Nou inderdaad ja... en ik vind het hier al onhoudbaar. Nesteldrang heb ik ook, maar het is eigenlijk geen doen met zoveel dieren, ik denk dat ik me er maar bij neer moet leggen dat het niet kraakhelder is als ik ga bevallen. Wat een paar uur na de schoonmaak ligt alweer overal haar en zand.
hier ook hoor.. gister had ik weer zo'n schoonmaak woedde en het hele huis gedaan.. en nu moet t eigenlijk alweer.. maar heb geen zin! Bah voel me erg slap en misselijk niet erg prettig!
hellepelle en man van harte gefeliciteerd met jullie mannetje Cas frostieke en man, gefeliciteerd met de geboorte van Vittorio
Mijn man is echt helemaal bezweet van top tot teen, echt sneu. Maar het moet toch eens gebeuren al die huishoudelijke klusjes. Ik doe wel mee maar op een slakkentempo, niet normaal meer die hitte.
@Hellepelle, GEFELICITEERD met jullie zoon! @Frostieke, GEFELICITEERD met jullie zoon! Leuke foto. Heb wel net even bijgelezen maar weinig puf om overal op te reageren. Vanochtend had vriendlief opeens nesteldrang en ging de keukenkastjes opnieuw leeghalen, schoonmaken en opnieuw inrichten. Hij is duidelijk ook zenuwachtig aan het worden.... Nu is hij even naar een vriend, ik zag het echt niet zitten om de deur uit te gaan. Alleen die stijle trappen bij ons omhoog weer houden me tegen om weg te gaan omdat ik helemaal kapot ben als ik we terug weer al die trappen moeten lopen....Van mij mag de kleine komen!
He will, even doorgaan nog met helderzien, misschien helpt het, heb vandaag wel meer pijntjes dan andere dagen, maar echt weeen noem ik het niet, is wat voorwerk, maar het kan zo omslaan, je weet maar nooit. Net met Erwin afspraken gemaakt over de komende week. Hij brengt 's ochtends Kim naar school en gaat dan door naar zijn werk, kim blijft dan over en Erwin haalt haar om 15.30 uur weer op, en werkt dan de overige uren thuis, als zijn manager dat tenminste ok vnd maar Erwin verwacht geen problemen. Hij kan dan helpen bij de kinderen en het koken en evt 's avonds die uren werken als de meiden in bed liggen. Is wel even behelpen maar we besparen zowel op zijn vakantie uren. Op woendag en vrijdag middag is kim vrij en dan ga ik het proberen te regelen dat kim bij een vriendje of vriendinnetje kan spelen. Zo moet het dan wel lukken. Deze week heb ik dan alleen tessa op dinsdag woensdag en vrijdagochtend thuis, maar dat moet wel lukken, 's middags slaapt ze gelukkig nog en kan ik ook gaan rusten! Volgens mij is iedereen het nu zat. Zag inderdaad dat het aan het eind van de week iets afkoelt, en iets meer kans op neerslag. Als het dan maar niet zo benauwd word met die vochtigheid in de lucht! Zo ga gauw mijn gebakken eitje met katenspek opeten. Erwin is met de kinderen naar een strandje met een leuke speeltuin bij een camping hier in de buurt!~Heb het even rustig. Tot straks!
o fijn evelien dat erwin dat zo heeft kunnen regelen en eet smakelijk! buddy als je toch in zeist bent moet je ff langs venetia ! ijsjes! de lekkerste van nederland echt waar nazli en niea hebben we die al gehoord vandaag? of ze zijn aan het puffen will het is hier op en top zomer sorry wil je niet lekker maken maar het is ook geen doen zo met een dikke buik 'nou ik ga een rondje waggelen met me man oooja frostike wat een prachtig lief kereltje *smelt* nou wil ik oook! zelfs de minst verre van dit hele stel is het zat!
Ja dat is hier ook zo. Heb Quinn's slaapkamer en de onze wel nog gepoetst, maar de rest van de hut staat alweer op de kop. Wil eigenlijk vanalles doen, maar Marc is boven met de laatste dingen op de babykamer bezig (dit niet geheel zonder stress, plankje boven de commode is beschadigd). En als ik nu de woonkamer ga doen is daar vanavond toch al niks meer van te zien.
Frostieke van harte GEFELICITEERD met jullie zoon Vittorio Wat een prachtige naam zeg! Hoe is het met jou? Lafo, ja kan me voorstellen als je dat ziet dat je ook wil, en wel NU! Hoe gaat het met het poetsen vandaag? Ja, ik had ook al naar het weer gekeken. Ik zeg al vanaf het begin van mijn zwangerschap dat ik de 17e ga bevallen, en dat komt met het weer ook nog mooi uit. Anna, na al die jongens moeten onze verrassinkjes toch wel een meisje worden of niet? Evelien, klinkt alsof je het super hebt geregeld voor deze week. Dat geeft ook wel wat rust of niet? Maarja als je nu nog steeds aan het rommelen bent, kan het zo toch echt wel gaan beginnen denk ik. Spannend! Askim, GEFELICITEERD met je 39 weken! Jij dus ook al zo'n man met nesteldrang, heel erg schattig vind ik dat en ook nog nuttig. Fiona, ik ben niet aan het puffen hoor. Waggelze! Deentje, ah bah, even op de bank hangen meid, misschien zakt het dan wat. Linda, ja in Limburg zal het nog wel erger zijn ja. Puf puf.... Onsukkie, echt een raar idee dat je straks met z'n 3-tjes bent. Geniet er nog even van vanmiddag met z'n 2-tjes! De gordijntjes hangen, en ze zijn prachtig! Net nog met mijn schoonouders naar een meubelboulevard geweest om naar schilderijen voor hun te kijken. Ging eigenlijk best goed, maar door dat slenteren doet alles natuurlijk weer pijn. Mannetje gaat nog even door met zijn nesteldrang: stofzuigen. En ik ga ondertussen de handdoeken opvouwen, is dat ook weer gedaan. X Neia
Neia jij ook al een man met nesteldrang Ideaal! Linda het is geen weer om te gaan stressen hoor! Evelien het ziet er naar uit dat je het goed geregeld hebt. Gelukkig maar en eet smakelijk! Ach m'n hond weet ook niet meer waar die het moet zoeken, iedereen is het zat hier!
Linda, zo je hebt toch wel wat gedaan hoor. Morgen is er weer een dag...........met of zonder baby........... Lafo, ja ideaal zo'n man. Zielig voor Baloe, maar nog zieliger voor ons vind ik. Mijn moeder heeft net gebeld. Ze waren uitgenodigd door vrienden om daar te komen eten, maar ze wilde toch even voor de zekerheid weten dat ik niet al begonnen was. haha. Handdoeken zijn opgevouwen, nu even boven swifferen. Gaat goed vandaag! Daarna lekker een ijsje als beloning. X Neia
zo ben weer binnen het is niet uit te houden en dan ook nog tig mensen die je aanhouden en zeggen dat ze zulke medelijen met je hebben grrr ja ik weet het en dan ooo zie haar voeten dan! jaaaah ik weet het maar goed ik had vanmorgen ook een opruimwoede en een huilaanval dagen achtereen wil ik het hier netjes houden en dan komt hij weer met die zwarte voetjes binnen walzen ik ben zo tekeer gegaan en gehuild hij snapt het nu denk ik wel ben al 2 dagen stront chago sorry meiden dat ik elke keer van die berichtjes plaats maar jullie zijn de engiste waar ik het allemaal ff kwijt aan kan niea was het niet megadruk op de woonboulevard?
Hier is kleine uk ontzettend onrustig, heb haar nog niet zo hyper meegemaakt, ze reageerde ook behoorlijk heftig op de urineweg infectie maar zo druk als nu, misschien staat er toch wat op stapel. We wachten het maar af. Ben al 2 keer bevallen maar nog nooit is de bevalling spontaan begonnen, dus weet niet goed wat ik kan verwachten! Het broodje ei was lekker maar is niet zo goed gevallen, ligt nogal zwaar op de maag! Groetjes Evelien
Nou Evelien, dat klinkt toch echt alsof er iets gaande is. Maarja, ik heb er net zoveel verstand van.......... Fiona, nee was niet echt druk gelukkig. Alleen door dat slenteren word je wel moe natuurlijk. Gelukkig hadden ze in de winkels airco. Schrijf maar lekker van je af hier hoor. Hier gister ook een jankbui gehad, dat lucht goed op. Zo, heel het huis is weer netjes! Net een heerlijk ijsje op en nu een dutje doen. Hopelijk kan ik wat bijslapen, en anders gewoon lekker uitrusten. X Neia
Onsukkie, ik dacht ook eerder dat je nu een liter of 4 bedoelde met drinken hihihihi, 2 liter moet zeker wel gewoon kunnen. Evelien, ik hoop ook voor je dat het gaat doorzetten. En tja.. het is afwachten wat je moet verwachten.