Goed in de koelkast bewaren. En anders zo'n pakje slagroomversteviger erdoor roeren (weet niet hoe dat hier heet, ik koop dat altijd in Duitsland en daar heet het sahnesteif)
nee, linda ik snap jouw uitleg ook niet want bij mij staat er nergens http bij een foto. klinkt dit erg vreemd of had ik toch blond moeten zijn? het weer hier, ik heb een coltrui aan en daisy trekt net over haar warme trui nog een fleece aan, groot verschil dus.
Deentje goed zo ! Ik heb geen site dus dan houd het op, dan kan ik het wel op Linda haar manier doen maar dat lijkt me ook weer zo'n gedoe! Ik zet het wel in m'n album neer ooit
ja ik hou een site bij van de baby.. dus heb nog wel wat foto's op internet staan! anders word t indd. erg lastig ja!
Had niet gezien dat het gelukt was. Lafo: via imageschack gaat heel makkelijk hoor, ik doe dat ook altijd zo. Gewoon even op bladeren klikken, foto van je computer af selecteren, op upload klikken en even wachten. je krijgt dan een pagina met allemaal codes en daarvan kies je "direct link to image" dat doe je kopieren en dan plak je dat tussen die imagehaakjes in [img ] en [ /img] (zonder de spaties).
Ik krijg ook de zenuwen hoor, zit ik dat blad "wij jonge ouders" te lezen zie ik al die baby's en dan wil ik ook zooooooooooooooooo graag ukkie in het echt zien! Owww...