Oe Deentje doe maar lekker rustig aan dan. Hopelijk zakt het, misschien met een ijsje? Hier doen de voetjes ongelofelijk veel pijn. Nog niet zo erg gehad, vooral mijn rechtervoet doet pijn. Dus ik ga lekker een lauw badje nemen. X Neia
Nou ik was hier echt wel uit m'n slof geschoten hoor, dit kunnen ze niet maken. Het is verdorie hun fout en dan je nog laten betalen ook terwijl dat arme beest een dag met pijn heeft gezeten. Ik zou het er niet bij laten zitten.
Haha ja ach, ik verveel me zelden met al die dieren in huis. Net hebben 2 honden een uur lang race en stoei spelletjes gehouden. Heb mez iek gealchen (en nog geen eens weeƫn van gekregen).
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet zo over nagedacht, maar nu je het zegt... wil zeker geen bezoek binnen een uur en wil dan ook gedouched hebben enzo. Dus ik denk dat ik pas ga rondbazuinen als ik "klaar" ben met met m'n uurtje.
zo heb ff 3 uur nodig gehad om bij te lezen kwam elke keer wat tussen onsukkie wij gaan voor de 13de meid! en dat verhaal met die fotos erbij echt een giller! okay niet voor jouw dan evelien ff een hele dikke hug vindt het zo klote voor je ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent en dat je alsnog snel je kleintje heb wat er niet in zit zit er niet in maar klote is het wel omdat je een andere voorstelling had van alles nou meiden hier ook een klein drama wij wouden voor onzelf weten wat het geslacht was me ouders en schoonouders weten het en wij nou probeert al maanden lang de familie van mij man ons uit te horen nou heeft waarschijnlijk mijn schoonvader tegen zijn zus verteld wat het was en hoe het gaat heten althans dat vermoeden we omdat niemand de naam weet alleen me schoonouders niet eens me eigen ouders we kwamen zijn tante van me man net tegen en die zei iedereen weet toch wel dat jullie een meid krijgen en dat het ... gaat heten wij o is dat zo nou dat zien we over 3 weken dan wel maar wat flauw dat mensen de verassing willen bederven en je niks gunnen laat ons toch gaan! als wij het nou wilden weten hoeven we dat toch niet tegen de rest van de wereld te vertellen echt de volgende keer zeg ik niks tegen niemand meer nou dat was er ook ff uit ooowe en ice ik ben jarloers! wat een poppetje! echt een schoonheid en die van mij moet ook komen kan ze haar kleertjes aan! je moet eens weten wat me man voor de kleine heeft gekocht echt zooo mooie zal dan echt fotos maken om het te laten showen kwijl kwijl kind heeft nu al meer kleding als moeders nou meiden me schoonmoeder belt met wat nieuws over hoe het verhaal de wereld in is gekomen ben benieuwd...
ice, ooo, luna is ook een moppie hoor. ook al van die donkere haartjes, heerlijk. dat op mijn buik liggen vind niet alleen Lobke erg lekker maar mams ook, haha. het liefst zit ik de hele dag te knuffelen. stomme vraag voor de mama's, hebben jullie ook hechtingen gehad? van die oplosbare? zijn die er al uit? kom net tot ontdekking dat ze er nog steeds zitten vraag me af of dat echt zo lang duurt. evelien, dit is echt kl#te, eerst al die eiwitten en dan ook nog eens een fout van de arts. hou je rustig en laat het allemaal maar over je heen komen morgen. je kan niet meer doen en als je eenmaal je meissie in je handen hebt dan is het het waard geweest. sterkte morgen.
Will, ik heb gisteren het knoopje van de hechting laten wegknippen door een vriendin, ik kon niet meer zitten.
auwtssssss daphne! klinkt niet echt fijn doet het trouwens pijn dat hechten daar ben ik het bangst voor van alles de bevalling kan me niks schelen hoe ik er nu over denk maar mocht ik uitscheuren en dan moeten ze gaan hechten daar ben ik zooowe panisch voor
ze zitten bij mij van binnen, dus ik heb er geen last van maar het begint daar opeens wel erg akelig te jeuken. ze zullen er wel uitgaan. hoe is het met fay? 9 uur zeker, mm lobke houdt wel van regelmaat. tjonge ze meld zich echt om de 3 uur alleen s'nachts niet, haha ga voeden.
Hechten gaat onder verdoving als het goed is, dan doet het geen echte pijn. En na die weeen... piece of cake
ja en die verdoving doet die pijn? will alleen maar goed teken dat het jeukt dan geneest het! wijheidje van me opa die dokter is geweest lobke is echt een schatje will heerlijk hoor ! ben zo benieuwd hoe ons meissie eruit zal zien had van de week gedroomd dat ik een jongen had met negeriede uitstraling en hij was minstens al 8 ofzo met hazetandjes! ik dacht okay hier is duidelijk iets mis gegaan