Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Weet niet meer wie het zei, maar heb onder m'n naam een nieuwe buikfoto geplaatst. Zal ze ook even wat groter hier en in m'n album zetten. Mag vandaag bellen voro de foto's van de fotoshoot van vorige week.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vanmorgen gemaakt...

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@LIS gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet ervan!

@JVtje meid, dat klinkt toch wel als een goede bevalling! Geen hechtingen?

@Anna, gefeliciteerd met je 40 weken! Maarre... of we gaan tegelijk bevallen en anders ben ik eerst hoor hihi,... ik hoop zoooooooooo dat het snel is.. ik wil niet meer! (hihihihi)

@Evelien, wat vervelend zeg... wel fijn dat ze je in de gaten houden! Hmmm.. strippen dus errug pijnlijk.. bahhhhh

@Anastacia.. ach ook zielig voor je meisje en vervelend voor jou.. ik heb begrepen dat als kleintje ineens veel huilt je ze veel mag aanleggen dat schijnt troost te geven! (ik roep ook maar wat hoor...) succes ermee meid!

Bedankt voor alle felicitaties! Heb gister veel te lange dag gehad toch.. ouders en oma waren er om elf uur en gingen drie uur weg en toen kwam mn vriendinnetje en na het eten kwamen mn schoonouders en die gingen half elf pas weg... dus ik was helemaal gesloopt.. heb echt dat uurtje slaap nodig! Vandaag dus echt ff terug naar bed en vanmiddag pas weer wat doen!

Ik heb last van mn darmen.. veel lucht en beetje dat kramperige.. echt heel vervelend! kleintje was gister echt mega druk en dat deed dus ook zeer hahaha...

Sorry als ik iemand vergeten ben (en dat zijn er een aantal geloof ik) maar ik moest zoveel bijlezen dat ik het niet meer weet!

Ohhh ja.. hier ouders en schoonouders de sleutel maar ga er wel restrictie op zetten dat ze in kraamtijd niet continu binnenlopen.. van ouders vind ik niet erg als ik aan het voeden ben maar van schoonouders wel!

Fijne dag allemaal meiden en geniet van het weer!
    Kusss

4. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    @ onsukkie

Wat een mooie buik *jaloers*
    Helemaal geen striemen te zien! :eek: :D

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik begin ze nu wel te krijgen, op m'n heupen, echt NET onder de rand van m'n broek. Ze trekken langzaam op naar boven, dus als uk nou ff snel komt blijft de schade wellicht nog beperkt...

6. jeetje evelien dat is wel ff een tegenvaller:( gelukkig mocht je nog naar huis! in dat stomme ziekenhuis slapen lijkt me ook niks! en aan de ene kant wel goed dat ze je nu zo goed in de gaten houden! laat je lekker verwennne door je mannetje.. en zelf lekker helemaal niks meer doen.. misschiend aalt de bloeddruk dan en mag je alsnog gewoon thuis bevallen! wie weet.... sterkte in ieder geval!

onsukkie wat een mooie buik heb jij zeg! geen streepje te zien!

anastasia ik hoop voor je dat je de nacht een beetje bent doorgekomen en dat laura lekker heeft geslapen.

hier wat minder goed geslapen.. was echt superchagerijnig vannacht en alles was klote... was echt een grote stressbrok.. nu niet veel beter :( ga maar eens een lekkere douche nemen! t is hier ook zoow warm in huis.. heb sochtends de zon op t slaapkamer raam staan en heb nog niet echt iets goeds voor de ramen.. vraag e af wat t beste de warmte tegen houd... iemand tips?

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeiemorgen meiden,

Evelien, jaaaaaaaaaaaaaa je bent thuis. Ik had gister heel laat nog even gekeken en gelukkig was je toen al thuis.
    Jeetje meid, wat een gedoe.
    Kan me voorstellen dat je hulp in huis moet hebben als die meiden weer terug zijn. Maar misschien gebeurt het daarvoor wel.
    Heeft het pijnlijke strippen een beetje geholpen? Ik hoop het voor je meid!
    Maarja eigenlijk mag je zondag pas he?! ;)
    Hoelaat moet je weer terug zijn in het zh?

Anna, GEFELICITEERD met je uitgerekende datum!!!
    Oke, Anna-beeb nu mag je er echt uitkomen hoor. En niet even blijven wachten, nee gewoon vandaag!

Gina, pff klinkt echt als een veels te zware dag zo ja. Dus vandaag lekker niks doen meid. Maar het begint al een beetje te rommelen bij jou, dus wie weet krijg je wel een hele drukke dag. ;)
    Heb je nog leuke cadeautjes gehad?

Fiona, GEFELICITEERD met je 37 weken! Yoehoe, ook jij hebt de mijlpaal bereikt.
    Hier zijn de voetjes minder opgezet door al het koude water, maar nog wel heel erg pijnlijk hoor. :cry:

Onsukkie, wat een prachtige foto weer zeg. Maar je ziet het verschil tussen die weken wel hoor. ;)

Anastasia, hoe is het vannacht gegaan met Laura? Ik hoop een stuk beter voor je!

X Neia

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goede morgen, redelijkgeslapen, wel regelmatig naar de wc. Ben vanochtend wat misselijk.

Gina ik denk dat het strippen pijn deed omdat mijn baarmoedermond nog redelijk dicht zit. Meestal strippen ze je bij eenverstreken baarmoedermond en liefst ook 1 cm ontsluiting! Dus wil niet zeggen dat het jou pijn gaat doen. Ik hoor ook genoeg meiden die het wat vervelend vinden voelen maar niet pijnlijk dus....

Onsukkie, mooie buik!

Jvtje, afgezien van die heupweeen klinkt het toch goed jou bevalling, ik heb me voorgenomen om als ik nu dan toch in het zh beval ik om een ruggeprik ga vragen, maar het is nu wel pinksteren, en volgens mij is er veldhoven dan niemand aanwezig om hem te zetten, we wachten het wel af!

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, ik ben er weer ja en het strippen heeft niet geholpen, wel wat krampjes maar verder niks, had het ook niet verwacht en de gyn ook niet, hoor. Waarom ze me dan toch zo pijnigt, dat vraag ik me dan wel af. Je leest altijd dat strippen alleen helpt als je lichaam er aan toe is, bij zo'n dichte baarmoeder is dat duidelijk niet zo, en ze vroeg het niet eens of ik het wilde.....

Ik merk wel dat ik een grote weerstand voel tegen de bevalling opeens, zie er wel een beetje tegenop, helemaal nu het weer een medisch gebeuren gaat worden...

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Een zonnescherm wat zo schuin van je ramen afstaat... domme uitleg weer. Maar dat werkt echt perfect, scheelt echt VEEL warmte!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Balen zeg, kan me voorstellen dat je er ook een beetje tegenop ziet. Maar ja, "after all" er is er nog nooit een blijven zitten... sterkte!

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gisteravond niet meer online geweest omdat ik opeens zooooooo moe was.
    Dus ik heb van 9 tot half 12 op bed gedoezeld, en toen nog even hier gekeken of er nieuws was van Evelien.
    Vannacht 2 uurtjes geslapen. :( Maar ik voel me nu wel fit.
    Zal vanmiddag wel anders zijn denk ik.
    Het is nu echt heerlijk weer buiten, straks zal het wel weer bloed heet zijn.
    Ik moet om half 11 bij de gyn zijn. En om kwart voor 10 ga ik mijn beste vriendin ophalen, zij gaat mee naar de controle. En ze was helemaal vereerd. Super leuk natuurlijk!
    Daarna waarschijnlijk op het terras lunchen ofzo. Dus jullie zien mij pas vanmiddag weer. Tenzij ik mijn buddy's natuurlijk iets te melden heb. ;)

X Neia

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Veel plezier vandaag!

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Deentje, ah balen dat je vannacht zo slecht geslapen hebt. Daar word je 's ochtends inderdaad ook niet echt vrolijk van. :(
    Nu even alles openzetten waar geen zon op staat, dat scheelt weer een paar graden binnen.
    Wij hebben rolluiken, dus dat houdt de hitte redelijk buiten.

He Evelien, fijn dat je er weer bent meid. :D
    Balen dat het niet heeft geholpen. En waarom ze dan toch strippen? :rolleyes: Misschien omdat ze toch stiekum hoop hadden?
    Kan me voorstellen dat je nu weer tegen de bevalling opziet; al dat medische enzo. Ik weet zeker dat je het kan!
    Misschien moet je even informeren over de mogelijkheid van een ruggeprik in dat zh? Hier kan het 24 uur per dag, dat geeft mij in ieder geval een rustgevend gevoel.

X Neia

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ah bah nee he. Kan hij zijn telefoon tijdens het eten niet uitzetten ofzo?
    Verschrikkelijk lijkt me dat.
    Straks met die kleine kan hij toch ook niet constant beschikbaar zijn voor zijn klanten?

X Neia

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fijn dat de afkoeling heeft geholpen! :D
    Inderdaad vandaag weer doen he?!
    Haha ik denk dat mijn gyn daar niet gevoelig voor is, maar ik ga wel mijn best doen hoor. ;)

X Neia

17. onsukkie een zonnescherm is me dan weer wat te duur ;)
    ga wel wat anders verzinnen! misschien van die zwarte verduisteringsrolgordijn...

pff 39 weken vandaag alweer! gaat snel! nog 7 daagjes...

vandaag maar eens even kijken hoe ik mijzelf bezig hou ;) heb eigenlijk een zooitje thuis.. maar dit is toch geen weer om te gaan poetsen :( ga zo eerst maar eens met mannetje naar de supermarkt! als mijn kleren droog zijn ;)

18. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    goedemorgen, even een egoberichtje...eerst.

Vannacht een 'rare nacht' gehad. Was van kwart voor 2 tot drie uur wakker met ik-weet-niet-wat-het-was. Ik denk iets van voorweeën ofzo, want m'n benen, rug en buik waren bezig. Steken bij m'n schaambeen in de buurt. Het leek wel op ongipijn, maar toch anders. Ukkie was ook druk in m'n buik. Toch even er uit gegaan naar de wc en toen ik daarna weer in bed ging liggen werd het minder pijnlijk (ging ook niet door de grond ofzo). Kon alleen maar denken; nog niet bevallen nu, want m'n schoonbroertje is al op 9 mei jarig :confused: en de filmcamera batterij is nog niet opgeladen. Waar je al niet aan denkt :rolleyes:

Ik was al vroeg naar bed gegaan, want na een klein stukje fietsen naar een vriendin was ik helemaal bibberig op de benen. Dat kleine stukje (5 minuten? 10 minuten?) was blijkbaar teveel gister. Ben ook gelijk naar boven gestuurd door manlief, naar bed. Daar wel goed kunnen slapen, tot kwart voor 2 dus. Daarna ook, met wc-stops, tot 9 uur geslapen, dus wel een redelijke nacht gehad eigenlijk. Beetje vaag verhaal...

ik ga "even" bijlezen vanaf 1855...

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het probleem is dat als het écht moet helpen je de zon al niet binne moet laten komen. Dus voor de ramen aan de buitenkant al opvangen, anders maakt het niet zo gek veel verschil binnen.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het probleem is dat als het écht moet helpen je de zon al niet binne moet laten komen. Dus voor de ramen aan de buitenkant al opvangen, anders maakt het niet zo gek veel verschil binnen.

Deel Deze Pagina