! beetje vreemd, ben allemaal bang dat ik zwangerschapssuiker heb :S heb bij 5 weken me suiker nog laten testen en die was toen helemaal goed. maaar waar zou het anders aan liggen? nog meer meiden die dit hebben ? hoor het graag. dikke knuffel voor jullie meiden kom snel een keer goed reageren !
Hier precies hetzelfde Sannnieeee zal er wel allemaal bij horen maar het is idd knap vervelend. Ik voel me daardoor ook helemaal niet goed. Succes!
heej bednakt voor je late antwoord.. ben ik blij mee. nou ik heb eigenlijk weinig te klagen hoor ! maar dat is gewoon ontzettend vervelend, en dacht dar ik het alleen had. omdat ik niet de lichste ben moest ik van de vk opletten op me suiker! nou dacht ik namelijk daar gelijk aan ! maar eigenlijk voel ik me goed. alleen dat is vervelend !
Nou ik zal me voortaan wel onthouden van alle commentaar... Pffff zeg het dan tegen mij zelf, in een reactie vind dit eigenlijk nogal lullig overkomen. Ik pprobeer alleen maar met je mee te denken, en dan hield je voor mij 2 opties over --> of je zet je man aan het werk of de kat de deur uit, meer smaken zijn er niet.
Ik denk niet dat het zo bedoeld is! En natuurlijk kun je gewoon zeggen wat je denkt hiero, is het forum toch ook voor! Je kan elkaar gewoon verkeerd begrijpen omdat het geschreven is, en dat kun je niet met stem tonatie doen! Verder alles goed met iedereen? Ik kon gister avond gewoon echt niet in slaap komen, niet normaal, lag een uur nog wakker! Fijne dag allemaal!
Nee t was niet voor mijn werk maar voor t werk van me pa. voor me 15e dus als iets van 12 keer verhuisd ofzo. niet altijd even leuk maar je krijgt toch iets mee in de genen. Maar roep nu ook heel stoer hoor, kan me voorstellen dat het vreselijk aanpoten is! Nou t is weer lekker vrijdag! Dit weekend helpen me broer verhuizen dus handen uit de mouwen.
Hoi, Ff een heel snel berichtje, want ik heb weer eens geen tijd..zucht.. Danjo meis...: hele dikke knufffffffff en ik blijf hopen op positief nieuws! liefs!
goeiemorgen, sannie: als ik niet elk uur eet word ik misselijjk en krijg ik een raar gevoel in mn maag, dus nu eet ik gewoon elk uur een beetje, en dat gaat best goed... mn lunch is dus verdeelt over 3 uur, hihi... ik ga weer aan het werk ,gelukkig bijna weekend!
morgen meiden, wilde vanochtend afspraak maken met vk. wat denk je, ze heeft geen tijd? wordt pas dec of jan. dan ben ik 4/5maanden, dacht eerst dat ze me niet begreep maar waarschijnlijk dacht ze dat ook van mij. ze klonk na de 4e keer zeggen een beetje geirriteerd. ze zal wel gedacht hebben, ``dom nederlands zwanger mens´´ gyn gebeld, mag nu bij hem komen voor controle met echo dus weer aftellen naar 25 okt. moet nu even kijken hoe het werkt want bij de gyn nemen ze geen bloed af en dat zal toch ook moeten gebeuren. verder heeft hier de ochtend misselijkheid zich verplaatst naar vanaf 9 uur misselijkheid. wat ik ook gisteren heb geprobeerd, niets hielp. zal ook wel weer over gaan, hoop ik Danjo wil het een beetje lukken? meiden die aan het verhuizen zijn, succes.
Ik neem aan dat je zelf geen huisdieren hebt dan. Er gaat hier geen een huisdier de deur uit, en al helemaal niet om zo'n achterlijke reden! Je hoeft je niet te onthouden van commentaar, maar dit soort uitingen kan ik slecht tegen, net of die katten een of ander dood voorwerp zijn wat je makkelijk weer van de hand kan doen.
Pfff... gisteren was ik ineens misselijk, vanacht eigenlijk ook de hele tijd en nu krijg ik nog altijd geen normale hap door m'n keel. Ik had de hoop dat het mijn deur voorbij zou gaan (min of meer dan), maar ik ben bang dat dat tegenvalt!
welkom bij de club onsukkie.. hier ook met vlagen misselijk.. het ergste lijkt voorbij... 's morgens als ik uit bed kom niet meer overgeven ( gelukkig). Ik hoop echt dat dit langzaam aan beter wordt, ik heb het al vanaf week 5. Ze zeggen dat het rond week 12 weken minder moet worden, nou ik hoop toch echt eerder..
Pfff... wat een ramp he?! Zo kom ik niet aan, maar val ik alleen maar af, en geloof me... dat kan ik niet missen!
nee ik ook niet, maar als je veel vocht blijft drinken dan komt het wel goed. Als de kleine maar het een en ander binnenkrijgt he.. dan kan je nog zo afvallen, maar de kleine groeit echt wel hoor..