Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ben 76 kilo en meld me gelukkig niet aan bij de club 100

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha , hier beginnen mensen nu ook inderdaad te smsen en te bellen met de vraag en? Al nieus aan het front? dusssssssssssssss , denk dat iedeeen bang is dat we het vergeten te vertellen of zo ...... :rolleyes:

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Meid, van harte GEFELICITEERD met jullie zoon!!!

Ongelofelijk wat een turbo bevalling zeg! :confused:
    Heb je geen last van naweeen (gehad)?

X Neia

4. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo meiden,

gefelicteerd met de geboorte van marijn!

hier al de hele dag krampen. maar het zet niet door. dan steeds weer een uur ertussen dan weer een half uur en dan weer hele tijd niks en dan weer 3 krampen achter elkaar. het lijkt wel of ik heel erg ongesteld ben of nodig naar de wc moet ofzo en harde buiken. maar ja er zit geen regelmaat in... ik hoop dat dit snel gaat doorzetten en dat de kleine komt.

ps mooie foto hannah van je baby, ik heb toevallig hetzelfde truitje gekocht voor mijn kleintje. schattig die bloemetjes!

groetjes van sjaan

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat kan niet hoor!
    Echt balen meid. Ik hoop ook echt dat je naar huis mag hoor.
    Nu zijn de meiden eindelijk uit logeren en heb je wat rust, dan krijg je dit.
    Ik kan je niet missen hoor.
    En als ze je misschien gaan inleiden, laat het dan even bijtijds weten, dan moet ik ook aan de gang. ;)
    Nee, ik hoop dat we snel iets van je horen.

X Neia

6. LADY ICE: van harte gefeliciteerd! wat een snelle bevalling zeg!
    heb je dan niet heel erg last van naweeen?

7. Hannah wat een mooi meisje heb jij zeg! echt heeeel erg lief!

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ah meid, jij hebt het ook even helemaal gehad he?!
    Ikke ook opeens. Pff mijn buik doet zoooooooooveel pijn, is echt enorm vervelend. En het is ook niet echt het weer om in bad te gaan liggen he. :rolleyes:

Moedergans, dus jij loopt ook nog los? :confused: Balen zeg.
    Dit weer is dan inderdaad niet echt lekker.
    Ongelofelijk als je de kleine veel eerder had verwacht, maar 20 mei ga je niet meer halen hoor.

X Neia

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hmmmm manlief heeft nog niet gebeld dus ga nu de laatste cornetto maar opeten :-s miss heb ik daarna nog de moed om naar de winkel te gaan aangezien hij in ieder geval nog een uur en kwartier moet reizen...... bummer :(

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gelukkig weer goedgekeurd bij de vk.
    Maar helaas heeft het klagen dus niet geholpen. :( Balen zeg.
    Hoe is het nu met Baloe? Wat zielig zeg.
    Ongelofelijk die aso's on de AH.
    Gelukkig heb je het niet uitgeschreeuwd; hallo ik ben hoogzwanger, haha, zou wel een goeie zijn!
    Oja, ik heb ook dikke sokken in mijn vluchtkoffer. Maarja, wie weet... :rolleyes:
    Lekker vlees erop geflikkert? ;)

X Neia

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa vind ik een hele goeie Anna. En ook wel zo eerlijk.
    Maar toch hoop ik dat we zondag al wel mama zijn.
    Toch begint de tijd nu aardig te dringen......... :rolleyes:

Will, onee toch, haha, fijn van je man dat hij het zo subtiel liet weten. :)
    Denk je ook even lekker eruit te gaan, maarja nu vergeet je het in ieder geval nooit meer.
    En morgen mag je weer gaan showen! :D

X Neia

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    gruwlijk, krijg net een sms van lief: zijn rond halfnegen ws klaar..... dus is ieom 10 uurthuis :-s zegt diegrapjas tot zo..... :rolleyes:

Normaalvindik het nie zo erg maar voel me aardig beperkt nu en kom alnergens meer en de dagen duren al zo lang :( zo einde klaagmodus ;)

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Witte reus, ah bah das inderdaad niet fijn van je schoonmoeder. Lijkt me ook zo moeilijk om eerlijk te zeggen dat je het liever niet hebt.
    Morgen gewoon lekker genieten met z'n 3tjes hoor.

Daam, jij dus ook al sjachie. Bah, zo'n dikke buik en al dat gewicht zit gewoon in de weg nu. Dikke knuffel meid!

Deentje, arjen heeft dus flink gespetterd vandaag.
    Had je geen behoefte om erbij te gaan zitten?

X Neia

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Tijd dringt nog niet Neia: , volgens mijn vk gaan er 24 uur in een dag en kan er nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel wat gebeuren!

dusssssss ;)

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, kan me helemaal voorstellen meid. Echt verschrikkelijk. Is maar goed dat je niet aan het bevallen bent.
    Misschien moet je zelf maar even de auto pakken, het is nu toch niet meer zo heet. Kun je zelf heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel ijsjes gaan halen! :D :D :D

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ikke misschien morgen wel, ik ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen. :(

Katje, goedzo nu is dat klusje ook gedaan.
    Leuk als de box straks in de kamer staat. Vind ik bij ons ook een stuk gezelliger staan, en natuurlijk moet alles er dan gelijk in!

X Neia

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    [quote="Anna28']
    * heb diep respect voor mezelf hihi, het is me gelukt om (vraag niet hoe ;) ) mijn teennagels te lakken :) Enhet ziet er nog uit ook ;) hahaha[/quote]

Zoooooooooheeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjj
    Knap hoor. Schouderklopje voor jou!

Wishfulldreaming, kan me voorstellen dat je je flink schaamde. Dat heb ik nu ook als ik mijn gewicht noem.
    En als ik heel eerlijk ben zeg ik tegen niemand helemaal eerlijk wat ik be aangekomen, behalve aan mijn mannetje en aan jullie natuurlijk. ;)
    Ik schaam me dus ook.

X Neia

18. arjen heeft zeker lekker gespetterd! en vooral iedreeen nat gespettert haha! had zelf nog niet de neiging om in dat badje te gaan zitten.. maar dat gespetter was wel lekker verfrissend!

ja ik ga zo ook is op de weegschaal staan.. ben benieuwd of ik nu met dat warme weer veel aankom.. heb zelf niet echt t idee dat ik veel vocht vasthou.

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Knap hoor van je! Heb je ook weer mooi gedaan.
    Oh, wat een leuke foto weer.
    Mannetje heeft hier net ook even mee zitten zwijmelen. Hij kan ook echt niet meer wachten.

Crafty, pff balen zeg, bij jou dus ook helemaal niks. :rolleyes:
    Hopelijk helpt het wandelen een beetje.

X Neia

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Balen dat alles nog potdicht zit.
    Geniet dan nog maar even met je mannetje de komende paar dagen. En we horen het wel als er nieuws is.

Sjaan, oe jeetje dat klinkt wel als het echte werk hoor. Het komt wel erg langzaam op gang. Maar ik hoop echt voor je dat het snel doorzet.
    Succes meid!

Deel Deze Pagina