Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach ja, dan hebben die mensen wat te lachen he. (en op te dweilen)

Maar ja, ik vind dat wel lekker hoor, geen paniek als het niet nodig is. Ben zelf ook wel zo, lekker Noord-Hollands.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Je krijgt wel last van stuwingen ja, maar dat krijg je als je wel borstvoeding gaat geven dacht ik ook. Op een gegeven moment wordt het waarschijnlijk gewoon weer afgebroken of afgevoerd als het niet wordt bennut.

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay nou ik ga waggelt ff naar schoonmoeders toe en dan met me mannetje weg toedels en ik spreek jullie later
    ga ff kijken voor een langere internet snoer zodat ik ook lekker met het laptopie buiten kan zitten onder de parasol

4. Je kunt tabletjes krijgen tegen de borstvoeding en stuwingen.
    Heb ik nu ook alweer het recept van liggen.
    Moet je maar ff aan je vk vragen, want je moet ze zsm na de bevalling innemen.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat denk je? Wij hebben hier een vrij grote konijnenren met 8 konijnen erin. Kom ik net buiten, zit een van de katten IN die ren, nou heeft ie dat wel vaker gedaan, maar dan lag ie gewoon ergens zonder konijnen. Maar nou zat die mafkees gewoon middenin die ren, en die konijnen huppelden gewoon langs en ze snuffelden aan elkaar, en ze vonden het allemaal wel best.

En die kat daar gewoon blijven zitten, beetje rond lopen, ging een tijdje in het konijnenhok liggen. Ik zweer je, dat beest is niet goed bij z'n hoofd!

En die domme konijnen ook niet zoiets hebben van, dit is ons terein ga eens weg ofzo. Nee hoor, geen probleem.

*shoot me*

6. Katten en konijnen kunnen soms heel goed met elkaar samen. Toen mijn konijn nog leefde was ze zelfs de baas over de katten.

7. mijn borsten zijn nu ineens veel voller aan het worden.. is dat ook een teken dat de kleine bijna komt?

er komt hier ook niks uit hoor.. als ik heel hard knijp een heel klein druppeltje vocht.. maar komt vast wel goed als de kleine er is.. ;)

veel plezier bij je schoonmoeder fiona!

ik weet ook niet wat er met die bv gebeurd als t niet opgedronken word.. word gewoon weer door je lichaam opgenomen! is t zelfde als dat je stopt met voeden.. dan zit je ook ff met hele volle melkuiers.. maar dat gaat ook snel weer weg.

8. Uhmm als je de borstvoeding niet hebt afgebouwd, moet je volgens mij je borsten laten opbinden anders kan je stuwingen of ontstekingen krijgen dacht ik.

9. hahah wat grappig katten en konijnen bij elkaar.. ik zou het niet durven! ziet er volgens mij wel heel schattig uit :)

10. ja dat klopt wel! ik heb t alleen helemaal afgebouwd.. dus weet verder ook niet hoe dat gaat! heb verder ook nergens last van gehad gelukkig! alleen na de bevalling wel stuwing gehad.. maar dat krijgt iedreeen wel geloof ik...

11. Deentje nog maar 6 dagen zie ik nu, het schiet wel erg op zeg.

12. Ik was zojuist trouwens even ernstig ziek, maar gelukkig heeft dokter Quinn me beter gemaakt. Ik ben van top tot teen onderzocht. Met de stethoscoop naar de baby geluisterd, tabletjes gehad, oordruppels en een spuit. Haha leuk dat doktertje spelen.

13. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Ben nu een klein beetje bijgelezen (vanaf gisteren dus weet niet of er woensdag/donderdag nog beebs geboren zijn), 2 dagen ziekenhuis en je loopt heel wat achter..

@Anna/Neia, nee ik had niet liever de inleiding gehad. Er lagen bij mij op zaal 2 vrouwen die al voor de 3e dag de ingeleid werden, rommelde wel maar ze lagen dus al 3 dagen te wachten tot het echt ging doorzetten….Uiteindelijk is 1 vrouw gistermiddag nog bevallen. Ik ben blij dat ik naar huis mocht zodat ik nu gewoon kan wachten totdat de kleine er echt klaar voor is.

@Lafo, kom idd uit Rdam en lag in het St Franciscus ziekenhuis. En knap hoor dat je nog naar zo’n pinkstermarkt wilt, ik heb echt geen puf meer om iets te doen…..

@Evelien, balen zeg dat je nu toch bij de gyn terecht bent gekomen. Kan me goed voorstellen dat je gisteren echt een K*** dag had na alle tegenvallers. Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht? Heel veel succes vandaag en hopelijk valt het allemaal mee!

@Ice, wat een lieve foto van jou met Luna!

@Crafty, lekker straks de tijd nemen als de kleine er is en duidelijk aangeven vanaf wanneer je bezoek wilt. Helemaal niet vreemd, logisch toch dat je eerst wilt bijkomen en genieten.
    Ik ga zelf ook pas ouders etc bellen als ik toe ben aan bezoek. Als ik eenmaal heb gebeld staan ze denk binnen een half uur in het ziekenhuis.

@Neia, wat een bijzondere en mooie buik-foto!

@Fiona, wat flauw dat je schoonouders/vader het tegen de rest van de familie hebben verteld. Zou ze daar zeker wel op aanspreken, ik neem aan dat ze duidelijk wisten dat het niet de bedoeling was dat de rest het wist?

@WishfulDreaming, ik heb ook al en toe die gedachten hoor, “kan ik het wel”, etc. Is heel normaal en als straks die kleine er is komt het helemaal goed en rol je vanzelf in je moederrol!

Wat een akelig bericht over de laatste april baby, bah, moet je toch niet aan denken.

Als ik het zo lees heb ik het echt zo getroffen met mijn vriend, hij helpt nu echt met alles in het huishouden. Ik hoef het niet eens te vragen, en eigenlijk hoef ik alleen te koken. Ik mag hem dan ook niet helpen, dan zegt ie echt “wegwezen jij, op de bank zitten….”. Tuurlijk doe ik wel dingetjes in huis maar mijn vriend doet nu echt het meeste en zeker het wat zwaardere werk. Ben zo blij met hem!

Vandaag niet zoveel doen, veel te warm! Kan er normaal heel goed tegen, dan kan het me niet warm genoeg zijn, maar nu met die buik, pfff....
    Hier in huis ook 27 graden en helaas geen tuin. Rustig op de bank dus...

14. haha wat lief zeg! ja kinderen zijn echt super! lach me ook altijd dood om wat arjen altijd uitspookt.. zo mooi om hem bezig te zien met van alles en nogwat...

nog 6 daagjes.. t schiet indd. op.. maar ga er wel vanuit dat ik over tijd ga lopen! van arjen 41 weken gelopen en ze zeggend at een 2e nog later komt.. dus dan duurt t nog ff :(

15. Askim lijkt mij ook niks om ingeleid te worden! hoop ook op een spontane bevalling.. helemaal als je dan nog 3 dagen moet wachten in t ziekenhuis! bah :(

Ja warm he! normaal zou ik niks liever willen dan dit weer! maar nu :( pfff als er een 3e kindje komt dan ga ik toch weer voor maart haha!.

van arjen ben ik in maart bevallen! vond t ideaal.. in de zomer kon ik weer in bikini.. dat zie ik deze zomer niet gebeuren! en in de winter een dikke buik is ook niet zo zwaar!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja hij doet het zelf, klimt zelf over de ren heen. En of ze de baas zijn... geen idee, ze vinden het met z'n allen wel best lijkt het. Vreemd genoeg.

17. Hoop alleen niet dat er zoiets gebeurd als met die duif die gisteren in je huis lag.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee hoor, dat is een andere kat, en de konijnen zijn te groot voor ze. Daar jagen ze helemaal niet op, zelfs niet als er een ontsnapt door de tuin loopt kijken ze er niet naar om.

19. Verveel me, zelfs op msn is niemand. iedereen zal wel onderweg zijn met dit mooie weer.

20. ik ga arjen wakker maken! en dan wandel ik naar mijn ouders huis en maak ik een lekker badje voor hem in de tuin... heb ik weer even wat te doen ;)

erg he.. vervelen :(

Deel Deze Pagina