haha, hoop dan wel dat beiden in een kleinere maat teruggerduceerd worden OOk in balans en volgens de juiste proporties
Hallo meiden, Na mijn berichtjes vanmorgen kon ik ook niet meer op de site. Maar volgens mij is dat probleem aardig snel opgelost, want er is weer volop gekletst. Bij de gyn was alles goed. Buik stond echt op springen volgens hem, de baby heeft echt geen ruimte meer en moet er nu echt uitkomen. Kindje lag nog steeds goed, en bloeddruk en urine waren ook nog goed. Zelfs de gyn heeft tegen de baby gepraat dat hij/zij eruit moest komen. Vond ik wel lachen. Was echt weer een aardige. Ik heb flink gezeurd, en hij was heel begripvol, maarja verder schoot ik er niks mee op.... Hij verwacht echt dat het elk moment kan gebeuren, jaja wanneer dan? Oh, ik begin echt ongeduldig te worden. Voeten vond hij ook wel extreem dik en ik mag er paracetamol voor nemen als ze te pijn doen. Ik vond het wel fijn dat hij me serieus nam. Die combinatie van het bewegen van de baby en de harde buiken was heel logisch volgens hem. Want de kleine heeft echt geen ruimte meer en dan gaat de baarmoeder samentrekken (harde buiken). Verder dus afwachten................. X Neia
Wat een mooie buik daam! en Wishfull: miss ga ik dan straks ook maar een relatie met de trilplaat aan
Sinds een dag zit er vier liter water extra in dus dan ga ik toch echt richting pan! Nou weet ik het op een foto nog aardig te verbloemen met mijn kleding. =D>
Maar gij! Dat is zo niet waar! Als ik er zo uit zag, zou ik ook in bikini gaan liggen op een strand hoor. Als ik daar nu zo zou gaan liggen, zouden ze Greenpeace bellen om mij terug in zee te trekken http://i264.photobucket.com/albums/ii183/saartje1985/SaarAns2KL-PS.jpg Dit ben ik trouwens helemaal in beeld. De kleinste met het roze trui'tje Mooi kleedje btw, dat je op die eerste foto aan hebt!
Goeie controle meid! Miss kan je idd samen met Evelien bevallen , dat zou lachen zijn! Hoop dat je beebje naar de gyn heeft gelyuisterd! Wel fijn dat je in elk geval paracetamol kan nemen voor je voeten! Hoop dat het wat uithaalt! Was het leuk met je vriendinnetje?
Leuk is die andere een vriendin? Dat "kleedje" is mijn nachthemd. Normaal zit zo'n ding los om je heen! Ach , dat komt wel weer! Ik ga ook voor de trilplaat denk. Heb jij zo'n ding thuis?
t/m blz 1870 bijgelezen: Tot nu toe nog geen baby's geboren... Misschien op de volgende paar pagina's. Deentje, GEFELICITEERD met je 39 weken! Super leuk die foto van jou en Arjen met de buiken. Echt leuk om te bewaren. Katje, dat klinkt als heel wat voorwerk vannacht. Is vast een goed teken. Ice, wat heerlijk zeg dat Luna 's nachts al zo lang doorslaapt. Jullie hebben echt een perfect kindje. Lafo, slaapkop, haha kan ik dat ook een keer zeggen. Wat zielig zeg voor baloe. Hoe gaat het nu? Anna, haha maar 6 ijsjes p.p.p.d? Dat wordt afkicken voor jou dan. Nog helemaal niks bij jou? Word je nu vandaag extra vaak gebeld? Anoesj, fijn dat de bv eindelijk op gang komt. En die kleur in je gezicht komt vanzelf terug. Lekker in de tuin genieten, dan doe je weer wat vitamientjes op. 8) Crafty, oooooooooh lekker 4 bolletjes ijs en een slush puppy! Linda, wat een leuk idee die muisjestaart. Had ik nog nooit van gehoord. Jammer dat je to do list niet meer uitnodigend is. Ik ben blij dat ik alle klote klusjes al gedaan had. Moet er echt niet aan denken met dit weer. Will, bah wat raar dat het daar zo koud is. Kan ik me niks meer bij voorstellen. Haha een tomtom inslikken, had jij dat ook gedaan dan? Wat een mooie foto's weer van Lobke zeg, echt schattig. Onsukkie, echt een goeie dat dwangbevel! Daam, haha is de kleine zover gezakt dat hij/zij er bijna uitvalt. Niet teveel naar de wc gaan dan. Ik ga even een ijsje pakken, voordat ik weer doorga met lezen. X Neia
Die andere is mijn nichtje. Die is 3 weken minder ver als mij. En ik vind het wel mooi, je nachthemd dan... hahah... Zou zelfs niet opvallen moest je zo buitenlopen denk ik 8) En ik heb een fitnessabo met daarin sauna en trilplaat inbegrepen. Voor mijn zwangerschap ging ik steeds 1,5u fitnessen, daarna een half uurtje trillen en als "beloning" zweten in de sauna. Kwestie van wat motivatie te hebben. Enkel... ja... die sauna is in zwemkledij en ik denk dat ze me nu wel gaan aanstaren met die blubberbuik en die strepen. Mja, dan vertel ik gewoon tegen iedereen dat ik een kleine ventje thuis heb
Hee das toch een hardstikke leuke foto? Je bent echt niet huge daar! Hoever was je hier? En wat lachen zeg met je taaltje: woorden als gij, en kleedje echt grappig!
België hé... En die foto was van de tweede week van april. Dan moet ik een 34-tal weken geweest zijn denk ik 8) Vorige maand dus, toen mijn neefje zijn communie deed! Wel zie je op die foto dat ik enorme waterkuiten heb
@Neia: Wordt tot dusver vandaag nog niet extra gebeld. Mensen zijn daar al een dikke week mee bezig. Vreselijk bang dat we bevallen zonder dat we het melden denk ik :-s hahah Vandaag alleeen nog maar de moeders. Het aantal bezoeken opmn hyves is wel gigantisch gstegen
haha waterkuiten lol...... zal alsmannetje straks weg is eens wat foto's van de huis pc uploaden van mn buik. die staan nie op de lappietop....... Hier overigens net twee krentebollen met kaas naar binnengewerkt.... jammie! Kan de hele ag wel eten!
@Evelien: ik duim voor je. Hopelijk begint het snel voor je nu je de slijmprop verloren bent. Ukkie: heerlijk die beesten toch, wat een verhaal. Eten: kant en klare lasagna, had voor mezelf besloten dat ik wel een keertje niet hoef te koken met die warmte. Fijn dat Askim weer naar huis mag Neia: fijn dat alles zo goed was bij de gyn, hopelijk gaat het snel gebeuren nu. zo ik ga even opruimen en tas van quinn inpakken, tegen 5 uur komt m'n vader me ophalen. En voor de rest laat ik alles de boel de boel. Bye bye meiden!
Veel plezier Lindatjuhhh! @Askim: Inderdaadheerlijk dat je naar huis mag meid! Doe maar lekker rustig aan!