CRafty : heel veel succes morgen! Hellepelle gefeliciteerd met jullie zoon Cas Frostieke gefeliciteerd met Vittorio Masoled gefeliciteerd met Jane @Gina: Dacht dat wij nu wel aan de beurt waren doe je mee? Hier een gezellige dag achter de rug. Mijn oiuders zijn langsgeweest en voor de verandering maar weer eens gebbqt Hier is uk de uitgang behoorlijk aan het verkennen volgens mij en ook superdruk! Geen last van weeen maar hoop wel dat die volgen. Hoop het zo nu! Gisteravond ook flinke jankbuigehad ondanks dat je weet dat het niet helpt haha... Was er zo klaar mee! Nu wel weer rustig en wacht maar tot de kleine zover is. Ook ik mag morgen op controle bij de vk maar hoop dat het nie meer nodig is! xxx
lekker he? Heb eerder deze avond boven de ramen tegen elkaar open gezet, kan het doortochten. Ga nu lekker naar boven, op bed met de pootjes omhoog.... ach wat zijn mijn voeten dik zeg Slaap lekker dames (hopelijk lukt het met de warmte) en tot morgen @crafty; veel succes!
en en en is er al weer babynieuws! buddy morgen moeten wij! hahaha voel jij al wat ik niks! ja ze is lekker druk maar dat is ook alles
@ Katje zal nog eens kijken dan op hyves naar de foto's @ Neia ja ik verzin ook maar dingen maar met deze warmte wordt het steeds moeilijker @ Askim dat is het verschil mijn man is altijd laat thuis, dus dan zit ik eigenlijk maar te wachten tot hij thuis komt @ Deentje dat is mijn fout denk ik Ikwas even de leeftijden aan het updaten en heb je gelijk 20 jaar jonger gemaakt! @ Crafty heel veel succes morgen, ik zal aan je denken Ik ben heeeeel nieuwsgierig! @ Frostieke die zwangerschapskilo's zullen nu wel snel er af gaan @ Masoled ik ga gelijk ff kijken op hyves! @ Anna ik hoop met je mee med en vandaag gelukkig een leuk dagje geweest zo te horen! @ Jvtje gelukkig nog niet overladen met kraambezoek, gelukkig maar! Nou meiden ik hoor jullie morgen wel weer, ben het zo spuugzat maar ik zal netjes op m'n beurt wachten, Anna, Gina en Deentje jullie eerst hoor!
crafty je leest dit denk ik niet meer maar heel veel suc6 morgen ben benieuwd hoe het is gegaan! jullie laatse nachts met zijn 2en! marina gefeli met jullie dochter wat een schatje en lekker gewicht! nou meiden ga bij me man zitten spreek jullie xxx
Moet zeggen, sinds ik bewust wat meer drink, zijn m'n voeten er ook beter aan toe. Misschien een tip?
Hier ook al 2 dagen ontzettend druk, en inderdaad, morgen ga ik bevallen. Had eigenlijk 0:01 uur gepland, maar 23:59 mag natuurlijk ook. Anders wordt het pas de 26e (gevoelsmatig).
Hallo meiden, hier is alles weer betrekkelijk rustig We wachten maar weer af! Wel is uk bij tijd en wijle nog heel druke n probeert inderdaad zich een weg naar de uitgang te banen. Mmm Neia, de mac, heerlijk! Heb gehoord dat vet eten je darmen kan overprikkelen en dat kan weer de bevalling opwekken, dus wie weet Vannacht? Lindatjuhhh, hoop voor je dat het door gaat zetten en dat al dat voorwerk al wat gedaan heeft! Katsas, leuk dat je er weer bent, en wat een bevallingsverhaal zeg, pff, respect dat je alles zo positief weer kunt oppakken! Marina en edwin gefeliciteerd met Jane, geniet maar lekker van jullie kleine meid! Wat een schatje! Lafo, ik zou het gewoon heel fijn vinden om precies te weten wanneer het gaat beginnen ( de bevalling). Als ik zeker zou weten dat het over 3 week zou begionnen zou ik dat denk ik nietr eens erg vinden, maar nu heb je steeds het gevoel het kan elk moment, oh voel ik al wat, etc. dat vind ik frustrerend. Gina, jij mag ook van mij hoor, je wacht ook al lang! Neia, bij de december of november mama's was iemand die overtijd liep, maar op de dag dat ze de gordijnen ophingen begon de bevalling, net of ze er op gewacht had of dat ze toen de rust vond, dus wie weet..... Hier kwam vanavond een vriendin het geboorte bord brengen, wij lenen het van hun, meteen alle buurvrouwen uit het raam, oh is het al geboren..., hihi, en heet het Josien? Zo heet hun derde dochter, haha, De hele buurt in rep en roer voor niks! Het is trouwens een leuk bord met kanga en roe, uit winnie de poeh! Deentje op je 2e jaar je 2e kindje, jij haalt beslist het guinnes book of records, haha Crafty, heel veel succes morgen! Frostieke wel goed voor je zelf zorgen meisje! En zolang je kleintje voeden, kan me voorstellen dat je dan kloven tot bloedens toe krijgt en dat dat zeer pijnlijk is, sterkte er mee! Jvtje, fijn dat jij goed aan je uren bent gekomen, en dat het goed bevallen is, hoop dat ik ook mijn uren mee kan pakken! Waarschijnlijk scheelt het dat maud goed drinkt, maar bij mijn intake gaf de mw ook al aan dat het wel wat veranderd was met 3 jaar geleden, we voeden op vraag zei ze, maar dat deed ik toen ook al, maar wel binnen 4 uur zo was het toen, misschie hebben ze dat nu losgelaten! Anders zou ik niet weten wat het verschil is met 3 jaar geleden! Anna, wat heb jij toch een eigenwijs ukkie, luisterd naar niemand, ook al helpt een huilbui niet, het kan wel enorm opluchten om je eens even te laten gaan, hoop dat je morgen babynieuws hebt Morgen moet ik met de vk bellen voor het maken van een nieuwe afspraak, ga proberen omdat op donderdag ochtend te laten plaatsvinden, dan heb ik nog even weer respijt , ben toch wel bang dat bij de vk de bloeddruk weer te hoog is en ze me weer naar de gyn stuurt. Nou ik ga zo ook slapen, het rommelt nu weer wat, maar erg onregelmatig , zal nog wel niet doorzetten, tot morgen, welterusten Mijn vriendin dacht dat het woensdag zou komen! Groetjes Evelien
Crafty, heel veel succes morgen. En ik hoor het wel! Frostieke, gelukkig gaat het nu wat beter met het drinken. En zelf niet vergeten te eten hoor, is heeeeeel belangrijk. Jvtje, inderdaad gewoon het schema aanhouden wat Maud aangeeft, lijkt mij ook het beste. Ja, 2 a 3 mensen op een dag lijkt me ook genoeg hoor. Anna, fijn dat je toch nog een gezellig dagje hebt gehad! Heerlijk, dat is beter als de tijd uit zitten. Ik hoop ook echt vannacht iets van je te horen, zodat je morgen niet meer naar de vk hoeft maar dat zij naar jou komt. Katje, slaap lekker, hopelijk zijn je pootjes morgenvroeg weer wat minder. Lafo, ja ik vind ook dat die 3 dames moeten bevallen vannacht, dan mogen wij ook. Hier lekker in bad gelegen, was heerlijk. Net een zak chips leeggegeten , en nog niet moe genoeg om te gaan slapen...... X Neia
Evelien, ohhh dan moet het vannacht wel komen hier dan: en vet gegeten en de gordijnen hangen, haha . Kan toch niet meer missen. Toevallig dat jouw vriendin woensdag denkt. Dat zegt mijn mannetje al maanden: de 14e. Hopelijk krijgen ze gelijk! Voorlopig gaan we daarvoor, toch? Dan kan je ook lekker thuis bevallen. X Neia
Goeiemorgen meiden! Zoals beloofd weer van de partij @Anna, ja wij zijn nou echt aan de beurt hoor.. 6 dagen overtijd alweer.. en ik had echt niet gedacht de uitgerekende datum te redden! Hier ook al gehuild, ben het zooo zat! Kennissen van ons waren de 10e uitgerekend en we kregen de 9e sms dat het geboren was.. dat was de druppel, begon gelijk te huilen dat het niet eerlijk was **schaam schaam***... @Neia, bedankt voor het plaatsen van mn smsje! Ik dacht ohhhh ik moet echt ff wat laten horen.. hihi..! @Crafty, meid heeeeel veel succes! Waarschijnlijk ben je onderweg naar het ziekenhuis dus lees je dit niet meer.. maar alvast gefeliciteerd met je kleintje! @Deentje, meid heeft het bij jou doorgezet? @Jvtje.. dat klinkt netjes twee hechtingen! Fijn dat alles goed gaat! @Frostieke.. jeetje meid dat klinkt pijnlijk! Wel goed voor jezelf zorgen hoor, als jij niet eet dan krijgt de kleine ook niet veel voeding binnen lijkt me.. succes! Morgen moet ik naar de vk, hoopte dat ik voor die tijd nog zou bevallen maar denk niet dat dat erin zit helaas.. nou moet ik dus beslissen of ik gestript wil worden.. ik wil wel maar ben er wel beetje bang voor (erg he... schaam schaam) maar ja... Ik hoop dat we nog babynieuws hebben van vanacht hahahah! Kuss
Goedemorgen dames, Zo, is de eerste keer dat ik de ochtend mag openen hier...... Kon echt niet meer slapen, mijn vriend gaat altijd om half 6 de deur uit en en lag maar te draaien dus kan er dan maar beter uitgaan en nog wat nuttige dingen doen vandaag. Hier nog steeds geen enkel teken van voorweeen of wat dan ook. Wacht dus nog maar "rustig" af. Hopelijk heeft het bij een aantal afgelopen nacht doorgezet en hebben we vandaag weer baby-nieuws!
Hier ook nog niet bevallen hoor, maar goed, ik heb nog tot 23:59. Als het vandaag niet lukt wordt het gevoelsmatig pas de 26e. Maar ja... het zijn toch allemaal maar mooiigheidjes, zodra ukkie er klaar voor is komt ie pas. Vooral m'n man kan niet meer wachten! (en ik ook niet hoor)
Heb wel 's nachts harde buiken die pijnlijk zijn, dat weet ik omdat ik er soms 1x wakker van wordt, ik ga dan met veel moeite plassen en dan is het weer over zeg maar. Maar verder slaap ik er gewoon doorheen. Heb trouwens ook overdag een hoop harde buiken, maar die doen niet noemenswaardig zeer, dus tsja...
hihi Askim, was je net voor! Fijn he als man er zo vroeg uit moet.. mijne slaapt door de wekker heen dus als ik niet wakker word dan hij ook niet maar ja... ga zo ook maar wat schoonmaken hier.. @Onsukkie, had ook vanaf begin het idee 11 mei komt de kleine, maar helaas.... van de meiden die overtijd lopen herkennen jullie dat gevoel van volgens mij komt de kleine nooit.. het is allemaal een grapje geweest.. ? kan het gevoel niet echt uitleggen maar hoe verder de uitgerekende datum achter me ligt hoe onwerkelijker het wordt dat kleintje komt.. stom he!