Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hij hoefde gelukkig niet heel lang, een groot deel kan hij thuis doen, dus nu is hij weer thuis (en irriteer ik me aan hem omdat hij er op zijn werkkamer zo'n troep van maakt, zo kan dat kind toch niet geboren worden... grrr).

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niea wat lief dat je dat terug doet voor je mannetje !
    balen van je voetjes bij mij passen me crocs nu al niet ! dus dat wordt leuk vanmiddag
    maar ze doen niet zo heel zeer als bij jouw ze doen wel pijn maar lijk er een beetje aangewend te zijn snachts doen ze zeer! vaag!

onsukkie hier ook hoor zit met 1 hand te typen en in me andere hand een stofzuiger en daarnaast staat de dweil kan het beter nu doen
    heb ook zon idee als ik beval moet alles keurig netjes zijn in me huis anders heb ik geen lekker gevoel moet altijd als ik weg ga ofzo dat alles aan de kant is nou meiden het is echt warm al pffff

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaha buddy hier ook ik irriteer me echt aan me vent overal laat die maar wat slingeren in de badkamer in de slaapkamer hier op de keukentafel om niet goed van te worden!
    voel me net een huishoudster van hem lekker lui leventje heeft menneer hoor .. grrr

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Hier hetzelfde; er wordt eerst opgeruimd voordat we straks over de braderie gaan lopen. Als manlief wakker is, laat 'm nu even lekker slapen. Hij moest gister ook al een uur eerder beginnen en was de hele week al vroeg z'n bed uit voor te werken.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja nou ja ik dacht, laat ik het doen voor het weer zo warm is. Nou gaan de honden nog wel 20x in een uit (of zeg maar eerder 200x) dus vanavond zie je er niets meer van, bleh... maar goed. Het is schoon geweest en anders kan ukkie NOOIT komen in die teringbende. Maar z'n werkkamer mag m'n man zelf doen en wel VANDAAG! Grrr...

Ik had gisteravond een stuk minder dikke voeten, en ik had die dag heel veel gedronken, dus het lijkt er wel mee te maken te hebben. Het is niet goed voor de wc-bezoekjes, maar alles voor m'n dikke voetjes.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja inderdaad, en hij doet ook NIETS uit zichzelf. Kon vanmorgen gewoon met m'n dikke lijf die kliko's op de stoep gaan zetten. Dan kan ik hem echt wel ombrengen hoor!

Gisteravond lopen we met d ehonden (aan d elijn) komt er een irritante kerel aan die hier verderop woont met z'n honden los en die laat die honden zo op de mijne afstormen. Ik kon die kerel wel wat aandoen, mar m'n man is dan niet zo dat ie d ehonden even overneemt. Nee, die gaat leuk staan kijken hoe ik alle kanten op gesleurd wordt. Dan zakt m'n broek echt af.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

katje anders wordt ik gek ! heb al een omruimmannie de laaste weken eigelijk vanaf dat me verlof begon en ik wil alles gewoon netjes houden maar hij is net een tornado die door me huis dwaalt je weet wel taz van tazmania devil pffff ga hem zo ff met beide voetjes op de grond zetten want dit kan echt niet ik met een dikke buik dikke voeten dikke ontplofte kop! en een onderkin waar ik niet onderuit kom het lijkt wel of die vocht in me bovenarmen gaat zitten menig man zal jarlours zijn op mijn bovenarmen pfffff ik wil me oude figuur terug met baby op me arm okay! sorrie moest het ff eruit gooien duidelijk slaap te kort gehad

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ken het helemaal, ben dat gedoe zo nu en dan ook meer dan zat. Zeker als het 's middags zo warm is dat ik geen voet kan verzetten zonder er spijt van te krijgen. En denk maar niet dat ie dan wat van me overneemt... GRRRRRRRRRRRR!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pffff ja lekker heb jij weer een op hol geslagen stel honden die op je af komen stormen en het is niet de 1ste keer dat je dat overkomt he! ik zou ook gek worden van woede
    echt hebben ze een balk voor hun hoofd zitten ofzo zon zware biels want ik kom gewoon niet tot hem door deze dagen
    oja ik heb verlof en menneer blijkbaar ook als ik ga liggen smiddags roeffffff wil ligt er naast me mannetje echt hij is meer zwanger als mij en maar klagen ppfff het wordt nou wel eens tijd en pfff heb nou wle lang genoeg gewacht en dan kijk ik hem alleen maar aan .....

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo wat fijn om et van me af teschrijven en dat ik erkenning krijg pfff dacht echt dat het aan mij lag hij kan ook heel lief zijn maar de laaste paar dagen ik kan hem wel wat doen hij ziet het ook gewoon niet ! denk ik ik wou dat hij voor 1 dAG in mijn lichaam kon plaats nemen oweeeeee wat zal die klagen!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou deze werkster gaat weer aan de slag met haar dweiltje en emmertje sop en en ik durf alles erop te wedden wanneer ik bijna klaar hier ben en de mop wil weg zetten wie komt er dan binnen met zon lompe zwarte voetjes omdat die zn slipper draag en laat een heel spoor van zwarte afdrukken na me man nartuurlijk nou ik voel het gewoon he! ik ken hem na 8 jaar okay adem in adem uit ik ga snel aan de slag mischien is het droog wanneer die naar binnen komt anders zet ik toch een keel op! dan weet gelijk de buurt ook dat ik een opvlieger heb

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Van je afschrijven helpt al he ? Natuurlijk is het niet alleen kommer en kwel met je vent, waarom zou je anders nog bij 'm zijn :p Maar ik kan me voorstellen dat je onder invloed voor die hormonsters wel eens uit je slof kan schieten en dat alles wat sneller irriteert

Succes met soppen!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam

t Is niet dat ie echt niet wil, maar hij weigert gewoon zelf om zich heen te kijken of er nog dingen gebeuren moeten. Hij laat echt alles liggen en op zijn werkkamer zit dus een kwartel (vogeltje) en ik vind het gewoon zielig hoe weinig hij die vershoont, en dan maar klagen over mijn konijnen. Nou, hij moet z'n grote mond houden, totdat ie es goed voro dat diertje gaat zorgen.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Je hebt groot gelijk!
    En dan mag ie het zelf helemaal overdoen. Eerlijk is eerlijk.

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hahaha fiona en onsukkie, gooi het eruit, dat lucht op!

Jeetje, wat een rotbericht over Kili en Andy. Ik duim dat het snel beter gaat met hem. Sterkte!

16. Haha hoe herkenbaar die nesteldrang om alles schoon en opgeruimd te houden. En tja die mannen bezitten onze hormonen niet dus die begrijpen ons volgens mij niet helemaal.

Hier irriteer ik me ook wel eens, dan moeten er gewoon dingen gebeuren die ik zelf niet meer kan en dan word ik uitgemaakt voor zeur. Maar van de andere kant doet hij wel weer een hoop andere dingen uit zichzelf wat ik wel heel erg waardeer.

Maar soms zijn mannen lomp. Net zoals jij met de honden had Onsukkie, zo ging gisteren de boodschappenkar vol boodschappen en Quinn met mij aan de wandel. Marc stond gewoon te kijken ipv dat hij de kar van me overnam grrrr.

En als ik dan toch eenmaal aan het klagen ben dan ga ik nog ff lekker verder. Het is weer veel te warm om iets te doen, heb warmte uitslag onder m'n borsten dus een bh zit niet meer fijn, ben het zat.

17. hier nog iemand die het allemaal helemaal zat is :(
    lopen gaat amper fietsen doet pijn t is veel te warm..verveel me dood grrr..... kan alleen maar stom zitten niks doen.. en dan duren de dagen lang!

moet maar weer even iets van bezigheidtherapie voor vandaag gaan zoeken.. heb alleen nog geen idee wat!

fiona en onsukkie lucht lekker op he ff over je kerel zeiken :p hier iriteer ik meer af e toe ooke cht dood aan.. waarom moet ikhem altijd dingen vragen als ik wat egdaan wil hebben.. hij zou nooit uit zichzelf eens even de stofzuiger pakken ofzo :( maarja dat zijn kerels ;) ben blij als ik alles weer gewoon zelf kan! en van die dikke pens af ben! wat een gesleep zeg! wil graag mijn figuur weer terug!

zoow nu heb ik ook even mijn hart gelucht! en dat lucht indd. best op ;)

18. We zijn weer allemaal in de klaagmodus :D Lucht wel lekker op.

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, het is geen oplossing, maar ja...
    Heb vanmorgen teveel gedaan geloof ik, heb gewoon helemaal trilhanden, ga maar een hoop calorieën naar binnen mikken denk ik zo.

20. Rustig aan Onsukkie, vooral met dat warme weer niet teveel doen hoor.

Deel Deze Pagina