Zo meiden, ik ben weer terug uit het zh. Bloeddruk was een stuk beter 130/85, geen eiwitten in de urine maar wel was het bloed op 2 punten na niet goed, wel heel minimaal afwijkend. Eeen daarvan was de nierfunctie, de andere ben ik vergeten. De gyn wilde me daar wel houden, maar ik ben daar niet zomaar in meegegaan, gevolg is we hebben een compromis gesloten, beval ik voor maandag mag het gewoon thuis, maandag moet ik dan weer even door de medische mallemolen in het zh, is het dan wel goed mag ik weer terug naar de vk, hiep hiep hoera, ben me er wel bewust van dat de kans toch groot is dat ik uiteindelijk weer in het zh beland, maar wie weet beval ik toch echt op moederdag Duim voor me meiden! Ze kwam oa. met argumenten dat het moeilijker te coordineren is als ik bij de vk blijf lopen in combinatie met die bloedonderzoeken. Ik vind dat echt larie, dat zou toch gewoon moeten kunnen. Bovendien kan die verminderde nierfunctie ook heel goed van die blaasontsteking komen die ik nog steeds heb. Ik vind het voorbarig om me dan meteen maar onder toezicht van de gyn te plaatsen en heb daar voor geknokt en dat voelt eventjes heel goed. Ik weet ook zeker dat mijn vk absoluut geen risico met mij wil lopen, als het moet wil ik zelfs wel poliklinisch met haar bevallen. Ik mag trouwens ook weer een nieuw kuurtje tegen de blaasontsteking, hopelijk helpt dat! Waarschijnlijk ben ik vanmorgen mijn slijmprop verloren, trouwens, zag er uit als een grote klont rauw eiwit met oude bloedresten, heel smakelijk, Zo ik ga even teruglezen hoe het met jullie is, er is heel wat gekletst zag ik al, tot straks! Groetjes Evelien
vervolg verhaal (4) Wat resulteerde in een nieuw matrasje voor kleine uk (nou was dat toch al de bedoeling, anders mochten de honden er ook niet op liggen natuurlijk) en de oude vertrouwde, irritante, in de weg staanderige hondenbench voor Mika. Want Erik is als de dood dat ze een dezer dagen aan de bank zelf begint, of dat terecht is weet ik niet, maar laten we het er maar beter niet op gokken. Maar afijn, zoals hierboven vermeld hadden we Mika (HELAAS) weer terug moeten doen in de bench en dus kon ze onmogelijk zon rotzooi gemaakt hebben. Bij nader inspectie bleek het ook niet om een kapot kussen, maar om een wezen te gaan.
TOP CONCLUSIE! Waarom heb je nog die things-to-do-list? Wat voelde je dan? Steken of echt dat je kindje zakte? Heb er al twee op, van die dubbellikkers Lekker koud! Stokbroodjes met beleg naar keuze. Eén keuze mogelijkheid is omelet Lekker makkelijk, niet té warm, want we hebben vanavond nog verjaardag ook... Chinees eten? Toppertje! Dat ga ik geen probleem vinden @onsukkie; arm beestje, die had zich kapotgevlogen tegen de deur? of was gegrepen door een van je dieren?
vervolg verhaal (6) Met dank aan kattenkop & co. Ik ben bang dat we de schuldige in de richting van die rooie moeten zoeken. Hoewel de duif eigenlijk in feite even groot was als Noah zelf. Dat doet me denken aan het feit dat ik vanacht deels wakker, deels in dromenland, me afvroeg wat dat slepende geluid beneden was, en of ik wellicht even zou moeten gaan kijken. Had ik dus wellicht even moeten doen en daarbij herinnerde ik me vanmorgen ook wazig iets over een dubbelgeklapte teennagel, die ik bij nader inspectie inderdaad bleek te hebben. Maar de herinnering gaat niet zover dat ik ook weet waarom ik die heb. Afgezien van dat ik weet dat ik er minstens 2x uit ben geweest met een MEGA harde buik om te gaan plassen (wat helemaal niet nodig was, maar je moet toch van die harde buik af) weet ik weinig meer van vanacht. Wat je dan opeens doet afvragen Waren het de katten wel die die duif vakkundig zn nek gebroken hebben? THE END (waar gebeurd vanmorgen)
evelien je moet doen waar je je zelf het veiligst bij voelt is mij altijd gezegd. Wat voor mij het zkh was, kan voor jou dus je huisje zijn. Hoop voor je dat je voor maandag bevalt!En dat je geen andere bijkomste klachten krijgt! De slijmprop heb ik nooi tgezien, geen idee hoe dat er u it ziet! Maar goed misschien rommelt het dus wel al bij jou! Dat zou mooi zijn!
Met dit weer? Ik begin al spontaan te zweten bij het idee alleen! heb trouwens weer een nieuwe buikfoto! Echt om schrik van te krijgen http://users.pandora.be/claes-vanasten/Fotos/Buikfotos/38w-.jpg?undefined Phuuuh
Hee hee! Klinkt erg onsmakelijk die uhm slijmprop hihi Maar wat super dat je toch even onder toezicht van de vk mag blijven! Kan me voorstellen dat je er voor hebt geknokt enkijk wat het je heeft opgeleverd! Super! Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen dat je zondag gaat bevallen, maar miss wel morgen al?
Ik ben zelfs maar 1.58cm groot! Gelukkig heb ik een goeie kont, om wat in evenwicht te blijven Mijn rug valt best mee hoor, vooral mijn bovenbenen, onderbenen, kuiten en voeten zijn pijnlijk van al het vocht (+25kg, remember )
Alsof die meloen nog verder naar onder zakte. Deed geen pijn en had geen steken, daarom voelde het zo raar, net alsof ze er zo uit kon vallen. Ben snel in de auto gaan zitten, heb er eigenlijk niet op gelet of ik daarbij een harde buik had.
@Wishfull: Mooie buik hoor/! Lijkt op die van mij @Onsukkie: Wat een verhaal haha..... @Anastacia: Fijn dat je zo geniet van het bezoek! Lijkt me ook super om met je meissie te pronken! Ik heb geen idee of je beebs zo klein extra vocht moet geven meid.... Miss een van de moeders hier?
Hahahaha, ik zal er ook één van mij in mijn album zetten! Ik blijf ook alleen maar staan omdat ik een reusachtige pan a/d achterkant heb!
Dat zou best kunnen, het is een goedkope en niet al te dikmakende goede keuze toch? ***********BUDDYNIEUWS*********** Askim mag naar huis, alles ziet er goed uit ! einde ****** BUDDYNIEUWS************ ga nu de tuin weer ff in Voor zolang ik het daar vol hou
En pan? Euuh, ik heb even jou fotoalbum bekeken. Als dat van jou een pan is, is die van mij een serieuze wok