Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Hannah: ow ok, dus jou meis drinkt ook wel vry onregelmatig. Luna zal ook wel goed aankomen, aangezien maat 44 nu te klein is ;)
    As wo naar t bureau, ben benieuwd!
    haha, jy hebt dus ook een brul alarm ;)
    Wordt tyd dat we de dames es kennis laten maken :)
    @Crafty: hoe is t inmiddeles meid? Al wat aan de gang? hoop t!
    @Wiite reus: yeah meid!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bram!!
    @Joyo: Van harte met jullie zoon Ragnar!!
    @Ukkie van Anna: vandaag is jouw dag, dus kom maar snel te voorschyn, we zyn allemaal héél erg nieuwsgierig!
    @bevallingsverhalen: wat een hoop verschillen zo hè! Vind t mooi om te lezen!
    LIS: van harte met jullie zoon marijn! Wat een super snelle bevalling zeg!
    @Anastacia: hoe is t vandaag met Maud? regeldagen zou idd kunnen, of ze heeft t gewoon ontzettend warm... Hier heeft Luna ook wel es van voeding tot voeding géén zin om te slapen, maar alleen om lekker by mama of papa te liggen...

Nou ik ga weer, Luna heeft HONGER ;)
    Doe t rustig aan iedereen, en kom maar op met t volgende beebje!

2. will

will Niet meer actief

even snel met lafo mee praten:

jaaa, onsukkie hoe zet je een foto in een bericht? snap er niets van.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ice : onze dochter is Laura hihi raak je in de war van al die babynamen? hihi ik ook hoor.
    Vannacht is ze maar 2 keer geweest, nu is ze al vanaf vanmorgen onrustig
    Is ieder uur geweest! Hoop maar dat het een regeldag is!

Hoe doe jij dat met de warmte, geef je luna extra water?

Evelien, succes vandaag in het ziekenhuis!

4. lafo regeldagen zijn dagen dat je je kindje extra moet aanleggen om meer voeding te produceren.

pff ik heb t ook zo vies warm! bah echt te warm gewoon! :(

Ik weet ook niet hoe je een plaatje in t berichtje zet onsukkie ;)

5. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Even weer een korte update..

Zit nu heerlijk buiten met de laptop en de kleine ligt in zijn kinderwagen heerlijk te slapen..

De bv komt nu eindelijk een beetje op gang. Er zat vandaag voor het eerst 10 cc in de kolf..
    Vandaag kwamen ze ook voor de hielprik, wat ons manneke niet zo fijn vond.

Ik knap zelf ook wat op. Heb nog steeds geen kleur op mijn gezicht, maar dat komt wel weer.
    De hechtingen genezen goed, maar zijn wel erg vervelend met zitten.

Ga nu mijn kleine man even in bad doen:)

Liefs Anoeska

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :) Onsukkie vertel nou we willen het weten ;)

Thanks Deentje wist ik veel :(
    Ik moet nog een hoop leren.

Anoesj leuk dat je even iets van je laat horen, die hechtingen lijkt me ook echt irri en die kleur op je gezicht komt de komende dagen vanzelf wel!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anoesj pas nog even je banner aan ;)

8. Lafo t meeste leer je in je kraamperiode! dan leer je echt in die dagen zoveel!

Anoesj dat klinkt goed lekker met je kleintje in de tuin!
    Badderse!

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Je moet het adres van de foto weten. Dus bijvoorbeeld: http://www.xs4all.nl/jouwalbum/defoto.jpg

Ik typ maar wat hoor, maar die hele zin/adres moet je weten. Dan zet je er [​IMG] achter. Dus...

Wordt als je het * weghaald (was alleen om even te laten zien hoe het werkt):

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is echt té warm he?! Gisteren ook al, ik kijkdan gewoon de hele dag uit naar de avond als het weer afkoelt. Hopeloos... vind het echt niets, zal blij zijn als het weer wat koeler wordt (of ik bevallen ben, dat mag ook).

11. will

will Niet meer actief

12. will

will Niet meer actief

mooie buik onsukkie

13. Evelien: wat vervelend dat hele ziekenhuisgebeuren. Uiteraard wel goed dat ze je goed onder controle houden.

Ukkie: wat een prachtige buik :)

Anastasia: hoe is het nu met Laura?

Gina: vandaag lekker aan doen, na zo'n drukke dag (zegt zij die zelf altijd veel te druk doet).

Deentje: keep on smiling :D

Neia: hoe was het bij de gyn? Was het lekker op het terras? Mij veel te heet voor een terrasje hoor. Blijf vanmiddag lekker binnen.

Dat gaat hier niet anders en zal ook zo zijn als de kleine er is. Heeel irritant!

Fiona: gefeliciteerd met je 37 weken, volgens mij heeft nu iedereen de mijlpaal gepasseerd.

Katje: klinkt idd. als flink voorwerk. Ik dacht gisteren ook dat ik niet mocht bevallen omdat m'n petekindje jarig was, de computer het niet goed deed ivm geboortekaartje en de batterij van de fotocamera nog niet vol was. Ik denk dus ook aan zo'n rare dingen haha.

Placenta en de rest komen idd. na de bevalling vanzelf eruit.

Deentje: de kraamzorg heeft elke paar maanden nieuwe regels, ik doe gewoon m'n eigen ding hoor. Volgens mij kan je overal wel wat achter zoeken met wiegendood. Kinderen mogen het ook niet te warm hebben, maarja wat wil je als het buiten bijna 30 graden is?
    Ik vind de reiswieg in het begin juist superhandig als we ergens heen gaan en dan kan ik moeilijk m'n kind wakker houden. En je zit dan toch ook niet onafgebroken te kijken of je kind nog ademt?

Nazli: balen dat je mannetje moet werken.
    Marc heeft zondag en maandag vrij daar ben ik wel blij om! Maar vandaag en morgen moet ik me ook alleen vermaken.

Lafo: slaapkop :D
    Hoe is het met je hondje?

Anna: wat een voorraad ijsjes! Wij hebben vanmorgen ook de boodschappen gedaan voor een lang weekend. Heb 2 bakken roomijs en verse aardbeien gekocht jammie!

Lafo: foto plaatsen:
    - foto verkleinen tot max. 400 x 400 pixels (kan hier op het forum links in het menu)
    -foto uploaden bij bijv. www.imageschack.us
    -code (URL) van de foto tussen [ img ] en [/ img ] (maar dan zonder spaties) dus bijv.
    Code:
    [img]http://www.foto.nl[/img] 
    Ik heb het even in een coderegeltje gezet anders kan ik het niet zonder spaties typen want dan denkt het forum dat ik daadwerkelijk een foto wil plaatsen.

dan even op voorbeeld klikken en als foto zichtbaar is, dan is het oke.
    Snap je het een beetje?
    Will ook?

Ice: fijn dat alles zo goed gaat bij jullie!

14. Crafty

Crafty Actief lid

23 apr 2008
    104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hi Ice! Hier nog bijzonder weinig actie. En zei vanochtend nog zo tegen m'n kleine: als je vandaag nou de bevalling in gang zet, dan kan je morgen of overmorgen - allebei hele mooie data - geboren worden! Luisteren ho maar! :) Morgen ben ik uitgerekend en zondag is het natuurlijk moederdag ;)

Ben net terug van dat stukje lopen, poeh wat is het al warm! Heb mezelf dan ook lekker getrakteerd op 4 bolletjes italiaans ijs met slagroom en een slush puppy toe!Yumm Yumm! 8)

Ik ga nu denk ik maar weer lekker met de beentjes omhoog, haakwerkje & tijdschrift in de tuin zitten.

Tot later dames!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga het zo eens proberen, thanks onsukkie.

Alleen Will ik ben wel blond dus.....het kan even duren bij me ;)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo jij zit me hier even lekker te maken zeg.........flauw hoor ;)

17. Crafty: klinkt lekker zo'n ijsje!

Ik heb me trouwens nog een alternatief bedacht voor beschuit met muisjes, muisjestaart.
    Ik heb een kant en klare taartbodem gekocht, daar komt een pakje geklopte slagroom op en dan een pak muisjes erover strooien.
    Normaal bak ik vlaaibodems altijd zelf, maar dat wil ik Marc na de geboorte niet aandoen. Dit is in 5 minuten klaar en lijkt me extra feestelijk voor de eerste dag als ouders en schoonouders er zijn!
    Heb uiteraard ook een massa beschuiten ingeslagen en lange vingers.

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Lindatjuhhh het gaat niet zo goed met Baloe, hij is niet vooruit te branden, heeft heel veel last van diaree, het is niet de hond die ik ken en z'n brokjes kijkt hij nauwelijks aan.

Ook hinkt hij nog steeds, ik kijk het even aan en anders ga ik straks weer terug.

Ach zo zielig joh

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ook een leuk idee !

20. will

will Niet meer actief

lafo, ik ben niet blond maar snap er niet veel van, heeft dus niets met haarkleur te maken. misschien met leeftijd ;)

Deel Deze Pagina