goedemorgen meiden ben alweer een half uur wakker werd wakker van de krampen in me buik en ben al 3x naar de wc geweest niet leuk! ben er maar uitgegaan want slapen lukt haast niet meer me darmen zijn lekker zich aan leegen sorrie voor de details ... nou ff bijlezen dan maar dan ben ik ook weer goed bij
hallo is daar iemand? nee dus was ik al bang voor lafo wat een akelig mens en echt belachelijk dat je een consult moet betalen hun hebben het toch fout gedaan! gelukkig is baloe er van opgeknapt linda en niea echt belachelijk dat sommige mensen een verassing voor je willen verknallen maar goed ben wel meer gewend van deze familie alleen was het nooit tegen ons , alsnog mag zei dat niet tegen ons zeggen dan het deed me wel een beetje zeer namelijk me man was er ook helemaal onthuts over en wij deden maar net of onze neus bloedde nou over 3 weken weet ze toch dat ze gelijk had maar het blijft jammer waar mensen al niet druk mee kunnen zijn zeg uuhmm will stja idd ik kan het ook niet maar goed ben ook innerlijkblonT! kom er wel achter hoe het moet evelien meid we denken aan je hoor en begrijpen doen we je ook ik hoop dat je alsnog naar huis toe mag en dat alles een beetje goed komt zoniet dan hoop ik dat ze je vandaag in willen leiden we horen het wel van je buddy zet hem op you go girl! niea heb niks gezegd over die voetjes ze doen alweer lekker pijn en mega opgezwollen! pfffff dat mis ik nou echt niet dadelijk! crafty 40 weken jij! spannend! wish het is normaal dat gevoel dat heeft iedereen wel gehad volgens mij het komt allemaal goed met jouw en je kleine het is een instinct dus maak je geen zorgen meid en anders zijn wij er nog altijd voor je daam lekker hoor die foto in bikini ik wil ook naar het strand maar krijg me man niet zo ver helaas... tot donderdag blijft het lekker zomerweer hopelijk daarna ook nog me buik is ook weer gezakt zo te zien in de spiegel kom maar babytje lekker wiebelen wiebelen
okay ga toch maar weer ff terug in bedje heb nu al weer hoofdpijn dus ik spreek jullie later wel weer xxxx
Ja, ben ook heeeeeeeeeeeel blij met die foto, die hangen we op de slaapkamer waarschijnlijk. Hoop alleen dat mannetje vanmiddag tijd heeft om een lijstje te halen.
Goeiemorgen dames, veel te vroeg weer, maar kan het ook niet helpen hoor. Mannetje moest werkenen gaat dus zo richting Amsterdam. Blehhhhh! Las bij de juni mama's dat een man van iemand gisteren naar Turkije vertrok omdat z'n opa op sterven ligt, daar zit je dan alleen met je 35 weken... moet er echt niet aan denken.
@ Onsukkie moelijke situuatie als er iemand overlijd in een ver land tsja dan moet je keuzes maken......... @ Daam, bovenin bij je hyves profiel staat .....x bekeken en dat zie ik iedere keer met sprongen vooruit gaan! @ Fiona ik hoop dat je toch nog een beetje kon slapen, darmen legen hmmmmm misschien een voorteken? Ff snel gereageerd sorry maar moet zo weg, dank jullie voor jullie lieve Baloe reacties, hij is gelukkig weer helemaal de oude! Kan ik ook weer gerust slapen. Evelien speciaal voor jou toi, toi, toi Hou je haaks meid en wat er ook gebeurt, je kan het! Ik ga koopjes scoren meiden, tot vanaaf!
Blijf het slordig vinden van zo'n DA hoor, dat moet dat arme beestje hartstikke veel pijn gedaan hebben dat het verband zo strak zat, en dan nog schreeuwen ook. Ik had m'n biezen gepakt en was nooit meer terug gegaan, dan ga ik wel naar een andere DA.
dat van de juni mamas is idd wel erg als je ineens met 35 weken alleen blijft, maar vond het verhaal bij de april mama's veel erger. daar is Andy geboren zoon van Kili, zij was de laatste april mama en bijna 42 weken zwanger. Andy is levensbedreigende toestand opgenomen, heeft een hartstilstand gehad! Hoop maar dat het goed komt met hem! dit stond er: -------------------------------------------------------------------------------- Buddy news: Heb net een sms'je gehad van kili: Vanmorgen is Andy geboren. Op dit moment vecht hij voor zijn leven, hij heeft een hartstilstand gehad. Hij weegt vijf kilo. zelf lig ik ook in het ziekenhuis. We wachten af hoe Andy het gaat doen. Hopelijk redt hij het. einde bericht.
Bah wat een akelig bericht, krijg er kippevel van. Hopelijk gaat het goed komen met Andy. (maar jeetje 5 kilo, wat een gewicht)
goedmorgen voor de 2de keer vandaag heb redelijk nog door kunnen slapen wat is het warm nu al weer zo wat een akelig bericht zeg moet je toch niet aan denken maar 5 kilo pfffff je zou toch denken dat dat een sterk kind is dan hopelijk komt het goed met de kleine
en ja hoor moet weer naar de wc wordt hier echt niet goed van! jeetje zeg zou ik dan toch de 13 de halen buddy?!
ik wordt echt gestoord van me moeder ze zegt elke keer als je moet bevallen moet je me direct bellen hoor! ze heeft nu in 1x wel intresse en dan zeker op de gang willen w8ten pfffff ze weet toch dat ik dat niet wil en maar dwingen en blijven puchen ik heb het haar net nog 1x verteld ze zei ja je belt me zeker wanneer je allang bent bevallen en ik zei ja inderdaad ik doe het samen met me mannetje en toen zeize alleen op msn o okay ja pech ma! en zeikt ze meteen is je schoonmoeder kwaad op me want ze heeft me van haar hyves afgegooid ik zeg nee niet dat ik weet en idd niet dat ik weet maar ik heb er ook zelf 100 mensen vanaf gegooid er zijn zoveel mensen die je daar in de gaten houden vindt ik niks maar wat een vermoeiend iets op de vroege morgen zeg pfff nou ik ga een broodje pakken lekker douchje nemen en dan hopelijk is me jurkje dan droog die ligt in de zon te drogen en dan ga ik richting de markt met mannetje en naar de hema wat laken setjes kopen voor in de reiswieg heb ik dat ook en me tiolettas in orde maken voor het geval dat dan is de vluchtkoffer ook klaar voor de start mama klaar voor de start huis klaar voor de start papa en familie en nou baby alleen nog...
evelien, succes vandaag. hou je vooral rustig en probeer je er overheen te zetten dat het nu anders loopt dan je gehoopt had. misschien valt het nog wel mee en ben je straks gewoon weer thuis. als je moet blijven zal je waarschijnlijk dit weekend je meissie in je armen hebben. wens je heel veel succes en zet 'm op.
Het schijnt wel een voorteken te zijn... dus wie weet! Hier nog geen voortekenen heb net alles gezogen en gedweild (ik lijk wel gek).
Goedemorgen iedereen! Gisteravond niet meer online geweest, dus 8 blz. bij te lezen ofzo We hadden namelijk een verjaardag van m'n schoonbroertje, lekker in de tuin gezeten. Vuurkorf aan Leuk zomer! @Evelien Dat snap je toch niet? Dokters zouden het toch moeten weten wat ze voorschrijven? Veel succes vandaag in het zh! @Crafty; een uur even alleen na de bevalling als kersvers gezin lijkt me heel normaal hoor! Ouders weten toch niet dat je bevallen bent, dus je kan zelf bepalen wanneer je belt natuurlijk! @Ice; lieve foto's van Luna ! Vind het zo grappig de naam, moet dan telkens aan het strandje hier denken. Dat heet het 'strand van Luna' en we hebben ook een "park van Luna" dus jouw dochter heeft al vele vernoemingen @neia; slimme afspraak met je man; na een ks pas bellen als je zelf de kleine ook hebt gezien (en weer dichtgenaaid bent) @fiona; wat balen dat het nieuws over de naam en het geslacht toch 'uitgelekt' is Er is al op je gereageerd gister, maar ik wilde toch even zeggen dat ik dat gevoel herken. Het schijnt 'normaal' te zijn dat je onzeker wordt en bang vlak voor de bevalling... ik heb er dus ook last van (misschien fijn om te weten). Zie minder op tegen de bevalling dan tegen de periode die er na komt... een kind opvoeden...gaat dat lukken en hoe ga ik het vinden? Het gevoel wegsturen lukt niet altijd, probeer er dan over te praten op msn met vriendinnen of hier op het forum, dat is altijd wel lekker. En we staan er niet alleen voor, we hebben manlief ook nog ! Familie/vrienden en kraamhulp eerste periode...Daar probeer ik me gerust mee te stellen. @aprilmama-verhaal; heftig hoor om te lezen! Hopelijk komt alles goed met Andy!
Evelien, heb je al gebeld? Ik ga voor je duimen meid dat het niet erger is geworden. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Lafo, shopse meid, en veel terrasjes zitten hoor! Anna, waar ben je? Fiona, goed dat je je moeder even op haar plaats hebt gezet. Dan weet ze het alvast. Ik blijf het ook constant tegen mijn moeder zeggen. Het is toch niet zo raar als je het met z'n 2-tjes wil doen? Anastasia, wat erg zeg van Kili! Ik duim voor haar! Onsukkie, balen dat je mannetje vandaag in Amsterdam zit. Heb je nog iets op de planning staan? Hier redelijk geslapen. Mijn voeten doen alleen nog steeds heel veel pijn. Vanmiddag boodschapjes doen, gordijntjes ophalen en mijn mannetje mag een monitor uitzoeken, omdat hij papa wordt. Ja, ik vond het zo lief van hem dat ik die ring krijg, en ik wist dat hij dit heel graag wilde. Nu is er 1 in de aanbieding, dus dan krijgt hij die nu alvast. Raar dat er gister geen baby is geboren............. X Neia
En is er babynieuws vanuit jouw kant? GEFELICITEERD met je uitgerekende datum. Nu MOET die kleine gewoon komen! X Neia