HEY alle nieuwelingen. GEFELICITEERD! Wij willen het geslacht niet weten. Tenminste mijn vriend niet, en ik hoop dat ik m'n nieuwsgierigheid ook in kan houden. @Cinderella; ik ben ook wel bang hoor! Maar ik ga nu geen dingen meer lezen over miskramen, want daar word ik nog onzekerder van. We horen het volgende week wel! Positief blijven! XXSam
nee Sam, dat heb ik ook. ik ga er niks meer overlezen. deze dame of heer gaat gewoon blijven zitten. (zei ze stoer, t volgende moment piep ik weer anders ) ik weet t niet, eigenlijk wil ik t heel graag weten. t maakt me echt totaal niet uit wat t word maar t lijkt me gewoon heel leuk dat je al weet dat het een jongen of meisje is wat in je buik zit. Ach we zien t nog wel. Ga lekker met t hondje wandelen nu en dan een beetje relaxen. fijne avond iedereen! liefs Hupse. Oja, die eigenlijk Winnie heet
meiden welkom en gefeliciteerd! Hier ook erg onzeker, hebn over 2 weken echo, en de onzekerheid zal tot dan wel blijven, heb al een mk gehad, en weet wat hoe 't voelt als 't mis gaat Mooie vind ik wel dat ik nog voor de uitgerekende datum van mijn mk zwanger ben..dat is namelijk 19 september..maakt het verdriet een beetje goed. Wij willen het wel weten. Wij wisten het van onze dochter ook, hebben alleen tegen iedereen gezegd dat we het niet wisten, mensen vragen er dan ook niet meer naar. Nu weten we zeker dat we het wel willen weten, wil graag het kamertje er op aanpassen. Hebben niet zo veel meer nodig voor deze kleine, was alleen niet zo tevreden over mijn kinderwagen, dus heb mezelf een nieuwe belooft en dan in een leuke passende kleur bij het geslacht!
ik wil het denk ik niet weten, maar zit pas net in het 'ik bven zwanger'gevoel, dus heb er niet echt over na kunnen denken...
wij verwachten ons eerste kindje. We hebben (nu al) een sterk vermoeden dat het een meisje wordt. Ik word gek van het wachten en de onzekerheid. In 2006 heb ik een miskraam gehad. Daar zijn we bij de echo met zeven achtergekomen. 12 september hebben we nu onze eerste echo. Ik vind het echt zo reuze spannend. Ik wou dat het al 12 september was!
Wij willen het weten, omdat alles echt meisjes of jongens is... en omdat ik het kamertje echt helemaal blauw of roze wil maken hahahaha ouderwets he hihi.... Ik ben ook echt bang... vorige maand is misgegaan dus ben als de dood dat het weer fout gaat.. nog drie weken tot echo pffff.... xx
Nou als je een echo hebt gehad, en het ziet er goed uit, dan is de kans dat het nog mis gaat veel kleiner! anders is de kans iets van 10 % en als de echo goed is nog maar 1 of 2%. Daarbij krijgen veel mensen tussen de 6 en 10 weken een miskraam, maar daarbij is het vaak al in week 4 of 5 misgegaan. Dit is wat ik gelezen heb! Het is natuurlijk geen 100% zekerheid, maar je bent een stap dichterbij de goede kant zeg maar! Daarbij, een 1e echo- je ziet immers je eerste minibeebje!
Ik heb pas 1 oktober een afspraak by de vk, en dan maken we een afspraak voor de echo. Hier zyn ze daar dus jammer genoeg niet zo vlot mee. Hebben ze denk ik ook geen reden toe ofzo. Ben nog steeds byna niet misselyk hihi, lucky me laat ik maar niet te hard juichen Wel nog steeds zo'n beurs gevoel ergens onderin mn buik, lykt soms op spierpyn, en soms op steekjes. En heb echt last van mn darmen, kryg ik kramp, en dan moet ik echt naar de wc. begin ook verkouden te worden, snik
Sam8: uitgerekend 1 mei 2008, eerste kindje Joyo: uitgerekend 1 mei 2008 Ice: uitgerekend 1 mei 2008, eerste kindje, 1 oktober verloskundige wittereus: uitgerekend 1 mei 2008 8Samantha8: uitgerekend 1 mei 2008, 17 september verloskundige Eyereen: uitgerekend 2 mei 2008, eerste kindje, 12 september echo Mariska: uitgerekend 3 mei 2008, eerste kindje, 18 september echo Katsas: uitgerekend 3 mei 2008, tweede kindje, 26 september echo Saar: uitgerekend 4 mei 2008 Jent: uitgerekend 4 mei 2008 Chulita: uitgerekend 4 mei 2008 Nijnja: uitgerekend 5 mei 2008 Gerda1975: mk Bette: uitgerekend 6 mei 2008, tweede kindje, Hupse: uitgerekend 7 mei 2008, eerste kindje Anastasia: uitgerekend 7 mei 2008, eerste kindje, 25 september echo Mone: uitgerekend 7 mei 2008 Hope26: uitgerekend 7 mei 2008 Josien: uitgerekend 8 mei 2008, eerste kindje, 20 september echo Gina82: uitgerekend 8 mei 2008 Anna28: uitgerekend 9 mei 2008 Linda: uitgerekend 10 mei 2008 Rensie: uitgerekend 13 mei Cinderella22: uitgerekend 13 mei Martjuh: uitgerekend ? mei 2008 Mamafaye: uitgerekend ? mei 2008, tweede kindje Welcome, alle nieuwe zwangere meiden, van harte Gerda, dikke knuff meid
8samantha8: oef, nu al angst voor de bevalling..meis...dat is nog zoooooooo ver weg en het komt echt goed! Ik heb een redelijke horrorbevalling gehad, maar het komt uiteindelijk gewoon allemaal goed en dan heb je een prachtig wondertje in je armen. Rianne: Gefeliciteerd! Wat heerlijk en dat na 22 rondes! Jippie, je zal wel staan te dansen! Gerda1975: ach nee meis..bah! Hele dikke knuffff en heel veel sterkte gewenst! Joyo: gefeliciteerd! En welkom! Joyce: jij ook welkom en gefeliciteerd! Ja ik voel mijn buik ook echt, zoals nu is hij helemaal opgezet, maar ik voel hem sowieso eigenlijk heel vaak ! Nijnja: gefeliciteerd! en het gaat nu vast helemaal goed! Rebbel & Cinderella& Rensie: proficiat en welkom! Wij willen wel weten wat het wordt. Bij mijn zwangerschap van Tim heb ik tot aan de deur van de echo nog getwijfeld en toen toch besloten tot weten en achteraf vond ik dat heel fijn, want ik vond het sowieso allemaal al zo spannend en ik had het idee dat ik meer band kon opbouwen, het werd wat echter ook nog..nou ja..het is gewoon heel persoonlijk. Maar dit keer wil ik het zeker weer weten. Mijn twee poezen zijn net opgehaald...oef....dat doet pijn, ze moesten weg...het gaat niet samen met tim, maar bah...ik ben helemaal in tranen..
KatSas...erg vervelend van je katten... Is trouwens ook een angst van mij. Wij hebben 3 katten..als dat maar goed komt..De oudste 2 zijn dan 9 maar de jongste is dan een jaar..
Hoiiii... @ice, ik kan je handje schudden hahaha.. heb ik ook allemaal last van en ben ook verkouden, wat een klimaat ook hier he.. pffff hahah! En idd ik wil ook gewoon echo zien zodat ik gewoon weet dat er idd een beep groeit en dat ik het niet al kwijt ben ofzo.. denk dat die angst wel normaal is aangezien hier bijna iedereen er last van heeft ! Ikke ook nog niet misselijk gelukkig...
Zo een goede morgen allemaal, Hier is alles perfect. Heb alleen wel steeds last van mijn borsten. Had gister een truitje aan. En die tekend nog al af. En zag echt dat mijn borsten al aan het groeien zijn. Nou had ik dat de vorige zwangerschap ook. En had ook al snel dat ik zoogcompressen moest dragen. Het liep er namelijk zo uit. haha Jullie weten bijna allemaal al wanneer jullie een echo hebben... WIj jammer genoeg nog niet. Maar goed 27 september een keer naar de vk. En dan horen we wel. Het is dit keer wel een andere zwangerschap. Bij onze dochter was ik iedere morgen echt ontzettend misselijk. En ik heb nu eigenlijk nergens last van. Maar ja nu is iedere zwangerschap ook niet hetzelfde. ZO ik ga ons ff aankleden. Er komt straks bezoek bij ons. Ps iedereen die nieuw is welkom
Morguh iedereen! Hier gelukkig ook geen misselijkheid. voel me prima eigenlijk. Vanochtend stiekem wel over de zeik. ben al 1 1/2 kilo aangekomen! maar ja, was een stevige roker en dronk ook regelmatig een biertje. denk dat t dus voornamelijk van het stoppen is. maar ja, als dat zo door gaat Echt opletten dus, maar dat vind ik wel heel moeilijk!
Ja het is soms ook erg moeilijk. Zelf ben ik nog maar 1 kilo aangekomen. Dus het valt ook nog wel weer mee. Maar tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 16 kilo aangekomen.... Dus dat si wel redelijk. En zeker als je na gaat dat de laatste weken ontzettend veel vocht vast hield.
Ik ben ook verkouden geworden. Ben niet misselijk, s avonds begint bij mij de moeheid. Heb wel erg last van mijn borsten. Ben nu 2 kilo afgevallen. Het eten gaat er niet van harte in. Maar ik blijf mijn best doen.