Hoi iedereen! Ik heb de hele dag lekker lui op de bank gelegen. De enige plaats waar het qua warmte nog te doen was
Allereerst heel veeeeeeel felicitaties: Hupse, gefeliciteerd met de geboorte van Fedde! Mamain2008, gefeliciteerd met de geboorte van Sienna Daphne, gefeliciteerd met de geboorte van Fay Jvtje, gefeliciteerd met de geboorte van Maud Dolphin,gefeliciteerd met de geboorte van Angelo Anoesj, gefeliciteerd met de geboorte van Aydin Witte Reus, gefeliciteerd met de geboorte van Bram PatriciaK, gefeliciteerd met de geboorte van Jayden Annrieke, gefeliciteerd met de geboorte van Joost Lady Ice Shirr, gefeliciteerd met de geboorte van Marijn
Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal, vooral de dames die nog moeten. Wat kan je er naar verlangen dat het dan ook zover is he? Ik duim heel hard voor jullie allemaal voor een fijne bevalling. Vergeef me, maar helemaal teruglezen dat ga ik echt niet redden. Ik ben afgelopen woensdagmorgen thuis gekomen en nu pas zover dat ik heel even achter de computer kan zitten. Zoals jullie van mijn mannetje al hebben begrepen was mijn bevalling geen pretje en ik zal jullie de details hier nog even besparen. Ik zal binnenkort het hele verhaal op mijn weblog plaatsen, zodat je kan kiezen of je het wel of niet wilt lezen. Het was in ieder geval zo bijzonder weer dat ik bijna alle artsen aan mijn bed heb gehad, ach ja..volgens mijn mannetje ben ik graag speciaal. Maar belangrijkste....ik ben thuis en het gaat supergoed met Jasper! Tim is ook helemaal verliefd op zijn broertje en wil hem graag op schoot en kusjes geven. Helemaal lief! Jasper is een heerlijk mannetje, de borstvoeding gaat erg goed en hij is al weer bijna op zijn geboortegewicht. Langzaam beginnen we hier weer een ritme te krijgen. Deze mama moet nog wel heftig bijkomen, lichamelijk maar ook geestelijk. Keizersnee en alles eromheen is toch wat heftiger dan een natuurlijke bevalling, in mijn beleving dan. Maar goed, we geven het tijd en dan komt het wel weer. Sorry voor dit ego berichtje, ik probeer vanaf nu wat vaker te komen kijken en ook te reageren voor de dames die nog de laatste loodjes moeten, maar voor nu is dit het even geloof ik. Ik ga even kijken of ik nog foto's kan plaatsen, maar mij kennende zal dat wel niet lukken.
Linda: het gaat wel goed, moe en last van mijn buik en rug, maar op zich mag ik volgens mij niet klagen. Mijn mannen doen het allemaal supergoed.Hoe is het met jou?
En de link naar mijn weblog met bevallingsverslag. Foto's volgen later http://sasiszwanger.web-log.nl/sasiszwa ... ukkig.html
Katsas leuk om weer wat van je te horen ben erg nieuwsgierig naar je verhaal, maar als ik jou zo hoor dan is het nogal heftig geweest en misschien lees ik het wel na m'n eigen bevalling Ik word steeds angstiger Daphne ja je hebt gelijk moet het ook over me heen laten komen, ik moet er klaar voor zijn Pfff meiden ik heb echt niet veel in de zon gezeten maar heb we; het gevoel dat ik net van het strand af kom, voel me nog steeds een beetje slapjes, misschien ben ik wel moe. Straks lekker douchen, nu ff Prison Break kijken met lekker ding Wentworth Miller Welterusten!
Ik heb besloten dat ik vannacht wil bevallen, maar ik geloof dat beeb er nog geen zin in heeft. Anyway ik ga toch dadelijk Nothing Hill kijken met een pakje Capri Sonne erbij (heb ik bij Quinn's bevalling ook gedaan). Misschien dat het helpt. Ik heb vanavond ook nog even de hele onderverdieping gepoetst en ben net heerlijk in bad geweest. Tot morgen allemaal.
Hoi meidem, hier ben ik weer. Ben mee geweest naar zwolle en heerde om de meiden te halen, ben blij dat ze er weer zijn en ze liggen tevreden in hun eigen bedje! Dolphn, gefeliciteerd met Angelo! Annrieke gefeliciteerd met Joost! Jeetje wat erg van kili, ben al steeds aan het kijken of ze al was bevallen, hoop dat alles goed komt. Hier gaat het inmiddels weer beter dan gisteren, heb weer goede moed inmiddels. Ik had even koudwatervrees voor een zh bevalling, zag het helemaal niet zitten, maar ga nu van het positieve uit, en wat kili is overkomen plaatst alles weer in een ander daglicht. Bij Tessa zag ik helemaal niet tegen de bevalling op, had zoiets van erger als bij Kim kan het niet worden! Maar nu, ik weet niet hoe het komt, maar ik zie enorm tegen de pijn op. Eerst woensdag al dat strippen wat gigantisch veel pijn deed en nu weer het catheteriseren. Maar goed ook dat heb ik weer overleefd, en de rest komt ook goed! Trouwens hannah's bevallingsverslag, riep ook veel bij me op, had echt een herbeleving. Leek erg veel op kim's bevalling, dus misschien dat dat ook meegespeeld heeft, maar ik las ook bij de andere meimama's dat ze opeens door angsten werden overvallen, voor de bevalling of voor na de bevalling, dus het hoort er misschien wel bij. In iedergeval ben ik nu blij dat ik nog de kans krijg te wachten met bevallen tot de kleine meid het seintje geeft en niet nog ingeleid hoeft te worden! Trouwens nog weer een heel fijn detail, ik lag weer aan de bloeddrukmachine, dan word om de 5 minuten je bloeddruk gemeten, en hij was steeds vrij hoog, steeds boven de 90. Op een gegeven moment kwam de verpleegkundige en ik vroeg haar je hebt me toch wel een breed manchet gegeven he, dat werkt nauwkeuriger als je overgewicht hebt, dat had ze dus niet en ze keek of ze het in keulen hoorde donderen. Dus zij van manchet gewisselt en toen had ik allemaal keurige uitslagen, zelfs de 72 heb ik voorbij zien komen! Je moet \zelf wel heel goed opletten, het is ontzettend druk op de verloskamers in veldhoven en er word heel wat gerommeld vind ik, je kunt het goed merken. Ik ben er ook 4 keer geweest nu, een keer duurde het 4 uur, 1keer duurde het 2 uur en 2 keer duurde het ruim 2 1/2 uur vooe iets wat ook wel in een uur moet kunnen gebeuren. En ze laten jegewoon aan het apparaat liggen tot ze eens tijd hebben om te komen van morgen hebben ze wel 1 uur en 3 kwartier mijn bloeddruk lopen meten Nou weer even genoeg geklaagd over het zh! En ik heb ook wel begrip dat het moeilijk is als je het zo druk hebt, maar op een gegeven moment gaat het je toch irriteren! Ik ben weer aan een nieuwe kuur begonnen, en nu lees ik weer dat je dan geen bv mag geven, dus morgen weer praten op de verloskamers, hoe of wat. Het was wel een eindje rijden op en neer naar zwolle, maar het was wel heerlijk om er even uit te zijn, we hebben lekker met de meiden uit eten geweest, want morgen zijn we 15 jaar getrouwd, oef wat een eind al zeg.Was heel gezellig! Nou morgen ga ik weer wat actiever reageren op jullie, als ik tenminste niet aan het bevallen ben, wat eigenlijk wel de bedoeling is of niet Neia Tot morgen allemaal, welterusten, groetjes Evelien
Nee helaas ik ben er nog steeds met m'n dikke buik! na 2 voorweeen werd het rustig in m'n buik. Heb overigens een megapesthumeur! Vannacht al een paar keer kunnen opstaan voor een steeds blaffende hond (geen idee waar dat beest last van had?!) en een huilende Quinn. Vanmorgen toen ik opstond hadden de katten overal gekotst dus kon ik dat lekker opruimen en weer alles dweilen. En nu zijn hond, katten en Quinn oervervelend en Marc slaapt nog. Arghhhhh leuk hoor moederdag
Dikke KUS van hier voor je moederdag. Hopelijk klaar je daar wat van op. Jammer dat het niet gelukt is vanacht, ik heb ook nog steeds een buik van hier tot taiwan, maar ik vind het ook wel een dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik heeeeeeeeeeel graag uk vast hebben en zeker als het vanmiddag weer zo warm is wil ik niets liever dan van die buik af, maar aan de andere kant denk ik: blijf nog maar ff lekker zitten dan hoef ik m'n leven nog niet zo te veranderen. Hihi, dubbel.
Lief van je Onsukkie. Moet zeggen dat ik me na een ontbijtje alweer beter voel. Die verandering gaat trouwens best vanzelf hoor, daar rol je gewoon in.
Ach dat is ook zo, en we zijn gewend gebonden te zijn en te moeten zorgen voor, maar je word nog ff wat immobieler, en ik heb momenten dat ik denk: komt wanner het komt, maar ik heb geen haast. En het andere moment kan ik het er wel uit kijken!
Goeiemorgen meiden, Alle mama's: GEFELICITEERD met moederdag!!!! Toch nog babynieuws: Annrieke gefeliciteerd met jullie zoon Joost Verder dus al 2 dagen geen baby geboren?........ Dat wordt dan wel weer een keer tijd. Evelien, ik ben er bang voor meid. Ik voel nog helemaal niks. Maar zoals de vk van Anna zegt: er zitten 24 uur in een dag. Het kan dus altijd nog. Gefeliciteerd met jullie 15-jarig huwelijk! Maak er een leuke dag van met z'n 4-ren. En ik hoor het wel he?! Linda, nou dat is inderdaad niet echt een vrolijk begin van moederdag zeg. Bah, hopelijk wordt Marc snel wakker. Wishfulldreaming, balen meid, hier ook niks. Lafo, ik denk dat je gisteravond gewoon moe was. Ook wel logisch hoor, jeetje wat een dag. Maar het klinkt wel erg gezellig. Katsas, fijn om iets van je te horen meid. Ik ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd naar je foto's. Daphne, ja die heb ik ook. Hoe heet ze dan? Dan weet ik zeker dat ze goed is. Anna, ik wist het wel. Balen man! Klinkt wel als een lekker dagje. Zet hem op meid! Gina, waar ben je? Hier alles dus nog rustig. Gister wel een leuke avond gehad bij mijn schoonzus met nichtjes, neefjes en aanhang. We waren pas om 1 uur thuis. Had ik echt nooit verwacht. Maarja, ik slaap 's nachts toch nog maar maximaal 2 uurtjes ofzo, en ik was lekker moe, dus ik was zo weg. We gaan zo brunchen bij mijn schoonouders en daarna bbquen bij mijn ouders. Een lekker dagje vol met eten dus. Heb ik wel zin in, maar ohhh wat doen mijn voetjes weer pijn zeg. X Neia