Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jeetje wat een snelle bevalling, van harte gefeliciteerd!

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoe zet je een foto in je bericht?

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden met Baloetje gaat alles goed, wilde hier ff een foto plaatsen van hem met z'n verband om, ze zijn dan zo zielig he ;)

Neia had Sassefras al aangepast op de lijst, check maar ;)
    Ongikrampjes hmmmm niet stiekum voorpiepen he ;) :)

Nazli tot morgen dan maar!

Jvtje wat een schatje ook weer en een leuk positief bevallingsverhaal, mooi zo :D

Ben net uitgegeten, m'n man heeft onder het eten alleen maar gebeld, er waren weer eens problemen, dus nu zit hij weer op z'n werk :(
    Gezellig he vakantieman :(

4. dat klinkt indd. erg gezellig... hier is mannetje net thuis.. zit nu stomme tv programma's te kijken :( ook niet gezellig.. maarja...

ik ga zo maar mijn bedje opzoeken! nog ff lekker wat lezen!

heb verder niks van evelien gehoord.. dus ben bang dat ze toch is opgenomen...

5. Zo ik ben ook weer thuis, ben van half 3 vanmiddag onderweg geweest.
    Ga eens even alles bijlezen.

Zag wel al dat LIS een supersnelle bevalling heeft gehad. Gefeliciteerd hoor! Was dit nu de eerste thuisbevalling van de meimamma's?
    Enfin ik ga ff lezen.

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anna: Watergevecht was wel even wat ik nodig had zeg! Redelijk afgekoeld en daarna ben ik met mijn voeten in een emmer koud water gaan zitten en heb de WIJ uitgelezen.
    Mmmmm, dubbellikkers!
    Rare rode bultjes op je benen, maar wel tiptop gelakte nageltjes eronder! :)

@katje: Over je buren: Misschien vindt je buurman het wel lekker om zo toegesproken te worden. :confused:
    Ik ben weer afgekoeld hoor en er zat weer wat meer beweging in mij, dus heb vanavond de keuken even onderhanden genomen.

@LIS: Wauw, dat is nog eens een snelle bevalling!
    Gefeliciteerd met jullie zoon Marijn!
    Wat leuk dat Jesse zijn broertje super vindt!

@crafty: Net zo'n bui als nog een aantal hier incluus mezelf. Is het nu iets beter?

@WishfulDreaming: Heb me ook voorgenomen dat ik flink ga bewegen na de bevalling. Eerst nog voorzichtig, maar zo snel als mogelijk weer op de skeelers! Voorlopig niet op zo'n trilplaat hoor, dan heb ik straks slagroom! :)

*leest verder*

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    jvtje, klinkt nog best aangenaam hihihihi de bevalling. Nu weet ik dat je niet voor niets om pijnstilling gaat vragen maar ja... het is er :D

Evelien, wat vervelend dat je waarschijnlijk bent opgenomen. Maar ook jij bent eigenlijk wel ver genoeg, zo ver om er trots op te zijn :D

8. Jvtje: je bevalling klinkt lang, maar fijn dat je het niet negatief ervaren hebt (op die heupweeen na). Ook erg fijn dat het goed met jullie gaat.

Evelien: snel uit het ziekenhuis komen (met beeb).

Fiona: ik vind jouw berichtjes altijd zo vrolijk :D

Zo hier alle familieverjaardagen achter de rug, zou het niet erg vinden als beeb morgen zou komen. Ik weet dat anderen verder zijn, maar ben het echt zat! Vooral het weer maakt je nog inmobiler. Ik wil gewoon weer alles kunnen doen en weer lekker gek kunnen doen met Quinn, dat arme kind past gewoon niet meer op m'n schoot.

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    pfff weet het even niet mreer, laura is al vanaf 18uur onrustig en aan t spoken! is in die tojd al 2x ad borst geweest en heeft al 4 flesjes gekolfde melk gehad, ioch lijkt ze steeds honger te hebben.
    darmkramp heeft ze niet, ook geen boertjes dwars... zodra ik haar echter in bed leg is het na 10 min huilen..

iemand goede raad?

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @hannah: Wees maar trots op je kleine meid, het is en blijft een plaatje!

@evelien: Het zit niet mee voor je, ik hoop op goed nieuws vanmiddag.

@nazli: volgens mij ook een prachtig maatje baby.

@anna: Als je nou bevalt, laat je het dan hier ook even weten? :)

@sjaandiaan: Zo te horen ben je lekker aan het rommelen, ik hoop dat het wat regelmatiger wordt en dat er echt iets gaande is voor je.

@neia: Ben weer bijgetrokken hoor! Niet meer zo sjachi. Morgen ga ik gelijk met die grote pan van mij in een koud kinderbadje zitten! :)
    Morgen weet jij ook of je een dikke pan hebt! ;)
    Misschien dat flink zeuren bij jouw gyn wel werkt. Doe je best!

@lafo: Hopelijk gaat alles nu goed met je lieve hondje, verwen em maar met wat vlees dat je op de BBQ kan flikkeren!

@jvtje: Wat een prachtig verhaal van je bevalling en wat een mooie foto van jij met Maud! Fijn dat ze het zo goed doet.

@lindatjuhhh: Ik heb ook twee schootkinderen en dat gaat ook even niet meer lukken al probeert die van zes het nog wel. Gevolg: een flinke harde buik! :)

@anastasia: toch weer die buik op buik methode? Al is het wel wat warm daarvoor. Verder heb ik geen idee, regeldag, kan dat nu al? Of last van de warmte? (ik roep ook maar wat)

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Heeft Laura niet misschien al haar eerste regeldagen? Is misschien wel al snel, maar is maar 1 ding dat werkt, en dat is gewoon elke keer aanleggen. Helaas wel vermoeiend, maar dan maak jij ook meer voeding aan.

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    kan dat nu al>>?
    ze is pas 8 dagen?

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Meiden, na een hele avond in het zh door de mallemolen, en heeeel veeeeel en laaaang wachten mocht ik toch weer naar huis, maar kantje boord, bloeddruk is te hoog, en eiwitten in urine zitten op het randje van het toelaatbare. Moet morgen weer door de molen, dus ze houden me goed in de gaten. Ga er van uit dat de thuisbevalling er niet meer inzit helaas, nou ja als beebje maar gezond ter wereld komt dat is het belangrijke!
    Morgen moet ik strikte rust nemen :confused: Vk gaf ook al aan dat mocht ik niet bevallen dat ik hulp moet regelen voor de komende week omdat ik het huishouden en de kids niet meer alleen aan kon, zij opperde dat Erwin zorgverlof op zou nemen, nou eerst maar zien of ik volgende week nog wel red. Ze hebben inwendig onderzoek gedaan, ze kon net met een vingertopje in mijn baarmoedermond, dus echt veel beweging zit er nog niet in. Ze probeerde ondanks dat me toch te strippen, deed idioot veel pijn, herinner de pijn van toen bij tessa, dus toen ben ik zonder het te weten ook gestript :confused:

Mijn urine is ook nog niet schoon....
    Dus kuurtje heeft niet echt aangeslagen helaas. Morgen zien we weer verder, zo ga even terug lezen......

Groetjes Evelien

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Evelien, ergens fijn dat je naar huis mocht, hoop maar dat de rust gaat helpen.

Anastasia, de eerste regeldagen vallen rond de 10 dagen, dus dan kan het met 8 dagen wel ja. (misschien vroeg, maar het ene kind is sneller dan de ander he)

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nou Evelien, dat je thuis bent is wel positief, maar je moet morgen natuurlijk weer voor check up. Nou hopen dat de bevalling zich snel aankondigt. Duim voor je!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jeetje evelien, wat een ellende zeg met je bloeddruk en die eiwitten! Heb je verder ook veel klachten ( oedeem, flitsen zien, hoofdpijn, pijn in je re bovenbuik )enzovoorts?
    Ben blij dat ze je goed in de gaten houden.
    Hoop dat alles vanzelf op gang komt en dat je niet ingeleid hoeft te worden ofzo!
    Neem je rust, en zorg goed voor jezelf!

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Anastasia, ik heb eigenlijk helemaal geen klachte, het verraste me compleet . Alleen oedeeem, maar dat had ik al met een keurige bloeddruk!
    Daarom had ik ook zoiets van dit kan nooit zwangerschapsvergiftiging zijn, want dan zou ik me toch veel slechter moeten voelen. En bij de vorige 2 had ik altijd wel hoge bloeddruk maar nooit verkeerde bloed en urine uitslagen, dus ik dacht zal wel meevallen, maar ja nu dus wel degelijk eiwitten, maar nog net toelaatbaar, gelukkig is mijn bloed goed, dus geen hellp.

LIS en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van marijn, jij kunt er wat van!pff wat snel.

Anastasia , ik denk ook dat het een regeldag is, komt rond de 9 dagen voor het eerst.

Nou hier laat ik het even bij, meiden bedankt voor jullie meeleven en goede wensen en ik zie jullie morgen, als ik nog niet lig te bevallen ;)

Welterusten, groetjes evelien

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ jvtje: Heftig die heupweeën, maar wat een mooie bevalling verder. En het is echt een scheet. Ben ernstig jaloers! GEFELICITEERD!

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, laten we samen gaan bevallen, lijkt me gezellig. Sms ik jou en jij mij en dan moeten we onze mannetjes het alsnog op het forum laten zetten, hihi.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb ook ERG last van de warmte, heb gisteren echt niets kunnen doen, dat is zo frustrerend...

Deel Deze Pagina