jaa nog 100 pagina's en dan hebben we toch de 2000 gehaald.. zullen we het gaan halen? hier ook fietsen gaat echt niet meer.. dat doet echt pijn aan mijn bekken.. lopen indd. 100 meter en dat was t wel.. thuis is t ook zooooow saai! en warm..... bah klaag klaag klaag! ga zo maar is kijken voor een leuk spelletje op de computere! misschien dat ik med aar nog een tijdje mee kan vermaken...
Eitje, die 100 pagina's redden we hier doordeweek in 3 dagen Veel plezier met spelletje doen! Hier staat de bbq net aan dus ga me even vol stouwen Tot laters dames! en bedankt weer voor de welkome afleiding
Ik heb nog wel wat sla en dat is met dit weer denk ik geen slecht idee. Paar broodjes erbij met paté en kruidenboter (lekker uit je muil stinken!) en dan vind ik het wel weer best hoor! Dan als toetje maar een ijsje halen (benzinestation om de hoek met megalekkere grote cornetto's! jippiiiiiieeeee!
iemand hier had toch die nieuwe magnum al op.. ben benieuwd hoe ik er aan kan komen en hoe die smaakt... Wij hebben frietjes besteld.
ik heb pannenkoeken gebakken! arjen weer blij! die heeft 3 pannenkoeken opgegeten! waar die het laat! ik eet er ook 3 en dan zit ik vol. ik speel meestal van die zylom spelletjes. speel niet vaak meer op internet spelletjes ik download meestal gewoon een spelletje en dan speel ik die op de computer! dit keer was ik broodjes hamburger aan t maken op de computer haha... anna eetsmakelijk! en verder iedereen die nog moet eten ook eetsmakelijk natuurlijk
Zo ben er ook weer Gebruncht vanmorgen ,was erg gezellig en lekker. We konden lekker buiten brunchen, heerlijk! Toen naar m'n ouders in Delft voor moederdag, daarna zijn we nog even naar het strand gegaan, maar om 18.00 was het daar nog steeds bloedje heet 8) dus heb niet veel gelopen, snel een raspatatje gegeten en een ijsje gehaald en nu dus weer thuis. Morgen gaan we echt het huis weer eens onder handen nemen, moet ook gebeuren Ff bijlezen
@ Lindatjuhhh wat jammer dat het scenario van je vorige bevalling niet is uitgekomen @ Evelien, ik kan me voorstellen dat je wat afleiding wilde hebben en dat je een tochtje naar Zwolle niet zo erg vond, zou ik ook gedaan hebben in jou plaats. Ziekenhuizen brrr wat een slechte verhalen hoor ik toch overal en dan zeggen ze nog dat het zh veiliger is Nou als ik jouw verhaal weer zo lees, daar zakt me broek vanaf Heerlijk toch dat je meiden weer thuis zijn! Gefeliciteerd met jullie 15 jarig huwelijk Fijn dat alles goed was in het zh, nu lekker thuis bevallen voor die 8 dagen @ Neia jij ook lekker gebruncht Klinkt alllemaal als een leuke dag @ Askim volgens mij komt Nazli niet veel op het forum als haar man thuis is, dus zou kunnen dat je haar niet meer heb gezien hier sinds je thuiskomst. @ Katje wordt je 's avonds niet lek geprikt door die klote muggen Ik wel namelijk @ Hellepelle spannend, ik wil ook gerommel @ Deentje oh gelukkig gaat het ietsjes beter met Kili haar zoontje, tsjonge jonge wat vreselijk allemaal @ Fiona wat een gezeik zeg grrrrrr @ Friendly, wel even je banner nog aanpassen meid Wel een mooi bevallingsverhaal, jammer dat Ruben zo last heeft van de warmte, echt zielig voor al die babytjes dit weer @ Daam klinkt alsof je er helemaal klaar voor bent Heerlijk jacuzzi Ik zou toch bevallen verkiezen boven de BBQ @ Anna ben je er vandaag niet op uit gegaan samen met je mannetje? Deze dagen pak ik met beide handen aan om naar buiten te gaan, wil echt niet thuis zitten. Alleen morgen maar dat moet anders kan ik alles zelf gaan schoonmaken, laat hem maar lekker meehelpen! Ben blij om al jullie bevallingsverhalen te horen wat betreft wel of geen gerommel, dus soms ook geen gerommel, mooi toch nog iets hoopgevends. De meeste mensen in m'n omgeving zeggen deze week, ik ga denk ik voor juni....helaas Nou het is gelijk rustig hier, iedereen lekker aan het BBQen? Kan ff geen BBQ meer zien, voorlopig word er hier geen vlees meer geflikkerd op de BBQ
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, ???? gram en ?? cm (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Tussenstand: Jongens: 10 Meisjes: 11 En meiden die nog moeten bevallen: 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - jongetje 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 6 Meisjes: 8 Onbekend of verrassing: 6 Buddylijst: Crafty & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Evelien69 Daam & Jvtje Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 & Lafo Anna28 & Neia Lindatjuhhh & Onsukkie Askim & Katje81 Neia & Katje 81 Up! Baby's waar blijven jullie het is al een aantal dagen veels te stil!