Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja spannend hoop voor anna dat ze bezig is!

ice wat een lieve foto in de bb.
    ik heb een babybag draagzak.. daar kreeg ik arjen ook altjd heel snel mee in slaap!

2. ik heb aardappels, spinazie en een oranje buregr! die had ik nog in de vriezer liggen ;)

had nodig vitamines nodig.. afgelopen dagen vrij ongezond gegeten!

3. Jongens en meisjes zijn weer aardig gelijk aan het opgaan! kom op jongens! zoek de uitgang! ;)

4. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Oja, onder andere ik en Hannah ;)
    Maar heb nog nix gehoord!

5. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ik ben ook Anna's buddy, maar niks gehoord, dus ik neem aan dat ze van het weer aan het genieten is.
    Ook nog niks van Gina gehoord vandaag... :rolleyes:

Dolphin van harte GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon

5 Mei is dus echt bevrijdingsdag geweest! ;)

Katje, super mooie box! :D

Deentje, dat klinkt inderdaad erg gezond.

Wij zijn aan het bbquen, erg lekker!

Ice, wat een super leuk cadeau zeg voor moederdag!

Daphne, oh dat is wel erg ongezellig zeg. Maar gelukkig heb je nu Fay bij je!

Will, ik denk ook dat je helderziend bent. ;) We zullen morgen zien......... :rolleyes:

Witte reus, super dat je beneden hebt gegeten.
    ja voetjes zijn hier weer opeens mega dik.
    Ik heb de hele middag in een bak met koud water gezeten, maar nu zijn ze weer opgezwollen en enorm pijnlijk. :cry:
    Ik ben benieuwd of je schoonmoeder er vanavond zelf over begint.

Onsukkie, oh lekker zulke buren!

We hebben de gordijntjes opgehaald. Maandag gaat mannetje ze ophangen, ik ben benieuwd hoe het staat.
    Het beeldscherm voor mijn mannetje hadden ze niet, dus die hebben we maar besteld.
    De rest van de middag bij mijn ouders in de tuin gezeten. Was heerlijk, want hun wonen aan het water en daar waait het lekker.
    Vanavond nog even naar mijn schoonzus. Maar ik zal het vast niet lang uithouden. Dan is er wel weer een dag voorbij............ :rolleyes:

X Neia

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo meiden,

Ben weer thuis, heb echt mega dikke pootjes, maar het was reuze gezellig en heb heel veel koopjes kunnen scoren!
    Heb ook de hele vriendengroep in 1x weer gezien dus dat was ook mooi meegenomen.
    Ben net thuis, had wel een beetje last van harde buiken, maar nu gaat het wel weer.
    Maar wat was het warm vandaag zeg :confused:
    Jullie ook zoveel last van de warmte gehad?

Ik ga ff bijlezen

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dolphin, van harte met je zoon Angelo!

8. welke warmte ;)

ja zeker last van gehad! pff is mij echt iets Te warm!

fijn dat je het zo leuk hebt gehad lafo.. en indd. makkelijk als je al je vrienden tegelijk ziet..
    nog een mooie roek gekocht voor na de bevalling?

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha de rest van de middag ook bij de buren gezeten, zaten ook nog andere buren, die hebben ook een hondje, dus renden daar op een gegeven moment 4 honden door de tuin. Nou hebben ze een vijver met schrikdraad tegen de reigers, deed onze grote reu natuurlijk z'n neus tegenaan. Die was gelijk genezen, heeft het niet nog eens geprobeert, hihi.

Wel gezellig hoor, en dikke pootjes valt mee. Ik probeer nu meer te drinken en heb het idee dat dat behoorlijk scheelt!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh jee wat erg zeg van Kili, daar krijg je echt de rillingen van.
    5 kilo jeetje :confused:
    Volgens mij laten ze te vaak de baby's te lang zitten, is toch niet normaal meer 5 kilo, veels te riskant allemaal.

Onsukkie ik weet het, ga ook op zoek naar een andere dierenarts.

Fiona wat een gezeur allemaal zeg, daar zou ik helemaal gestoord van worden :(
    Wel spannend voor je, misschien zit het er wel aan te komen.
    Ik heb soms ook een heel klein geel druppeltje uit m'n borst.
    En onder m'n borsten doet het pijn

Katje klinkt gezellig zo'n verjaardag met de vuurkorf aan buiten!
    Mooie box meid!

Neia heb gelukkig heel veel op terrasjes gezeten onder een hele grote parasol, heb jij nog een beetje van 't weer genoten?

Ik zie het al bijna alle mannen zijn 't zelfde, je moet ze allemaal een schop onder de hol geven af en toe, je hebt natuurlijk uitzonderingen ;)
    Hier ook nog steeds niets gedaan, veels te warm, ik vertik het ook, misschien dat mijn man besluit om aktie te ondernemen :rolleyes:

Witte reus, is het niet warm om heel de tijd boven te liggen, in mijn slaapkamer is het bloedje heet.
    Succes met je schoonmoeder ;)

Askim leuke vriend heb jij dan ;)
    St. Franciscus goed ziekenhuis volgens mij.
    Als ik naar het zh moet dan is het Zuider of Ikazia het dichtsbijzijnde.
    Gelukkig gaat het weer een beetje met je.
    Pinkstermarkt is wel vermoeiend maar ik wil er ook weleens tussenuit dus vond het eigenlijk wel weer leuk :D

Deentje bedankt weer voor het buddynieuws, jij hebt het maar druk met al je buddy's ;)

Evelien wat ben ik blij voor je dat je weer naar huis mocht, ziet het er dan toch weer rooskleurig voor je uit!

Ice wat een makkelijk ding, leuk moederdagcadeautje, zit er voor mij nog niet in dit jaar ;)

Daphne ik zou ook niet kunnen slapen met deze hitte :(
    Met je BH aan douchen :confused:

Sjaandiaan al 4x een blaasontsteking :confused: verschrikkelijk, 1x vind ik al teveel!

Daam thanks voor de lijst update ;)

Dolphin van harte gefeliciteerd met Angelo

Deentje heb heel veel voor m'n man gekocht en voor mezelf 2 polo's van Lacoste die waren maar 25 euro en anders 80 euro :confused:

Meiden ik heb denk toch iets teveel van mezelf geeist, voel me een beetje dizzy.
    Ga maar eens koken.
    Morgen bruchen en naar alle moeders toe, wederom een drukke dag :D

11. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Hallo allemaal hier is dan weer vers babynieuws.
    Ik ben al een hele tijd niet meer op het forum geweest, maar heb het wel allemaal gevolgd. Had de puf niet om te reageren sorry.
    De laatste lootjes waren echt heel zwaar.
    Nou ook ik ben inmiddels bevallen dus. Afgelopen woensdagmiddag om 13.15 uur is onze zoon JOOST geboren :thumup: .
    Hij weegt 3360 gram en is 49 cm. Het gaat hartstikke goed.
    De bevalling was heel heftig en heeft even op zich laten wachten. Ben afgelopen maandagavond begonnen met weeen en toen we ze konden klokken om de 5 minuten heeft mijn man de verloskundige gebeld. Er kwam een student die in haar laatste opleidingsjaar zat en die mocht de controle doen.
    Ze constateerde dat ik 3 cm ontsluiting had en ging het ziekenhuis bellen om te zeggen dat we eraan kwamen. Eenmaal in het ziekenhuis bleek dat er helemaal geen ontsluiting was. :( (had ik weer)
    We hebben toen wel die nacht in het ziekenhuis geslapen, maar de volgende ochtend werden we gewoon weer naar huis gestuurd omdat er te weingig weeenactiviteit was :cry: . Wel moesten we die middag om 16.30 uur terugkomen. Maar ook toen was er nog te weinig actie, dus werd er besloten dat we die volgende ochtend om 7.15 uur terug moesten komen en dan zou ik waarschijnlijk ingeleid worden.
    Die woensdagmorgen lag ik om 7.15 uur op de verloskamer en werd aan de ctg gelegd. Om 8.15 uur kwam de verloskundige een infuus aanleggen met weeenopwekkers.
    Kort daarna kwam de gyn. kijken hoever de ontsluiting was.
    Er werd inwendig gevoeld en ik dacht dat ik doodging, want wat hij niet had gezegd was dat er een electrode op het hoofdje van de baby werd geplaatst en dat moest via een hele lange buis. :confused:
    Een half uur waren de weeen zo heftig en kort op elkaar dat ik ze niet meer op kon vangen en een ruggeprik kreeg. Dat was geen pretje omdat ik zo heftig in de weeen zat.
    En alsof dat nog niet erg genoeg was moesten ze de ruggeprik nog een keer zetten omdat die niet genoeg werkte.
    Toen de ruggeprik eindelijk zijn werk ging doen kon ik me beter op de weeen concentreren. Maar al snel had ik het idee dat er een tennisbal tussen mijn benen zat.(dit bleek al het hoofdje van de baby te zijn)
    Eenmaal terug op de verloskamer werd dat gevoel meteen erger en ook kwam daar de persdrang.
    De verloskundige vertelde me dat als ik die drang had zachtjes mee mocht persen. Wat was dat een raar gevoel zeg.
    Omdat ik een ruggeprik had gehad kon ik de weeen niet meer zo goed voelen, dus ik wist ook niet zo goed wanneer ik mee moest persen.
    Ik raakte in paniek, maar gelukkig werd ik goed geholpen door de veloskundige, gyn. en mijn man.
    Na een half uurtje persen en een knip was die dan eindelijk daar. Wat een opluchting is dat dan.
    Inmiddels ben ik alles alweer vergeten, want je krijgt er zoiets geweldigs voor terug.
    We genieten met volle teugen van ons kersverse gezin!

Voor alle mama's die inmiddels bevallen zijn van harte gefeliciteerd, en de mama's die nog moeten bevallen een hele voorspoedige bevalling.

Ik kom snel weer een keertje kletsen.

Groetjes Annrieke

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, het klinkt gek van het douchen met die BH, maar echt het is een genot ten opzichte van voor de bh... krijg je als je tepels helemaal kapot zijn :(

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen)
    Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen)
    Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, ???? gram en ?? cm (39 weken en 5 dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen)
    Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen)
    Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag)
    Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken)

Tussenstand:
    Jongens: 9
    Meisjes: 11

En meiden die nog moeten bevallen:

5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m

10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje

19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - jongetje

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje
    26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje

27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje

Jongens: 6
    Meisjes: 8
    Onbekend of verrassing: 7

Buddylijst:

Crafty & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie & Lafo
    Deentje & Evelien69
    Daam & Jvtje
    Hannah & Ice & Anna28
    Neia & Gina82 & Lafo
    Anna28 & Neia
    Lindatjuhhh & Onsukkie
    Askim & Katje81
    Neia & Katje 81

Update ;)

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Bevallingslijst

Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen)
    Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken)
    Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen)
    Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen)
    Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen)
    Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen
    Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen)
    Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken)
    Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen)
    Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen)
    Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen)
    Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen)
    Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken)
    Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen)
    Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen)
    Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, ???? gram en ?? cm (39 weken en 5 dagen)
    Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen)
    Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen)
    Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag)
    Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen)
    Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken)

Tussenstand:
    Jongens: 10
    Meisjes: 11

En meiden die nog moeten bevallen:

5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m

10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje

19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje

22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje

23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - jongetje

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje
    26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje

27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje

Jongens: 6
    Meisjes: 8
    Onbekend of verrassing: 6

Buddylijst:

Crafty & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie & Lafo
    Deentje & Evelien69
    Daam & Jvtje
    Hannah & Ice & Anna28
    Neia & Gina82 & Lafo
    Anna28 & Neia
    Lindatjuhhh & Onsukkie
    Askim & Katje81
    Neia & Katje 81

Update ;)

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Annrieke van harte gefeliciteerd met jullie zoon Joost en wat een bevalling :confused:
    Even je banner nog aanpassen ;)
    Ben wel een beetje bang voor die elctroden als ik jullie zo hoor :confused:

16. Annrieke gefeliciteerd met je zoon Joost!
    Klinkt als een zware bevalling. Geniet nu maar lekker.

Mannetje zei dat vannacht de baby geboren wordt, vanavond is Nothing Hill op tv, dat was ook erop toen ik bevallen ging van Quinn. Heb dat toen tijdens de weeen gekeken.

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    annrieke, gefeliciteerd!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    lafo, denk er niet te veel over na, laat het over je heen komen!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    anrieke gefeliciteerd met Joost!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hee meiden!

Hier idd alles rustig. Noge geen bevalling in zicht :-s Nah ja, we wachten het af!

Vanmorgen uitgeslapen en daarna even de stad in geweest. Vanmiddag mannetjes ouders op bezoek gehad en zitten nu samen in de tuin en gaan een spelletje doen (scrabble hihi)

Ff snel feliciteren :
    Dolphin: Gefeli met Angelo
    Annrieke : Gefeli met Joost!

Evelien: Fijn dat je weer thuis bent!

De res't: Lief dat jullie aan me denken en tot morgen!

liefs van mij

Deel Deze Pagina