Wishfuldreaming: jij zit dus min of meer in hetzelfde schuitje! Ik hoop voor je dat jouw kleintje inderdaad vandaag nog aanstalten maakt! In het geval dat niet gaat gebeuren, hangt het voor jou dan van de controle van morgen af of het inleiden wordt of een keizersnede? Voor mij wordt het dan morgen zowiezo een keizersnede...
Voor mij zou het normaal inleiden worden, als de CTG goed is natuurlijk. Ik moet nog steeds elke vrijdag en dinsdag aan de CTG om te kijken of de toestand goed blijft van de baby. Ze gaan geen onnodige risico's nemen, maar willen wel dat hij zo lang mogelijk blijft zitten en/of zelf komt. Nu als hij blijft rondhangen hier, en mijn vocht blijft zich verder opstapelen dan komt mijn gezondheid in gevaar. En de baby is ook aan de grote kant (wordt nu al geschat op een aardig geboortegewicht) en langer wachten zou de kans op een keizersnede nog eens groter maken. Dus... Alles hangt weer af van wat ze morgen zeggen...
wish en crafty wat spannend allemaal voor jullie zeg! en de juni mamas al aant bevallen?! buddy waar ben jij niet aant bevallen toch?! hellepe gefeli met jullie zoon de jongens gaan hard! nou meiden heb niet veel puf om te reageren sorry jvtje fijn dat je meisie het zo goed doet en hanah die van jouw ook heerlijk hoor en lekker lopen met de kleinen lijkt me super! kan niet wachten moet morgen naar de vk voor controle ik wil bevallen dit weer is niet leuk als je zwanger bent en vol bent gelopen met vocht ga zo maar eerst wat in me huis doen en dan lekker wat blaadjes lezen in de tuin moet toch wat!
hier morgen ook voor controle.. volgens mij moet iedereen morgen.. of lijkt dat maar zo! haha. hond is loops geworden heerlijk! vind ik zo iritant altijd.. en hoe die het uitzoekt.. toen arjen geboren moest worden was die ook al loops.. dus misschien een teken dat ie nu snel gaat komen haha blijf dingen aan het verzinnen wat er op lijkt dat de kleine misschien snel komt..
Goeiemorgen meiden, Hier gaat het gelukkig een stuk beter als gisteravond. Gisteravond nog veel gejankt, gebadderd en daarna zo in slaap gevallen. Om 1 uur werd ik wakker met wat weeen, en toen dacht ik: yes. Duurde ongeveer 1,5 uur en toen ben ik in slaap gevallen. Daarna nog wel vaak wakker geweest maar helaas niks meer gevoeld. Evelien, bedankt voor je lieve reactie! Ik las gister dat je nu weer lekker thui mag bevallen als alles goed blijft gaan. Ik ben zooooooooooooooo blij voor je! Eindelijk goed nieuws. Je klinkt nu ook echt positief, en nu maar hopen dat het rommelen doorzet en nadat je een goeie nacht hebt gehad. Zou niet verkeerd zijn he?! Lafo, GEFELICITEERD met je 39 weken! Ja, hier hetzelfde, zou ook wel willen weten wanneer de kleine eindelijk komt, maarja dat voorspellen gaat echt niet lukken. Anna, jij had gister dus ook geen lekker dagje? Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. Komt natuurlijk omdat je overtijd loopt en dit nooit had verwacht. Ga je vandaag nog iets leuks doen? Hannah, heel erg bedankt voor je lieve reactie gisteravond. Toen ik het las heb ik flink zitten janken. Had ik gewoon even nodig. Gina, nog steeds niks van jou gehoord? Crafty, kan me echt goed voorstellen meid. Je had gewoon gehoopt dat de kleine zelf voor dinsdag komt. Maar helaas........ Kleine van Crafty: het kan nog hoor! Hoelaat moet je anders morgen in het zh zijn? Deentje, jij dus ook al zo'n nacht. Ik ben benieuwd wat het te betekenen heeft. Hellepelle GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Cas Dan heeft het dus toch snel doorgezet. Hopelijk gaat alles goed met je! Jvtje, nou dan weet ik dat mooi ook van die ruggeprik. De nachtjes verschillen dus wel bij jullie. Ik ben benieuwd of daar snel een ritme in komt. Ik hoop voor Maud dat ze snel van de krampjes af is. Hebben jullie al veel visite gehad? Anastasia, hoe is het met de krampjes van Laura? Wishfulldreaming, helemaal met je eens meid, eerst wij en dan de juni-mama's. Linda, ah bah weer een gebroken nacht. Heeft het voorwerk misschien nog doorgezet? Fiona, zo dat was even schrikken gisteravond zeg. Maar gelukkig heeft je schoonvader snel gehandeld. Friendly, erg mooi beschreven je bevallingsverhaal hoor. X Neia
@ fiona jah alles gaat wel goed denk ik heb veel last van voorweeen niet normaal maarja hoort erbij zeggenm ze he hoe gata ie met jou dan? voel jij al wat
He wat een leuk idee zeg. Zullen je zoon en dochter ook wel erg leuk vinden denk ik om uit te delen, of niet? Deentje, dat zou nog eens een voorteken zijn. Maar je weet maar nooit he?! Misschien voelt de hond het wel aan. X Neia
Hahahaha dat meen je niet. Wat een moeders hebben we toch. Ik denk dat ze opeens bang was dat ze het zou missen ofzo, haha Ongelofelijk zeg! X Neia
Ik zal voor je duimen dat de CTG morgen goed is en de hoeveelheid vocht bij jou ook binnen de perken blijft! @ Deentje: wie weet! Ik ben heel benieuwd of je hond inderdaad voorspellende kwaliteiten heeft! Succes iig met de controle morgen. @ Neia: blij te lezen dat jij je nu ook weer een stuk beter voelt. Een flinke huilbui kan erg opluchten, he? Ik moet morgen om 7.30 al in het ziekenhuis zijn, ik weet alleen nog niet hoe laat de operatie zelf zal zijn. Hangt heel erg af van hoe druk het is, ik sta op de spoed-lijst, maar ben natuurlijk niet levensbedreigend spoedeisend. Met een beetje pech ben ik morgen dus een groot deel van de dag aan het wachten. Met een beetje mazzel ben ik al voor de lunch moeder
goeiemorgen, hier een prima nacht gehad. lobke is zelf een slaapkop dus haalt de nacht door en moest vanmorgen om 7.15uur wakker gemaakt worden. gisteren moederdag, nou ik ben toch echt helderziend hoor. man wist niet eens dat het moederdag was. gelukkig hadden de meiden er wel erg in gehad dus er waren tekeningen (ook heel lief) en Amy had van Lobke een kaart gemaakt met een hele lieve tekst erop. hier dus ook traantjes, Hannah. Hannah, Lobke had ook al gevraagd of de buikkindjes buiten kwamen spelen maar had niet geholpen, dacht dat het kwam omdat we ver weg wonen. maar Nieve's uitnodiging heeft geloof ik ook niet geholpen. kan nog geen babynieuws ontdekken. jvtje fijn dat het maud goed gaat. Iemand iets van eerlijkbeertje en d'r dochtertje gehoord? is het echt zo warm in nederland? hier is wel de zon te zien vandaag maar warm kan ik het niet vinden, ze voorspellen zelfs sneeuw voor donderdag, jakkes. ik wil ook zomer. o, het is natuurlijk 2e pinksterdag bij jullie. die hebben we hier niet. meiden zijn weer naar school, lobke slaapt dus denk dat ik maar eens een cake ga bakken. m'n trek in alles wat zoet is is nog steeds niet over. tot later
will wat heerlijk zeg dat lobke zo'n slaapkop is hier is het indd. heel erg warm.. de hele week al zo'n 27 graden eigenlijk iets te warm om met zo'n dikke buik rond te lopen. wat lief dat je meiden een mooie tekening hebben gemaakt!
Dat ken ik, ik had gister in 1 uur een liter gedronken en moest wel een aantal keer plassen, maar als er 100ml uit kwam is het veel. Waar het dan gebleven is... overigens ben ik nog steeds van plan morgen te bevallen, maar geen voortekenen hoor, hahahah. En ben 38 weken vandaag!
26 graden, en dat is nog wel rond Amsterdam, dus nog niet eens Limburg. Het is echt belachelijk (en niet uit te houden)!
Net een smsje van Gina gehad; alles is goed en ook nog geen babynieuws bij haar. Ze heeft het heel druk gehad en komt misschien vanavond weer online. Will, wat een slaapkop is Lobke zeg. En ik wist wel dat je helderziend bent. Gelukkig hadden de meiden nog wel aan jou gedacht. Ongelofelijk dat er bij jou gewoon sneeuw gaat vallen. Onsukkie, GEFELICITEERD met je 38 weken! Komt nu wel echt dichterbij hoor. Crafty, bedankt meid! Ik hoop dan voor je dat ze je morgenvroeg gelijk helpen, want van al dat wachten word je alleen maar zenuwachtig. Heb je naast Hellepelle nog een andere buddy? Want die kan misschien niet online komen....... Mannetje heeft al flink gepoetst vanmorgen. Heerlijk zo'n man. Mijn schoonouders kunnen hier elk moment zijn, want mijn schoonvader gaat helpen om de gordijntjes op te hangen. Ik ben zooooo benieuwd hoe het staat. Dan is echt alles af hoor, ik kan niks anders meer verzinnen. X Neia
Goedemorgen, Lindatjuhhh ben beniuwd of het allemaal heeft doorgezet bij je. En dat je hopelijk nog even hebt kunnen slapen. Crafty wat gaat je man laat naar bed Jammer dat je droombevalling niet haalbaar is, maar morgen ben je wel moeder, spannend! Hellepelle, gefeliciteerd met jullie zoon Cas, ben benieuwd naar je verhaal en hoe zwaar Cas weegt! Gelukkig toch nog een baby die geluisterd heeft Wishfull dat vind ik ook flauw hoor mensen die voordringen Netjes op je beurt wachten, nou dan heb ik nog wel een aantal wachtenden voor me Evelien je weet het nooit meid....... ik duim voor je! Deentje jammer dan he dat het dan daar bij blijft, maar ook bij jou kan het snel gaan, de tweede komt toch eerder of niet? Fiona ook hier 24 graden pffff en ik moet nog zoveel doen in huis Neia gelukkig dat je je weer wat beter voelt, ups and downs ik ken het. Net ook naar dat kraam programma op de tv gekeken, baby werd met 39 weken gehaald en als je dat ziet dan gaat het zo kriebelen, moet gewoon niet meer kijken. Dank je wel voor je felicitatie, overmorgen mag ik jou weer feliciteren Ennuh weeen, dat gaat de goede kant op........ Will het is nog steeds bloedje heet, na woensdag wordt het iets koeler geloof ik, gelukkig maar. We sturen wel een beetje zon naar jou toe Will, wij zijn het bijna allemaal toch zat Jammer nog steeds niks bij Gina........ik ga de lijst even een schop geven.
Bevallingslijst Luna, dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth, dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram en 46 cm (37 weken) Channa, dochter van Sassefras1980, 22 april, 3450 gram en 50 cm (37 weken en 4 dagen) Abigaël, dochter van Ntombi, 24 april, 3085 gram en 49 cm (38 weken en 3 dagen) Lobke, dochter van Will, 27 april, 2285 gram en 45 cm (37 weken en 4 dagen) Evan Ben, zoon van Mariska, 28 april, 3878 gram (39 weken en 2 dagen Ruben, zoon van Friendly, 29 april, 2630 gram (35 weken en 6 dagen) Deborah, dochter van Eerlijkbeertje, 29 april (36 weken) Laura Sofie, dochter van Anastasia, 30 april, 3180 gram en 48 cm (39 weken en 4 dagen) Yenthe, dochter van Sannnie, 1 mei, 3760 gram en 52 cm (37 weken en 4 dagen) Jasper Henk Daniel, zoon van Katsas, 3 mei, 4220 gram en 52 cm (39 weken en 5 dagen) Fedde, zoon van Hupse, 3 mei, ???? gram en ?? cm ( ?? weken en ? dagen) Sienna Noa, dochter van mamain2008, 4 mei, 4010 gram ( 39 weken) Fay, dochter van Daphne, 5 mei, 2600 gram (38 weken en 4 dagen) Maud, dochter van Jvtje, 5 mei, 3805 gram en 49,5 cm (40 weken en 4 dagen) Angelo, zoon van Dolphin, 5 mei, ???? gram en ?? cm (39 weken en 5 dagen) Aydin, zoon van Anoesj, 5 mei, 3540 gram en 51 cm (40 weken en 4 dagen) Bram, zoon van Witte Reus, 6 mei, 3315 gram (40 weken en 5 dagen) Vittorio, zoon van Frostieke, 6 mei, 2970 gram en 49 cm (38 weken en 2 dagen) Jayden, zoon van PatriciaK, 7 mei (40 weken en 1 dag) Joost, zoon van Annrieke, 7 mei, 3360 gram en 49 cm (39 weken en 3 dagen) Marijn, zoon van Lady Ice Shirr, 8 mei, 4040 gram en 53 cm (41 weken) Cas, zoon van Hellepelle, 11 mei, ?? gram en ?? cm (39 weken en 2 dagen) Tussenstand: Jongens: 12 Meisjes: 11 En meiden die nog moeten bevallen: 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 8 mei: Gina82 (Regina) - 26 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 29 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 10 mei: Crafty (Suzanne) - 29 jr - Nieuwegein - zh + bv - 1e kindje - j/m 16 mei: Deentje (Dena) - 2 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 19 mei: Lafo (Judith ) - 27 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 27 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 39 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 22 mei: Sjaandiaan (Diana) - 25 jr - zh + fles - 1e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 36 jr - thuis + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 23 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - jongetje 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 24 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - 1e kindje - meisje Jongens: 4 Meisjes: 8 Onbekend of verrassing: 6 Buddylijst: Crafty & Hellepelle Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Evelien69 Daam & Jvtje Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 & Lafo Anna28 & Neia Lindatjuhhh & Onsukkie Askim & Katje81 Neia & Katje 81 Update