Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, jullie ook op de hoogte houden. Heb nog niets gelezen, maar heb wel nieuws over mezelf. Even via mijn telefoon en vanuit het kraambed!

Vanochtend om half 7 wakker en er was niets aan de hand. Om ongeveer 7.45 uur begonnen de weeen. Mijn man is om 8 uur Jesse naar kdv gaan brengen. Ik kreeg in die tijd al persdrang, maar vliezen waren nog niet eens gebroken, slijmprop nog niet verloren. Om 8.25 uur vk gebeld, zij was er met studente om 8.40 uur. En om 8.54 uur is onze 2e zoon Marijn geboren! Tjeetje, ik dacht dat Jesse snel was met 3,5 uur!
    Flinke kerel van 4040 gram en 53 cm lang.
    Het was kort, maar heftig hoor. Vooral omdat ik het hoofd voelde en er nog geen vk was.

Verder alles ok. Marijn ligt lekker bij me te slapen. Jesse heeft net kennis gemaakt met zijn broertje en wil alleen maar knuffelen en kusjes geven.

En een mooie datm: 080508

Succes nog voor degenen die moeten. Ik blijf het volgen hoor.

Liefs LIS

2. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ben vandaag niet zo actief want WARM en MOE :(

Ik voel ook totaal niets wat er op zou kunnen duiden dat er een baby onderweg is. Het zal me benieuwen of de gyn gelijk krijgt... en anders ben ik dinsdag mooi de l**. :rolleyes:

BLEGH!

Ik ga maar een eindje wandelen naar de supermarkt voor avondeten en de broodnodige stimulerende beweging. Ik hoop jullie later vandaag op wat vrolijker wijze te kunnen berichten :(

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik herken het ook wel maar heb me er over heen gezet, Idd maakt het voor de mannen niet uit want je draagt hun kind. En mijn man zegt: je bent mooi als je je goed voelt daar hebben diekilo's niets mee te maken! Dus dat houdt ik me maar voor! En straks wordt het wel weer anders want ik weet wel dat ik zo niet wil blijven!

Dus laat ze maar lullen! :D

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Deentje: Ja beetje jammer dat k moet wachten op mn ijsjes. Bezorgde de albert heijn niet? **idee** Ow ja die rekenene geld voor het bezorgen. Mag wel veel dozen ijsjes bestellen dat hihi, anders worden het wel hele dure ijsjes ;)

@Onsukkie: oeffff een hond in de pubertijd daar wordt je niet blij van :-s Dan is de bench idd een goede oplossing.... Kan me voorstellen dat je nog wel even van je spullen wilt genieten......en straks met een kleine kan je je geld ook wel gebruiken.....

5. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    @ Lady Ice Shirr

Gefeliciteerd met je zoontje!
    Waaw, dat was echt wel een snelle bevalling. Voor zo eentje zou ik ook tekenen ;)
    En inderdaad een leuke datum. Ik ga voor 13/05/2008 denk ik :p

@ Anna
    Inderdaad, na de bevalling werken we er wel weer aan. Het is niet dat we gewoon "zomaar" dikker geworden zijn hé. En elke moment dat ik het weer wat moeilijker heb, heb ik dan gewoon mijn lieve baby om te knuffelen. Dan zal ik alles wel weer vergeten zijn zeker ;)

Mijn fitnessabo heb ik ook nog niet opgezegd. Staat bevroren tot eind juni.
    Daarna ga ik gewoon weer lekker steppen en fietsen :)

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Jeeh LiS wat een bevalling :confused: Maar van harte gefeliciteerd met jullie zoon MARIJN!!! leuke naam!!!
    Hoop niet dat je het erg vind als ik zeg dat ik ook wel zo'n bevalling wil!

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ow Crafty: Vreselijk zo'n dag..... :-s Hoop dat je je straks wat beter voelt meid!

@Wishfulldreaming: Ben hier van plan om na de bevalling elke dag naar de winkel te gaan lopen en als het even kan en mag om dan ook weer aan de pilates te gaan.... maar goed we zullen zien! Idd zijn die kilo's er niet zomaar bijgekomen en heb je straks een heerlijk kleintje om van te genieten!

Gelukkig wordt het zomer en dan is actief zijn toch wat makkelijker dan in de winter! :)

Verheug e alleen nog niet op jabbadehut buik in bikini :-s maar das voor latere zorg ;)

8. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Inderdaad, dat is het voordeel van in de zomer te bevallen hé. Vaker mooi weer, dus kan je meer gaan wandelen. Als het regenachtig is en koud buiten krijg ik nog meer drang om lekker binnen te blijven. En zo gaan die kg's er ook niet af hé :p

Pilates, is dat zoiets als trilplaat?
    Dat is iets wat ik voor mijn zwangerschap vaak deed, en het hielp echt.
    Elke week ging ik daar 3x 30min op. Toen waren mijn billen strak en glad!
    Nu zijn ze ook wel strak, maar eerder strak en opgezwollen van het vocht :)

Vraag me af hoe lang je na je bevalling moet wachten voor je weer op de trilplaat mag :oops:

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Pilates zijn grondoefeningen die ik thuis voor de buis deed maar wel elke dag (voor ik ging samenwonnen) 25 minuten. Je gebruikt daarmee alle spieren van je licham en dat zag je ook in het resultaat ;) Voor je conditie doet het alleeen nix, voor je figuur des te meer :)

De trilplaat mag je denk ik vrij vlot weer op , je mag alleeen niet te snel met je rechte buikspieren aan de slag. Die moeten eerst weer goed recht zitten. Denk dat ze je in de sportschool wel een goed antw op je vraag kunnen geven :)

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou ben terug............Heerlijk op een slakkengangetje gewandeld...Dametje heeft alleen maar geslapen.
    Alle boodschapjes weer binnen en nu met de pootjes op de bank. Is toch nog best een inspanning maar ook wel lekker. Je wil dan dat de hele wereld je ziet hihi..

Lis: van harte met je zoon. Jeetje wat een snelle bevalling. Geniet ervan in ieder geval!

Anna: t is dat je ver weg woont anders was ik je ff wat ijsjes komen brengen.......

Hannah behoorde ook tot de club van 100, dag voor bevalling woog ik 106, en inmiddels 88.

Wittereus: waarom zijn er anders rusttijden :confused: Zou er echt wat van zeggen. Ik moet zeggen dat hier iedereen ons wel met rust laat tussen 1 en 3. Ook nog geen onverwachte bezoeken tot nu toe gehad..........

Lafo: herkenbaar, hier wilde manlief schoonmoeder sleutel geven maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Zag ik niet zo zitten.
    Dan zou ze er in kunnen als ik bezig ben met Nieve :(
    Nou dan wacht ze maar even..........

Lees iets over Pilates enzo. Idd je mag tenminste 6 weken niet met je rechte buikspieren aan de slag en niet intensief sporten.....

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Buik in bikini.............Ik hou het voorlopig maar op badpak, mijn tijgerprintje en slappe hap kan ik beter alleen voor mezelf houden ;)

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nog even mijn meisje showen........ :)

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    meiden, helaas ik heb geen goed nieuws, moet weer naar zh ivm hoge bloeddruk 95/150, en eiwitten in urine.

Vk denkt dat ik moet blijven ikzelf denk van niet, maar goed we zullen zien. jullie horen van me via deentje!

Groetjes Evelien

14. WishfulDreaming

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Veel succes meid!

You can do it! :thumup:

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hé gads, balen Evelien. Succes en sterkte, hopelijk mag je gauw weer naar huis of liever, beval je heel snel!

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Han wat een heerlijk meisje is het ook! ****jaloers****hihi ;)

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Evelien dat hadden we niet afgesproken :-s

Hoop dat je weer naar huis mag meid! Kduimvoor je!

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Had overdag geen zin op internet te komen!

kom net van me gyn, beebje helemaal NIET ingedaald, alles zit nog potdicht en is nu 2900 gram, ik vind het wel normaal hoor voor 37 weken, dus helemaal geen grote baby vind ik. Hij kon niks zeggen, omdat ik zelf klein ben, of het een normale bevalling wordt of een ks.

Mannetje is nu onderweg, hij is 4 dagen vrij, dus het kan zijn dat ik heel weinig of niet op het forum kan komen.

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Prima toch? Het is ook geen verplichting meid! Geniet lekker van je weekend! En je beebie klinkt idd prima!:)

20. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    lis, gefeliciteerd met jullie zoon Marijn

evelien, hoop dat er niks aan de hand is.

Deel Deze Pagina