Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja hoor... wat heb ik jullie gezegd was bezig en hij kwam al binnen hem hem naar de achterkant van het huis gestuurd dat die via de achterdeur naar binnen kon hij is bqq vlees aant halen morgen zijn we uitgenodigt bij me schoonouders om te komen bqq altijd gezellig

pfff heb de hele tijd steken in me muts en het kind is druk
    buddy jij had toch ook van die steken, ze zijn vlijmscherp en als ik wandel moet ik elke keer stoppen omdat ze zo gemeen zijn en dan zakt het weer af
    is ze aan drukken met haar hoofdje inme bekken ofzo?

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hahahaha goeie meiden, gooi het er maar uit!
    Hier gaat het een stuk beter, zal wel door gister komen, dus ik klaag graag straks/morgen met jullie mee. ;)

En laat die mannen maar hun handen uit de mouwen steken hoor, vooral als ze de troep zelf maken.

Linda, ah wat vervelend die uitslag zeg. Kun je er net bij hebben. :cry:

Deentje, inderdaad proberen om iets te zoeken wat je kunt doen, want anders duurt het wachten wel erg lang hoor.

Net belde mijn moeder weer........ :evil:
    Ja, ik heb vannacht nog geen telefoontje gehad. Nee, snap ik, ik ben ook nog niet bevallen. Grrrrrrrrrrr :evil:
    Haha oke, ik klaag toch even mee. :D

X Neia

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

buddy rustig aan idd
    mijn man verschoont al 9 maanden lang de konijnen heerlijk hoor hij deed het nooit en ik heb er ook een pest hekel aan maar omdat ze binnen zitten moeten ze gewoon om de 2 dagen verschoond worden anders ga je ze ruiken en dat wil ik niet
    ik heb hem wijsgemaakt dat ik dat niet mag ivm de plas op de korrels en daar mag ik niet van in de buurt komen
    gemeen he maar dan doet hij het ook eens
    maar die korrels de nieuwe staan dan 3 dagen naast de kooi en elke keer ja ik doe het zo en dan moet ik bood worden en dan pas gaat die het doen
    ben zo blij wanneer het vakantiegeld er is ik een fijne buitenkooi een grote gaat kopen heerlijk

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha niea nee duh! anders had je wel gebeld of nie?

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hallo zwangere :)

hoe gaat het?

@ice, wat een mooie foto van jij en je dochter :)

@fiona, hmmm moeders/schoonmoeders grrrrr

@crafty, als jij net nadat je bevallen bent niemand daarbij wilt hebben is dat je goed recht. ook eerlijk in zijn.

@Deentje, wat een leuke poezen een van onze poezen heet ook Binky het is wel een poes in het asiel dachten ze eerst dat het een mannetje was... wij hebben haar de bijnaam twix gegeven, hoe we daarbij komen... geen idee.

@evelien, heel veel sterkte vandaag!

@neia, hoe gaat het met je voetjes?

@doesje net nadat je bevallen bent gaat echt niet lukken. ik mocht dag 2 pas doesje, en zelfs mijn haren niet wassen ivm flauwvallen.

in het ziekenhuis hebben ze me wel helemaal doen wassen.

@hechtingen auwie... mijn wond is nu aant helen en dat merk ik erg goed. ik heb ook al gekeken of ik iets kon zien maar ik zie niets ...
    mij is verteld dat de hechtingen rond 2 weken beginnen op te lossen.

oh ik ben gister voor het eerst naar beneden geweest wat lekker is dat. ik word toch wel een beetje gek van het boven zitten / liggen.

maar wel makkelijk met bezoek zo blijft het bezoek niet lang plakken.

nog ff over de schoonmams, ( moet het echt kwijt )
    gister kwam schoonpaps ff wat afgeven en vertelde mijn vriend meteen ( mij niet ) dat schoonmams, de hele avond had zitten huilen dat ze kwaad was dat ze niet mocht komen kijken en dat ze het belachelijk vond dat ze zich moest aanmelden voordat ze komt.... grrrrrrr

straks ff een woordje over hebben met haar. vrij leuk als je last hebt van hormonen?

tot straks

6. Neia, lekker van je moeder zeg. Pfff ik snap best dat die mensen naar hun kleinkinderen uitzien, maar om dan steeds te gaan bellen.
    Mijn moeder belde me eergisteren om 10 uur 's avonds of ik nog geen weeen had. Ze bedoelde het eigenlijk als grapje en belde zomaar. Maar ik heb haar meteen gezegd dat ze dat niet steeds moet gaan vragen voor het geval ze dat van plan zou zijn.

Vriendin van me heeft me meegevraagd naar de speeltuin, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om in die warmte daar heen te lopen en dan ook nog eens Quinn de hele tijd te entertainen. Vind het wel sneu voor Quinn dus ik twijfel nog.

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Wat irritant zeg! Volgende keer moet je gewoon zeggen dat je 6 uur geleden bevallen bent, maar dat je haar als enige vergeten bent te bellen! 8)

8. Evil Daam!

Witte Reus: vervelend van je schoonmoeder. Ik snap niet dat schoonouders/ouders zich zo kunnen opdringen of druk maken. Moet zeggen dat ik hier echt geen nare ervaringen heb gehad toen met Quinn. Ze vroegen allemaal wel 10x of het echt geen probleem was als ze kwamen en lieten ons ook lekker met rust.
    Ik vond het echter fijn als m'n moeder elke dag even kwam kijken.

9. Heej witte reus!

volgens mij hebben we het allemaal helemaal gehad met zwanger zijn :( is ook geen weer om met zo'n pens te lopen slepen ;)

kan me goed voorstellen dat je gek word van het boven zitten/liggen hou je dat wel een beetje vol met deze temperaturen! en mag je al wel traplopen?

haha wat een stom asiel dat ze niet eens weten of t een amnnetje of vrouwtje is! twix is ook een leuke naam! :)

heb je veel bloed verloren na de bevalling? ik mocht na de bevalling vrijwel direct doesjen...

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pfff witte reus wat een gezeik van je schoonma zeg kan ze zich helemaal niet inleven dat je gewoon net bevallen bent en dat je gewoon ook eerst ff je eigen moeder het kind wil laten vasthouden ect ect
    waarom zijn zoveel mensen alleen maar druk met hunzelf! echt alleen maar ik ik en ik
    mijn moeder ook je wordt er toch gestoord van echt ik hoop dat ik van me kraamtijd kan genieten en MAG genieten ik wil niet geleefd worden daar pas ik voor
    ik ben altijd iemand die het iedereen naar hun zin wil maken maar nu ga ik eens lekker aan me eigen denken dan maar beledigt of kwaad of verdrietig het is niet anders
    het komt wel hard over maar ik ga nu voor het eerst aan mezelf denken

oja over dat haar wassen en douchen als ik wil douchen dan ga ik douchen ik moet gewoon douchen dadelijk lig ik met 30 graden de puffen en mag dat niet?! echt wel dus
    okay weet niet hoe het dan is maar ben lekker opstandig vandaag volgens mij...

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja of tegen je schaambot, daar had m'n moeder toen ze zwanger was heel erg veel last van. Hier daalt ie niet erg, hij blijft een beetje op en neer "dansen", vind het niet zo erg, kan nog goed uit de voeten daardoor. Als ie maar indaalt als m'n vliezen breken.

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

me tieten jeuken! aarrggggh sorrie moest het ff kwijt

trouwens ik heb nog steeds geen druppel melk verloren heb ik wel borstvoeding ondanks ik flesvoeding ga geven ik lek helemaal niet jawel eens een geel opgedroogd iets maar dat was een minima leksel

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja onsukkie jij moet gelijk plat ofnie als nu je vliezen zouden breken?

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

whahahaa t.i.e.t.e.n. wordt gelijk verandert in tieten

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Lekken doe ik niet, maar als ik er in knijp kan ik liters opvangen hoor!

Ukkie heeft weer de hik...

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee hoor, het enige wat de vk zegt is als de vliezen breken, dat ik gelijk moet bellen. Niet alleen als het bruin of groen is, maar dus ook als het gewoon helder is. Dan komen ze denk ik kijken of uk met de vliezen mee is ingedaald, en zo niet, dan zal ik wel moeten liggen denk ik. Maar ze maken zich er absoluut niet druk om (lekker Noord-Hollands, dat mag ik wel).

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat gaat vaak pas komen als je kindje geboren is. Dan wordt dat doorzichtige spul (=colostrum) langzaam omgezet in echte melk.

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oowe okay wel fijn dat je mag bellen en dat ze dan komen
    en idd dat ze lekker nuchter zijn is wel fijn soms want somige kunnen ook overal zon probleem van maken
    ik denk de hele tijd als ik nu ergens ben stel je voor dat nu me vliezen breken ! echt iets voor mij meestal gebeurt het snachts maar ik ben echt zo iemand waar het in een winkel ofzo gebeurt en iedereen het ziet nou ja zien we dan wel

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o okay maar daam als je geen borstvoeding gaat geven hoe verdwijnt die voeding dan uit je borsten
    vroeger kregen vrouwen ene tabeltje die het het melk deed uitdrogen en zo ging het weg maar nu? weet iemand dat want kan ik ook last krijgen van stuwingen ect ect

Deel Deze Pagina