Wij waren hier voor Quinn ook al altijd erg gebonden met de huisdieren, dus dat scheelde ook wel. Ons leven is dan ook niet in een keer zo drastisch veranderd. Althans je leven verandert wel, maar je levensstijl niet. Sommige dagen vind ik het wel best, maar andere dagen (zoals gisteravond) dan ben ik zoooo ongeduldig.
anrieke gefeli met jullie zoon pfff wat een verhaal meid katsas zo straks die van jouw lezen onsukkie weet precies wat je bedoelt dubbel he! linda ooo lekker zon begin van de dag nou ikga me vlaai halen met een bak thee bij schoonmoederss spreek jullie laterrrrrs
Goedemorgen meiden! Anrieke gefeliciteerd met jillie zoon! klinkt heftig die bevalling van jou! gelukkig heb je het erop zitten! hier ook nog heel rustig in t buikie... kleintje ligt daar nog wel lekker denk ik! hier ook erg dubbele gevoelens.. aan de ene kant kan ik echt niet wachten... laat maar snel komen.. en aan de andere kant zie ik tegen de bevalling op dat ik denk van ik ben er toch nog niet helemaal klaar voor.. maarja t moet er toch uit! dus van mij mag t komen
hier kotst net een kat de hele woonkamer vol en arjen heeft net in zijn broek gepoept! dus ik ga ook ff wat vieze klusjes doen! kattenkots dat trekt mij maag altijd zo goed sta ik weer te kokhalzen zometeen
@Dolphin, gefeliciteerd met jullie zoon! 5 mei was een echte Bevrijdingsdag Alle al bevallen mamas: GEFELICITEERD met Moederdag! Ook natuurlijk voor de aanstaande moeders, we zijn tenslotte toch al beetje moeder, zorgen al 9 maanden voor onze beeb-in-buik. @Neia, als vandaag de gordijntjes hangen ben je er echt klaar voor toch? Laat je man ze maar gelijk s ochtends ophangen wie weet vindt de kleine en dan tijd om te komen @Annrieke, GEFELICITEERD met jullie zoon! @Katsas, fijn de horen dat het weer wat beter gaat. Denk dat ik jouw bevallingsverhaal maar ga lezen als ik zelf bevallen ben .(hihi, zie nu dat Lafo hetzelfde reageert ) @Evelien, gefeliciteerd met jullie trouwdag. Ik het trouwens sinds ik uit het ziekenhuis ben niets meer gelezen van Nazli Iemand haar buddy? Ze was er toch ook iedere dag wel. Vannacht gelukkig wel weer goed geslapen, alleen mijn hand blijft zo pijnlijk met dat vocht. Wat zal dat een opluchting zijn als dat straks voorbij is. Vanmiddag lekker BBQ-en bij mijn ouders, lekker in de tuin zitten en een beetje afleiding. Morgen 39 weken, ben nu wel heel benieuwd wanneer de kleine gaat komen. Ik riep zelf al maanden 11 mei, vandaag dus, maar dat zal dus wel niet. Mijn vriend roept al maanden 14 mei dus wie weet .. Fijne moederdag allemaal.
Gisteravond niet meer online geweest, gezellig met vrienden in de tuin gezeten. Vuurkorf aangestoken. Heerlijk met dit weer (temperatuur is 's avonds nog aangenaam). Even voor 12-en zijn we naar binnen gegaan, willen natuurlijk geen overlast bezorgen. Daar nog even gezeten, maar het werd toch nog laat, lag rond 1 uur in bed Maar nog wel even gedoucht want zo'n vuurkorf zorgt ervoor dat je er naar ruikt Ga even bijlezen...
goeiemorgen meiden! gisteravond ook heerlijk gebbqed en nog tot 1 uur buiten gezeten. Vanmorgen vanaf 6 uur wat aan ut rommelen.... mmm zou het dan toch door gaan zetten vandaag? Begint langzaamaan wel wat pijnlijker te worden.... Ben benieuwd... kan natuurlijk ook gewoon weer vals alarm zijn! hahaha
hier precies hetzelfde dubbele gevoel, ben erg benieuwd naar ons kleintje en ik begin het ook zat te worden hier maar de "angst" voor de bevalling is er ook waardoor ik denk, laat nog maar even.....
Annrieke van harte gefeliciteerd met jullie zoon Joost @katsas; fijn wat van je te horen en wat leuk om te lezen dat Tim zo trots is op z'n broertje @lindaatjuh; het zou wel heel bijzonder zijn geweest als je van je 2e kind in hetzelfde scenario beviel; daarmee bedoel ik dat Notting Hill en de Capri Sonne... jammer dat je beeb dat niet vond Je moederdag is nu niet zo denderend begonnen las ik Wow, blij dat iemand anders er ook zo over denkt Vind het doodeng, hoe je leven straks gaat veranderen. Gedachten als "zal ik wel moederliefde voelen na de geboorte" en "kunnen we wel een kindje grootbrengen" spoken dan door m'n hoofd. Probeer ze wel weg te duwen, want waarom zou ik me daar nu al druk over maken... maar goed. Het blijft toch in je hoofd zitten (hadden we het een tijdje terug ook al over in dit topic geloof ik ) @neia; sterkte met je voetjes meid. Wie weet kan je bij je (schoon)ouders ook in een bak met koel water zitten? Ik zit nu zo achter de pc met m'n voetjes koel, voelt toch lekkerder. Tis eigenlijk zo'n voetenmassagebadje, maar ik heb 'm nu nog niet aanstaan. Maakt geluid en manlief slaapt nog... Laat mannetje ook lekker slapen totdat hij zelf wakker wordt, gister toen ik naar bed ging had hij weer clusterhoofdpijn aanval en ik weet dus niet hoe laat hij pas naar bed kon, waarschijnlijk na 2 uur pas ofzo... Rotweer is dit weer voor hem wat dat betreft, het triggert een aanval... Plus inderdaad wat linda typt; hij werkt de hele week, dus laat maar even lekker liggen nog
jakkes er zit hier een bij/wesp in de kamer bij het raam, maar hij vliegt niet naar buiten. De hordeur sta niet goed dicht en nou hou ik 'm angstvallig in de gaten (ben als de dood voor die beessies). Zodra hij toch naar buiten vliegt, gaat die hordeur met een noodvaart dicht
pffffffff het enge beest is weg gelukkig maar zie ineens dat ik 38 weken ben...ow ja het is zondag; wisseldag Nog maar 2 weken tot de uitgerekende datum... zou het eerder komen? Denk het niet Vast later, tis m'n 1e tenslotte...alhoewel die theorie al onbewezen lijkt bij de mei-mama's 2008
Hoi Meiden, ben weer terug van het zh, heb weer bijna anderhalf uur aan de bloeddrukmeter gehangen en toen was ik het spuugzat en heb gebeld of ik er nou een s af mocht! Maar goed toen kwam de gyn, en mijn bloeddruk was prima, geen afwijkingen, in mijn urine gisteren konden ze zelfs helemaal geen eiwitten vinden, komt dus toch van de blaasontsteking. Alleen blijft in het bloed 1 stofje niet goed, het urath of zoiets? Dat is niet te koppelen aan blaasontsteking. Maar goed ik mag weer terug naar de vk en thuisbevalling! Voor zolang het duurt tenminste, hihi. Misschien bellen ze weer over een uur. En over 8 dagen moet ik weer even nog een keer door de hele medische mallemolen in het zh! Maar beval ik binnen die 8 dagen dan mag het gewoon thuis! Nou maar hopen dat mijn vk het ook ziet zitten! Ik heb er niet eens om hoeven te vragen, werd gewoon weer naar de vk verwezen, hihi. De pillen mag ik doorslikken, dat staat in elke bijsluiter, mag straks gewoon bv. geven! Neia, ben je al aan het bevallen, hier zit het er denk ik niet in, vandaag, ook een eigenwijs ukkie!. Had gisteren wel even hoop, want ukkie zat zich echt een weg naar beneden te banen, maar nu is het weer rustig. Nopu ik ga even wat teruglezen!
ja dat febeltje is indd. een beetje vreemd.. ze zeggen dat een 1e kindje gemiddelt langer blijft zitten.. maar een 2e kidnje blijft nog langer zitten... vind dat toch wel een beetje vreemd
wat en goed nieuws evelien! beter dat je waarscijnlijk toch lekker thuis mag bevallen! nu maar hopen dat ie zich snel meld en kan je lekker gaan genieten!