Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Evelien wat fijn dat het allemaal mee viel en je weer naar huis mocht!

Ik heb echt niets gedaan vandaag, alleen maar op de bank gezeten/gelegen. Weet soms echt niet meer hoe ik nu moet zitten/liggen....Tijd gaat ook erg langzaam vandaag maar heb echt geen zin om iets te doen.
    Morgen lekker BBQ-en bij mijn ouders dus dan gaat de dag wel weer snel.

2. will

will Niet meer actief

anastasia, er is wat veranderd bij de mama's, de topic naam, maar wat dan?

gelukkig evelien dat je weer thuis bent. ken het gevoel dat je kim en tessa hebt gemist, geniet nog even lekker met z'n viertjes. ;)

ik word gek van het vloeien maar mijn man had daar een geweldige theorie over, zit nu in een dalletje dus, hij kan het ook zo leuk verwoorden altijd :x

ice, helemaal geweldig, je eerste moederdag kadootje, super. zit me nu af te vragen of man lief er erg in heeft gehad dat het moederdag is morgen. laat me het voorspellen, ehhhhh nee. morgen weten we of ik helderziend ben.

stuwing, bij daisy heel veel last van gehad en het deed behoorlijk pijn. omdat daisy de couveuse in moest besloot ik na 2 uur niet voor borstvoeding te gaan. kreeg bevroren maandverbandjes in mijn b.h. om de pijn te verzachten. geloof ook dat de voeding gewoon weer door je lichaam word opgenomen, eigenlijk nooit over nagedacht waar het was gebleven.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik weet niet of het veranderd is inmiddels will
    Het probleem was dat dit toppic en de reeds bevallen toppic allebei mei 2008 mamas heette dan kan je dus in je mailbox niet meer zien waar de reactie is gezet...

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    o will nu heet het toppic : Mei 2008 (bevallen) mama's hihi duidelijker dus :)

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Een woezel en pip mobile! Die ga ik als kraamkadootje vragen. Vind hem zooooooo schattig!

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Fijn dat je weer naar huis mocht Evelien! Morgen nog een check, dan naar huis en laat de weeën dan maar komen! 8)

7. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo allemaal,

hier ook nog rustig. maar het mag nu onderhand wel al gebeuren van mij.

het enige waar ik tegen op zie is iid het vloeien. ik hoop dat het meevalt.
    ook ik kan me aansluiten bij de club met blaasontstekingen... al de 4 de keer in de zwangerschap is het zover... ze kunnen er niet veel aan doen en de antibiotica slaat niet goed aan. dus daarom blijft het steeds weer terug komen. maar afwachten tot het kindje er is en dan als het niet over is wat zwaardere kuur nemen...

groetjes van sjaan

8. Ik was hier dus eens even gaan spieken en zag dat Dolphin inmiddels bevallen is van een zoon Angelo op 5 mei.

Dolphin van harte gefeliciteerd. Wat vervelend dat je zwangerschapsvergiftiging had en Angelo ook ziek was. Hopelijk is hij snel helemaal opgeknapt en kunnen jullie lekker thuis van hem genieten!

9. Dolphin Gefeliciteerd met je zoontje Angelo!

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Dolphin gefeliciteerd met jullie zoon Angelo Hopelijk gaat alles goed.

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @dolphin: Gefeliciteerd met jullie zoontje Angelo!

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen)
    Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen)
    Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, ???? gram en ?? cm (39 weken en ? dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen)
    Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen)
    Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag)
    Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken)

Tussenstand:
    Jongens: 9
    Meisjes: 11

En meiden die nog moeten bevallen:

5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m

10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje

19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - jongetje

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje
    26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje

27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje

Jongens: 7
    Meisjes: 8
    Onbekend of verrassing: 7

Buddylijst:

Crafty & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie & Lafo
    Deentje & Evelien69
    Daam & Jvtje
    Hannah & Ice & Anna28
    Neia & Gina82 & Lafo
    Anna28 & Neia
    Lindatjuhhh & Onsukkie
    Askim & Katje81
    Neia & Katje 81

Up ;)

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hahaha, daar hebben er meer last van, dat het mag komen!

Toch hopen dat je er met de Antibiotica wat minder last van die blaasontsteking hebt.

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hallootjes,

zo hebben lekker beneden gegeten, en ben weer naar boven gestrompeld... de kleine man ligt nu lekker langs me te slapen is bijna etenstijd voor hem.

met de bv gaat het goed erg veel last van stuwingen maar heb een tijdelijke kolf van de kraamzorg. dadelijk op internet eens snuffelen voor een hand kolf.

@schoonmoeder, ze komt vanavond en ik ben aant denken om er wat van te zeggen. Hoop eigenlijk dat ze er zelf over begint. maar ik denk nu echt van hoe kun je het voor een ander verzieken. maar ja genoeg over schoonmoeders... ggrrrr

@ice.. wat een leuke foto in de bb, wij hebben er ook over na gedacht maar vonden 90 euries erg veel geld. eens op inernet kijken voor eventueel een 2e handse.. ik heb straks doen kolven dus weet niet of mijn boobs net zo groot zijn als het hoofdje :oops: ik zal het eens in de gaten houden. maar uhm waar let je allemaal niet op hihihi.

@dophin gefeliciteerd met jullie zoon, ik hoop dat alles goed is gegaan... geniet ervan :)

@ukkie, dat is wel lekker als je verkoeling bij de buren kunt zoeken.
    ik ben erg benieuwd naar je foto.. hoe is het met de poezen? nog vogels gevangen ;)

@katje... ik zou er ook een planten spuit langs zetten als ze erin springen dan flink spuiten.. ik moet afkloppen die van ons komen er vrij weinig in.

@neia, nog last van je voeten?

@iedereen nog iets van Anna gehoord? wie weet is ze wel bezig...

@tussenstand.. woehoe de jongens staan bijna gelijk aan de meisjes.. kom op kleine mannetjes ;)

sorry als ik iemand vergeten ben..

15. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Daar was ik weer, mét Luna in haar BB :) Ze wilde niet slapen :rolleyes: Maar nu ligt ze wel met haar ogen dicht. Denk dat ze t gewoon ook warm heeft ofzo...
    @katje: ja cool hè, ben er helemaal gelukkig mee (en Luna ook ;)) Is idd heel speciaal, zo de eerste moederdag. Vind t nog steeds leuk om tegen Luna te zeggen, Mama moet even dit doen, hihi, klinkt zo gaaf :D
    Ooooh gaaf die foto's, thnx! Heb ze gelyk opgeslagen!
    @Dahne: je bent toch niet helemaal alleen vanaaf hoor ;)
    @Will: wie weet verrast ie je wel ;)
    @Dolphin: van harte gefeliciteerd met jullie zoon ANGELO!
    @wittereus: deze was by de prenatal 77 eurie. Is nog veel geld, maar had ook nog bonnen, dus dan ging t nog. Zou wel eerst testen of je hummel t wat vind, sommige kids vinden t nix, en dan zit je met dat ding! Enne ja idd, waar je al niet op let hè :)
    Hmmm Luna is hier compleet vd wereld, kind is helemaal gelukkig in haar BB, echt grappig :)

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

halo halo zo ben er weer ff ga zo weer weg want vrienden komen langs lekker inde tuin zitten je kent het wel
    maar probeer nu nog ff wat in te halen dus probeer te reageren en anders tot morgen en niet tot vanacht zoals vanmorgen 5 uur! ooo ben er nog brak van

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Oh trouwens nog nix van Anna gehoord, ben ook idd erg nieuwsgierig ;)

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wou het net zeggen anna waar ben je! ben je aant bevallen wie is haar buddy

ice ook leuk zon ding zeg !

dolpin gefeli! eindelijk meid ! een zoon erbij
    idd de jongens gaan in 1x hard

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja heb hier vanmiddag bij de hema de lakentjes gekocht voor in de kinderwagen ziet er toch wat aagenamer uit dan zo kaal

20. Ben op mannetje aan het wachten, heb honger.
    Wat staat/stond bij jullie op het menu?

Ik heb heerlijke spaghettie gemaakt met courgette erin :)

Deel Deze Pagina