Ja, de jongens lopen voor maar er worden nog 8 meiden verwacht en 4 jongens, dus de meiden lopen nog wel weer in denk ik.
Nee, maar je hebt gelijk dat Hellepelle wellicht zo snel niet online kan komen na haar eigen bevalling.... Fijn dat jou mannetje zo lekker bezig is De mijne heeft ook last van nesteldrang. Hij is zo op het nippertje nog bezig mijn pc volledig opnieuw te installeren en het houten tuinmeubilair in de lak te zetten. Alles onder het mom van "straks heb ik wellicht geen tijd daarvoor". Ontzettend fijn! @ Lafo: helemaal gelijk, maar volgens was het dit keer zo laat omdat hij mijn pc wilde afmaken
Ach.....smelt smelt, Frostieke je zit me hier helemaal lekker te maken Ik neem aan dat het een Italiaanse naam is? Is je vriend Italiaans of jij
mm, hannah, naar Nieve was toch geluisterd door hellepelles kindje, hahaha hellepelle en man van harte gefeliciteerd met jullie mannetje Cas frostieke en man, gefeliciteerd met de geboorte van Vittorio Evelien, ik was er eigenlijk een beetje van overtuigd dat jij vandaag zou bevallen maar als het niet echt rommeld ben ik toch niet zo helderziend als ik dacht.
Onsukkie, klinkt gek, maar misschien moet je wel niet al te veel gaan drinken! Drinken is goed voor het afdrijven, maar te veel drinken is ook weer niet goed helemaal niet als je niet zo heel erg veel plast. Hellepelle, gefeliciteerd met jullie zoon Cas
Ja het is een Italiaanse naam, staat voor overwinning/overwinnaar. Men vriend heet Lorenzo , we wouden het in dat genre houden, maar hij is niet italiaans!
Ja volgens de VK kán het nu elk moment gebeuren. Nou verwacht ik daar weinig van, maar goed... toch wel even een besef van: misschien moeten we maar es een vuilniszak onder m'n kont leggen in de auto en dat soort dingen. Het zal je gebeuren, hobbeltje en flots, dag auto!
Nou als ik "normaal" drink heb ik 's avonds enkels als een nijlpaard en als ik meer drink, rond de 2 liter per dag, dan is dat beduidend minder. Dus ik denk dat het wel belangrijk is veel te drinken.
Ik ga straks naar Zeist. Uurtje rijden, is de laatste keer voor ukkie er is, als er geen spoedeisende zaken zijn ga ik die kant (of welke kant dan ook) niet meer op. Das ook best een raar idee, dat de volgende keer dat je er komt je gewoon met z'n 3en bent...
Ik wacht nog even met bevallen, eind van de week wordt het een stuk koeler, ideaal bevallingsweer, daar houd ze vast rekening mee
frostieke gefeliciteerd! wat een mooi knulletje heb jij zeg! hellepelle en frostieke allebij gelijk met mij uitgerekend.. zal ik nu de volgende zijn ik hoop t zooow maar zal wel niet.... mijn mannetje is heel lui..