Komt omdat ik dat ROTblad zit te lezen met al die nieuwe baby's en bevallingsverhalen. Misschien moet ik daar maar mee stoppen.
Er zit dus niks anders op dan geduldig (voor je eigen bestwil) af te wachten. Maarja hoe maak je een hoogst ongeduldige hoogzwangere geduldig?
@wishfuldreaming: Gefeliciteerd met je 38 weken! @deentje:Gefeliciteerd met je 39 weken! @nazli: Irritant dat je mannetje dan moet opdraven op zijn werk. Had je leuke plannen bedacht om te doen? @lafo: goeiemorgen luilak! Het gaat nog warmer worden, al vind ik het windje wel lekker fris. Als het hartje zomer is, voelt die ook aan als een föhn maar nu gelukkig niet. Ach wat zielig van je hondje! Hoop dat ie wat opknapt in de loop van de dag. Hoe kan ie nou ineens diarree hebben? Van de stress? @anna: Gefeliciteerd met je 40 weken! Gelukkig heb je de ijsjes in huis, want anders kom je het weekend toch niet door! Hahaha, lachen van je moeder! Mijn moeder heeft tot nog toe nog helemaal niet gebeld, dat is dan weer de andere kant en ook niet leuk. @mariska: Gaat alles goed met jullie? @ice: Wat hebben jullie een braaf kindje zeg! Nu al doorslapen. @anoesj: Fijn dat het lekker loopt bij jou. Je mag wel een mooie nieuwe banner uitzoeken hoor deze is "overtijd"! 8) @fiona: Gefeliciteerd met je 37 weken! @will: Als het bij jullie zomer is, is het dan een beetje warm of blijf je in lange broeken en truien lopen? ( ik heb echt geen idee )
En tja, ik ben normaal gesproken nogal een bezig bijtje en met dit weer doe k nu al daaaaaaaaagen niets en daar kan ik slecdht tegen.
Zo herkenbaar! Ik wil ook wat ondernemen... maar ja... Alles wat ik bedenk; is het handig om schoenen o.i.d. aan te trekken en daar moet ik dan weer niet aan denken. onwerkelijk! En wij hier puffen... Zoveel dichter zitten we toch niet bij de evenaar?
Herkenbaar. Ik wilde eigenlijk vandaag hier in huis gaan rommelen, schoonmaken, maar het is ten eerste te warm en ten tweede heb ik m'n krediet voor rug en bekken vanmorgen met boodschappen doen al verspeeld. Heb besloten om niet tot 10 uur vanavond hier op het forum ongeduldig zitten te zijn, dus heb net m'n pa gebeld of die me aan het einde van de middag wil ophalen. Ben ik weer even eruit en heb wat afleiding.
Of ze kan zingen weet ik niet, maar heb laatst wel gehoord dat ze een poging ging wagen. maarja als je bekend bent is het volgens mij niet moeilijk om in de top-40 te belanden.
@ katje: Elke keer begin ik weer ergens aan en heb dan 2 minuten later weer spijt en dan plof ik maar weer neer. Maar ik moet zeggen dat dat me echt enorm frustreerd!
Ik ga straks als manlief thuis is de cd en foto van m'n fotoshoot van vorige week ophalen, helemaal leuk!
Kan ik me voorstellen, gelukkig heb je iets leuk om naar uit te kijken; de foto-shoot foto's halen Ben er nu even vandoor...
De dingen die op m'n to-do-list staan zijn overigens ook niet echt uitnodigend: ladekastjes van bureau, apothekerskast en badkamerkast uitmesten en opruimen. Verder probeer ik wel elke dag alles een beetje stof en vlekvrij te houden en de berg was niet boven het garagedak uit te laten groeien. Maar wassen doe ik morgen, dan kan Marc het zondag strijken. Poetsen doe ik nu niet met die warmte dus dat is best een goed excuus als er eens plotseling een kraamhulp komt en in die kasten heeft de kraamhulp niks te zoeken. Conclusie: eigenlijk heb ik de zaakjes best goed in orde.
@onsukkie: Hahahaha, hij is leuk! Je moet natuurlijk ook het beeldschermpje erbij nemen daar staan toch pijltjes op? @katje: Ik zit binnen met laptop. Hier is het koeler dan buiten! @lindatjuhhh: Ik heb ook een navigatiesysteem maar die zit vast in de auto. Zou alleen de cd ook werken? 8) De straat waar de beeb doorheen moet staat bij mij niet in het stratenboek dus dat heeft niet veel zin voor mij anders had ik het meteen gedaan!
Loop ik net over straat, heb ik ineens het gevoel dat kleintje nog verder naar beneden zakt! En dat terwijl ze zeggen dat ze al volledig is ingedaald. Toen dacht ik : Als ze nog lager komt, valt ze er zo uit!