soow wat is er weer veel gekletst zeg! ik heb heerlijk in de tuin gezeten bij me ouders.. arjen heeft zich heerlijk vermaakt met t badje.. ligt nu helemaal uitgelteld te slapen. ik heb t ook helemaal gehad voor vandaag! warm.. moe... pfff Anastasia tuurlijk wil ik jou buddy nog wel zijn! maar waarschijnlijk is t makkelijker als alle zwangeren ook nog een buddy hebben die zwanger zijn... die zijn wat meer aan het kletsen nog! alle moeders zijn zo druk! en heel begrijpelijk natuurlijk wat iritant van je schoonouders zeg... snappen ze dan niet dat je rust wil hebben... ik wil de kraamdagen ook niet veel visite hoor.. laat mij maar eerst lekker zelf wennen aan mijn kleintje.. moedergans leuk weerw at van je te horen! ook nog steeds met een dikke buik dus... ik wil ook wel graag op moederdag bevallen.. maar vermoed dat t de 20e gaat worden.. heb dat voorgevoel al sinds ik zwanger ben witte reus wat fijn dat je je zo goed voelt! en weer helemaal verliefd bent! haha hoop dat ik dat ook krijg.. vriendje verdient wel wat meer aandacht.. krjgt de hele dag zowat een grote bek van mij
Ik zit nu op 95 kilo (bij de verkundige dan), maar daar komen er nog wel wat bij hoor! Afgelopen week nl 2 kilo bijgekomen. Ik ben de laatste twee uur! bezig geweest met bijlezen en ik moet zeggen niet zo'n zin heb om te reageren op iedereen. Ik heb het zo verschrikkelijk heet en de kids beginnen nu een beetje te klieren dus ik ga even de tuinslang aanzetten voor een watergevecht in de tuin! Hopen dat ik ook wat afkoel, want ik ben stiksjacherijnig!
@Deentje:Oook een lekkere middag gehad dus! Miss kan je ook even gaan liggen nu Arjen slaapt? Somsiseen half uurtje net genoeg
@Daam: Veel plezier met het waterballet! Hoop dat het helpt voor je humeur maar je koelt er zeker mee af
zo de zegels en adresetiketten die af zijn, zijn allemaal geplakt Nog wat laatste adresjes verzamelen en dan vragen aan manlief of we echt iedereen hebben. We hebben in elk geval teveel kaartjes besteld, dus dan hebben we een voorraadje Postzegels gaan per 50, als je geboortezegels wilt, dus wij plakken zowieso nog geboortezegels nadat Ukkie geboren is op enveloppen, want 100 kaarten...daar komen we niet aan. Ook niet als je de stekker er helemaal uittrekt? @ijsjes; heb nu ook dubbellikkers gekocht. Kost ook geen fluit zeg! En lekker fris zo'n waterijsje! Onze box hebben we gister opgehaald bij m'n ouders (tis de box van m'n oom en tante met van die manden er onder, handig als opbergruimte). Manlief gaat waarschijnlijk 'm vanavond in elkaar zetten, afhankelijk van hoe druk op het z'n werk was. Heb er zelf niet zo'n haast mee, maar mannetje kan niet wachten Maar als hij dan staat, dan moet wel het kleed er in en de mobile er in Van mij dan @evelien; wat bijzonder en leuk dat ze zoiets doen met moederdag in het ziekenhuis! @buren (deel-topic van een tijdje terug) Moet toch nog even wat kwijt weer over wat ik allemaal horen krijg aan de andere kant van de schutting. Buurman is geopereerd en buurvrouw behandelt 'm als een klein kind (in mijn ogen). "Jij moet zo naar je bedje toe, want heb je die wallen wel onder je ogen gezien. Ik breng je zo naar bedje toe en dan stop ik je lekker in." Zoiets zeg je toch niet tegen je partner? @lafo; hoe was het met Balou bij de dierenarts? @douchen; daar kijk ik wel echt naar uit; met zo'n kleintje in je armen. Ik ben zelf een groot douche-fanaat, dus hoop dat Ukkie dat ook is ! @witte reus; vind het echt superbijzonder dat je al zo regelmatig weer op het forum kan zijn Wel leuk dat je ons op de hoogte houdt, ook al is Bram pas 2 dagen oud @daam; 2 uur bijlezen continue; dat is nogal wat zeg! Ben je inmiddels wat afgekoeld onder de tuinslang? ga weer ff de tuin in
Ik vind het vandaag ook echt onhoudbaar warm, m'n voeten worden er ook niet beter op. Ik krijg ook altijd last van m'n maag als het zo warm is, zit ook dus totaal niet lekker in m'n vel... zal blij zijn als de zon straks minder wordt tegen de avond... (dat ik dat nog es zou zeggen)
BTW, ik heb gepland dat ik de 13e ga bevallen. Even kijken wat ik de 12e dan allemaal uit moet proberen om het in gang te zetten, hahaha. Maar ja, ik mag niet klagen want ik ben dan zelfs nog te vroeg. Ben het alleen nogal zat momenteel...
@Katje: Ja de foon is wel uit als k de stekker er helemaal uittrek hihi. Maar boven slapen op bed kan ook! Wat een lekkere ijsjes he die dubbellikkers! Jammie! Nog andrhalf uur en dan is manlief thuis met dubbellikkers! Jihaaaaaaaaaaaa Ik was helemaal gelukkig al met de box... maakt het plaatje helemaal compleet hihi.... ow ja en uk er in Hier ook een grote la eronder voor alle speelgoed! Ideaaaaaal! Helaas wordt ie nu door mannetje gebruikt als opruimbox voor dvd's :-s Wat een buren heb jij zeg, vind dat ook niet normaal, Hoe ik bij manlief in elk geval niet te proberen! Klinkt ook niet geheel uhm..... gelijkwaardig? @Evelien: succes bij de vk! * heb diep respect voor mezelf hihi, het is me gelukt om (vraag niet hoe ) mijn teennagels te lakken Enhet ziet er nog uit ook hahaha
Ow, had me geschoen vanmorgen benen enzo maar nu heb ik allemaal rode bultjes.... vod zelfs dat haar charmanter hihi
Hee wij als medehoogzwangere dames snappen hee; erg goed hoor dat je het zat bent! En hier mag je lekker klagen
Hmmm manlief smst net dat ie nog in vergadering zit.... is dus later thuis.... Hoe kom ik nou aan mn ijsjes?
Heej welkom bij de club van 100 Lafo Daphne Anna28 Evelien Daam WishfulDreaming *meldt zich met blozende kaken*
Heej welkom bij de club van 100 Lafo Daphne Anna28 Evelien Daam WishfulDreaming *meldt zich met blozende kaken* Haal die bloznde kaken maar weg haha, zo als je ziet ben je niet de enige!
Ik vond het zo vernederend! Bij ons in het ziekenhuis is het de gewoonte dat de man evenjes wacht in de wachtkamer. Dan moet ik binnengaan daar op de dienst om in een potje te plassen (eiwitten), bloeddruk en gewicht te controlleren. Daarna mag je terug naar de wachtkamer en samen naar de VK of gyneacoloog. Zei die assistente zo "Ja, dat was deze keer 102kg hé" Ik kon door de grond zakken van schaamte! Nu mijn vriend had wel zoiets van "ja oké, +100kg maar wel MIJN baby" en ligt er ook niet verder wakker van. Maar ik was toch wel serieusssss beschaamd hoor
heb net indd. ff lekker op bed gelegen! best lekker zo ff languit... 100 kilo heb ik gelukkig nog niet gehaald.. want na de bevalling van arjen ging er maar 5 kilo af.. en dat was het.. dus gelukkig nog niet bij de 100. maar na de bevalling wel drastisch op dieet.. teminste wanneer t mag dan! en vooral veel sporten om die buik weer een beteje strak te krijgen.. want die is nu behoorlijk opgerekt... aaah anna das balen dat je langer moet wachten op je ijsjes.. misschien toch even bij de buren aanbellen
Ach, ik ben nog niet eens zo ver op weg vergeleken met jullie, maar bah... en dan is onze kleinste hond ook nog es weer helemaal aan de sloop. Je hoeft maar 2 minuten je hielen te lichten of ze trekt een kussen van de bank en begint die te legen, alle watten eruit. Elke keer alles wat van stof is en vulling heeft stuk. Dus hadden we de bench maar weer tevoorschijn gehaald. Ze vindt het niet erg, maar we gaan vaak 3 of 4 uurtjes weg en dat vind ik gewoon te lang in zo'n bench, vind ik echt zielig, maar ik heb geen andere keus meer. Dadelijk begint ze een keer aan de bank zelf en ik heb geen geld op m'n rug groeien... maar ja, als ik inderdaad ff naar de buren loop ga ik haar niet helemaal opsluiten en dan heeft ze dus weer wat te pakken gekregen. Echt zooooooooo hopeloos! Waar het aan ligt... of ze nou in een pubertijd zit of dat het met mijn "uitgerekendheid" te maken heeft, vraag het me niet...
Hier gelukkig geen 100kg, zit nu op rond de 72kg. Maar 's avonds ben ik wel 2 a 3kg zwaarder dan 's ochtends, allemaal vocht...