Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja indd. al bijna 3 dagen geen baby meer geboren! wij willen babynieuws :):):)

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hallo, mama's,

Zo ben net weer thuis, we zij naar een speeltiun geweest bij een restaurant vlak bij postel, belgie, lekker op een terras gezeten, de kinderen lekker gespeeld. Was heerlijk,aansluitend een belgische friet gegeten in postel. Heerlijk steeds van die uitjes, doet me goed, even mijn gedachten verzetten en genieten van elkaar, nu het nog kan, want zo meteen met een kleintje is het toch anders.

Katje gefeliciteer met 38 wk.

Bij mij blijven ze steeds langer zitten, kim 35 wk, tessa 38.1wk en nu ben ik al 38wk 4 dagen, en nog geen teken van een as. bevalling! Ik denk dat je er niet veel over kan zeggen, kindje komt wanner hij er klaar voor is. En statisitieken is een gemiddelde je hebt altijd mensen boven en onder het gemiddelde en je weet toch niet hoe het bij jou zit!

Sjaan diaan, ik houd het wel vol met dit warme weer, valt me eerlijk gezegd mee van me zelf, maar heb wel veel last van het vocht! Dat is wat minder!

Gelukkig dat het met kili's kleintje wat beter gaat, ik denk hoe langer hij het volhoud des te beter zijn kansen!

Fiona, soms moet je gewoon besluiten dat soort spelletjes niet meer mee te spelen, nu ga jij het lopen oplossen door je oom en tante te bellen en vervolgens weer uitleg te geven aan je ouders, laat ze maar, ze moeten zelf leren communiceren! Vooral je daar niet over oplopen winden meisje, dat is het inderdaad niet waard.

Friendly, mooi bevallingsverhaal en welkom terug, hoop voor je dat het gauw lukt met het internet,lijkt me heel vervelend zolang zonder!

Daam, ik ben ook heel blij dat ik voorlopig even van het zh af ben, al ga ik ervan uit dat de vk me nog wel weer gaat terug verwijzen, want zo gauw ze me handmarig meten is mijn bloeddruk gewoon hoger, van morgen ook 95, maar aan het apparaat is hij keurig, zag zelfs de 72.
    Maar bij Tessa ging dat ook zo, dan weer naar de vk, die stuurde me weer na de gyn, en vice versa.

Daam wat voor een uitsdeelzkjes heb je gemaakt, misschien ook een idee voor hier?

Daam, eerst bbbquen, en dan meteen gevolgd door de bevalling!

Anna, nog steeds niks bij jou, je geduld word wel op de proef gesteld!
    In mijn ogen ben je mama vanaf de dag dat je weet dat je zwanger bent, dan begint het zorgen voor, en houden van!

Ik ben nog nooit op natuurlijke manier begonnen, heb geen idee hoe lang het voorwerk gaat duren en of ik dat krijg! we wachten af.

Anaa, bbbq- ze!

Daphne en daam, het zijn inderdaad uraten, staat hier op de lab-bon, maar het heeft ook met een verminderde nierfuntie te maken.

Lafo, klinkt als een gezellige dag!

Nou ik ga naar de italiaanse droom kijken en wat drinken met hubby, hij moppert al dat het zo ongwezellig is, tot later.

Evelien

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoop dAT jullie online zijn maar me schoonmoeder en man zitten in de rats ik heb yohurt gegeten van 3 weken over datum! ik proefde niets ervan omdat er meloen bij zat maar nou zijn ze bang dat het kwaad kan vooor de baby?!
    iemand!
    me schoonvader had het verkeerde pak geopend

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

en nou net niemand is er,,, heb ik weer
    ik heb me dag wel hoor vandaag !

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Fona: Anders bel je je verloskundige even? Zij kan je vast vertellen of het kwaad kan of niet?

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo me schoonvader heeft de dokter gebeld haha hij zegt het kan geen kwaad absoluut niet! hier zijn 3 mensen gerudstgeteld me schoonmoeder en man en vader

sorrie meiden voor al me gekke gezeik maar had me dag niet vandaag

evelien wil ff zeggen dat ik ontzettend blij en opgelucht voor je bent meid lekker thuis bevallen ga je en anders is het niet anders maar ik hoop toch dat je 1ste wens in vervulling gaat
    en die kleine heeft het nog lekker naar dr zin in je buik blij baar net als deze ik ben wel het minste ver van iedereen hier maar ze mag van mij nu ook echt komen idd met die wamte het is zon gedoe allemaal met die dikke buik en lekker inmobiel ben je auto rijden gaat ook niet meer zit te puffen te hijgen en te kreune ik ben het zat aant worden

nou morgen weer een nieuwe dag hoop dat ik dan vrolijker ben fijne avond meiden

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fiona heb je al ergens last van?

En net als wat Anna zegt gewoon ff de vk bellen.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gelukkig meid, je kan weer met een gerust hart slapen vanacht ;)

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Lafo:Gezellig dagje gehad dus! Ik ben echt zo jaloers dat er hier mensen zo dicht bij het strand wonen! Ik heb echt een passie voor de zee! Heerlijk over het strand banjeren! Kan me voorstellen dat het er nog knap warm was! HIer waaide het gelukkig nog een beetje vandaag. Anders was het wel heel erg warm!

Mannetje en ik zouden er op uit vanmiddag maar op een gegevven moment zaten we erg gezellig en lekker en had k geen zin meer. Zijn nog wel een blokje om gegaan maar had ook niet zo'n zin in "mnensen"vandaag hihi heb dat soms, denk ik laat me met rust! Bleghhhhhhhhhhh hihi

Volgens mij heb jij de hele week ook gebbqt? hihi. Als wij bbq en is hetmeestal 1 stukje vlees. hooguit twee.... we hebben zo'n buitenkeuken, echt ideaaal. Je wokt er watgroentes of aardappelstjes bij en een salade en klaar! en grot voordeel, je hebt er binnen geen werk van ;)

@Evelien: OOk een drukke maar gezellig dag dus! Lekker genieten van je meiden en nu maar hopen dat je uk binnen een week beslist om te komen! Gelukkig nog wel kans op een thuisbevalling! :)
    Hoop ook dat je medicijnen snel aan slaan en dat je snel van dat geouwehoer af bent! Hier wordt het geduld idd op de proef gesteld. Merk dat het steedslastiger wordt om je hoofd ergens anders bij te hebben. Ik ben er zo klaar voor en heb zo langzamerhand het gevoel dat ik ook echt niet meer kan :-s qua buik, qua vocht, qua lichaam..... bah! Ik kan me dan ook niet voorstellen dat ik de buik straks ga missen. Wel het getrappel en het leven maar niet de lompheid en de beperking er van. zo einde klaagmodus :)

@Daphne: Wat een leuke banner! Zat van de week al te kijken naar jeoude en dacht hee die klopt niet meer en nu viel je nieuwe goed op!

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Fiona: Gelukkig heeft je schoonvader even gebeld. Toch weer gerustgesteld! En die dagen dat je het zat bent mogen hoor! Heeft iedereen ;)

rustig aan vanavond en slaap lekker straks!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Jeetje Fioon, ik heb werkrlijk geen idee, maar denk dat het eerder kwaad kan voor jou dan voor je kleintje. Dus als jij er niks van merkt, dan zal het voor die kleine ook niet erg zijn (dat is mijn gedachte hoor, hoeft natuurlijk niet waar te zijn)

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej daam, lekker gegeten?

Zag pas net dat k een stukje vlees naar je toe had moeten flikkeren ;)

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Bij de Hema hebben ze 10 uitdeelzakjes in een pakketje met ronde kaartjes voor eraan vast te maken. 5 blauwe en 5 roze zakjes. Ik heb er drie snoephartjes in gedaan en twee hartjes spekjes (1 witte en 1 roze) dan een ballon erbij, dichtbinden en op het kaartje gezet: "Hoera! Senna heeft een zusje!" en natuurlijk voor Yoran precies hetzelfde. Het ziet er zo bij elkaar erg leuk uit.

Jij hebt helemaal goede ideeën! Was ik nooit op gekomen: een combi! :)

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nou ja, het was nu natuurlijk ff behelpen :cry:

Vriendje belde of hij iets zou halen. Dus een patatje en een jochempie gegeten! :p

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anna :) wij hebben iets van 4x gebbqt van 't weekend, iets teveel van het goede ;)

Lekker zo'n buitenkeuken, alleen vindt ze een beetje duur.
    Vond onze BBQ al zo duur die is van Weber, maar het is een goed ding.
    In eerste instantie wilde mijn man een betonnen BBQ maar hebben toch voor deze gekozen.
    Ja strand is vanaf hier een half uurtje rijden, goed te doen.
    Jammer dat je idd niet zo dichtbij woont, vooral 's avonds laat is het lekker hoor om nog even te gaan, hou niet zo van de drukte ;)
    En geen zin in mensen heb ik ook weleens, vanmiddag was ik bij m'n moeder geweest en om 1900 belde ze me weer hoe het met me ging, dan heb ik echt weleens zoiets van grrrrr laat me met rust ;)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat is een Jochumpie Daam?

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Daam: Wat is een jochempie?

@LAfo: Ja duur zijn ze wel maar manlief zit in de branche en krijgt dan weer een hoop korting! Dus das wel interessant! Smaakt het eten drect een stuk lekkerder ;)

Je vrhaal over je mams had ik er neer kunnen zetten. Dat zou zij bij mij ook kunnne doen en dan ben je er zo klaar mee.... grrrrrrrrrrrr opsodemieteren hihi! Heb 1 vriendin waarvan ik weeet dat we meer dan een uur aan het bellen zijn en daar heb ik ook niet altijd zin in dus neem dan af en toe gewoon niet op! Kom er gewoon nie vanaf! haha.....

Ow maak me gek een avondwandeling iover het strand/! Dat is iets waar ik nu nog zelfs wel zin in zou hebben!

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    haha zie da jij ook geen jochempie kent?

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    O gelukkig lees ik dat het idd geen probleem is voor je kindje Fiona!

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anna en Lafo: Een jochempie is een soort van lange gehaktbal met uitjes erin en deze is heerlijk op een broodje met mayo (vriend eet em met pindasaus)

Deel Deze Pagina